Spis treści
Czytasz teraz:
Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional!
Zamknij
Z dumą możemy poinformować, że Verseo dołączyło do grona Bing Ads Accredited Professional, uzyskując certyfikat, poświadczający naszą wiedzę na temat kampanii reklamowych w sieci Bing.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
W przypadku polskich agencji status Bing Ads Accredited Professional uzyskuje się w sytuacji, gdy jeden z jej pracowników ma stosowny certyfikat.
Co oznacza status Bing Ads Accredited Professional?
W ramach statusu partnerskiego, będziemy otrzymywać najbardziej aktualne informacje na temat programu reklamowego Bing Ads (nowości, zmiany, aktualizacje), co w rezultacie prowadzi do jak najlepszej obsługi naszych klientów.
Więcej o Bing Ads
Reklamy Bing Ads są odpowiednikiem Google AdWords i pojawiają się w sieci Bing (Bing Network): wyszukiwarkach Bing i Yahoo oraz ich partnerach wyszukiwania. Co prawda póki co, reklamy tego typu nie są dostępne w Polsce, ale sprawnie działają na rynkach europejskich i światowych. Choć Google AdWords stanowi lwią część rynku, to wg danych na marzec 2016, Bing osiągnął ogólnoświatowy poziom 11% wyszukiwań i powoli wzrasta.
Kraje dominujące to Stany Zjednoczone – 31,5%, Tajwan – 30,1%, Hong Kong – 25,2%, Wielka Brytania – 18%, Kanada – 12,7%, Francja – 12,1% i Australia – 11,5%
W zależności od kraju, można łatwo dotrzeć do kilku – kilkunastu procent użytkowników internetu, pozostających poza zasięgiem AdWords. W Europie Zachodniej, miesięcznie jest to około 400 milionów wyszukań. Chyba warto do nich również dotrzeć, tym bardziej, że stawki za kliknięcie są niższe niż w AdWords.
Jak działa Bing Ads?
Kampanie Bing Ads działają bardzo podobnie do Google AdWords – tworząc je, początkowo określamy cel jej prowadzenia. Może nim być:
- zwiększenie ruchu w witrynie,
- przyciągnięcie do reklamowej lokalizacji,
- dokonanie określonej konwersji np. zakupu, zainstalowania aplikacji czy rejestracji na stronie,
- wzrost liczby połączeń,
- sprzedaż produktów poprzez kampanię Bing Shopping.
Przybliżając ostatni punkt: Jest to odpowiednik kampanii produktowej Google, gdzie po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy produktu w wynikach pojawia się lista produktów z ich zdjęciem, nazwą, ceną i sklepem. Dzięki temu można pokazać swój asortyment i już na tym etapie zainteresować potencjalnego klienta.
Źródło: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/solutions/ad-products/bing-shopping-campaigns
Jest to sytuacja typu win – win: użytkownik od razu widzi produkt i jego cenę, jeśli ją akceptuje to przechodzi na stronę i łatwiej dokona zakupu, z kolei reklamodawca płaci za kliknięcie faktycznie zainteresowanego produktem klienta.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.