Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional!

Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional! - zdjęcie nr 1

Mamy certyfikat Bing Ads Accredited Professional! - zdjęcie nr 2

Z dumą możemy poinformować, że Verseo dołączyło do grona Bing Ads Accredited Professional, uzyskując certyfikat, poświadczający naszą wiedzę na temat kampanii reklamowych w sieci Bing.

W przypadku polskich agencji status Bing Ads Accredited Professional uzyskuje się w sytuacji, gdy jeden z jej pracowników ma stosowny certyfikat.

 

BingAds_Accredited_Badge

New call-to-action
New call-to-action

Co oznacza status Bing Ads Accredited Professional?

W ramach statusu partnerskiego, będziemy otrzymywać najbardziej aktualne informacje na temat programu reklamowego Bing Ads (nowości, zmiany, aktualizacje), co w rezultacie prowadzi do jak najlepszej obsługi naszych klientów.

Więcej o Bing Ads

Reklamy Bing Ads są odpowiednikiem Google AdWords i pojawiają się w sieci Bing (Bing Network): wyszukiwarkach Bing i Yahoo oraz ich partnerach wyszukiwania. Co prawda póki co, reklamy tego typu nie są dostępne w Polsce, ale sprawnie działają na rynkach europejskich i światowych. Choć Google AdWords stanowi lwią część rynku, to wg danych na marzec 2016, Bing osiągnął ogólnoświatowy poziom 11% wyszukiwań i powoli wzrasta.

Kraje dominujące to Stany Zjednoczone – 31,5%, Tajwan – 30,1%, Hong Kong – 25,2%, Wielka Brytania – 18%, Kanada – 12,7%, Francja – 12,1% i Australia – 11,5%

W zależności od kraju, można łatwo dotrzeć do kilku – kilkunastu procent użytkowników internetu, pozostających poza zasięgiem AdWords. W Europie Zachodniej, miesięcznie jest to około 400 milionów wyszukań. Chyba warto do nich również dotrzeć, tym bardziej, że stawki za kliknięcie są niższe niż w AdWords.

Jak działa Bing Ads?

Kampanie Bing Ads działają bardzo podobnie do Google AdWords – tworząc je, początkowo określamy cel jej prowadzenia. Może nim być:

New call-to-action
New call-to-action
  • zwiększenie ruchu w witrynie,
  • przyciągnięcie do reklamowej lokalizacji,
  • dokonanie określonej konwersji np. zakupu, zainstalowania aplikacji czy rejestracji na stronie,
  • wzrost liczby połączeń,
  • sprzedaż produktów poprzez kampanię Bing Shopping.

Przybliżając ostatni punkt: Jest to odpowiednik kampanii produktowej Google, gdzie po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy produktu w wynikach pojawia się lista produktów z ich zdjęciem, nazwą, ceną i sklepem. Dzięki temu można pokazać swój asortyment i już na tym etapie zainteresować potencjalnego klienta.

bing shopping
Źródło: https://advertise.bingads.microsoft.com/en-us/solutions/ad-products/bing-shopping-campaigns

 

Jest to sytuacja typu win – win: użytkownik od razu widzi produkt i jego cenę, jeśli ją akceptuje to przechodzi na stronę i łatwiej dokona zakupu, z kolei reklamodawca płaci za kliknięcie faktycznie zainteresowanego produktem klienta.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany