Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Verseo nominowane do Premier Partner Performance Awards 2016

    Z radością możemy poinformować, że Verseo otrzymało nominację w konkursie Premier Partner Performance Awards 2016 organizowanym przez Google. O główną nagrodę ubiegamy się w kategorii najwyższej jakości obsługi klienta. Rozstrzygnięcie konkursu już 5 grudnia w Dublinie!

    W konkursie Premier Partner Performance Awards 2016 startują agencje SEM mające status Google Partner Premium. Nagrody przyznawane będą w 8 kategoriach:

    • Search Performance Award 2016
    • Video Performance Award 2016
    • Display Performance Award 2016
    • Mobile Performance Award 2016
    • Shopping Performance Award 2016
    • Outstanding Premier Partner Performance Award 2016
    • Best Client Story of 2016 Award
    • Highest Customer Satisfaction Award 2016

    Verseo uzyskało nominację w kategorii dotyczącej najwyższej jakości obsługi klienta. To szczególnie dla nas ważna kategoria ze względu na wagę, jaką przywiązujemy do zadowolenia naszych klientów. Choć już sama nominacja to powód do zadowolenia i dumy, to marzymy o głównej nagrodzie i trzymamy mocno kciuki!
    Nominację w konkursowych kategoriach uzyskały także inne polskie agencje SEM, czego im gratulujemy.

    Więcej o Premier Partner Performance Awards 2016.
    Lista nominowanych agencji.

    Audyt Google Ads

    Udostępnij:

    0 osób uznało ten artykuł za przydatny

    Loading...

    Czy ten artykuł był przydatny?

    TAK NIE

    Autor artykułu

    Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    reklama sklepu meblowego
    Reklama sklepu meblowego
    Maciej Popiołek

    Branża meblarska jest bardzo zróżnicowana, ale również bardzo konkurencyjna. Na nasyconym rynku trudno wyróżnić się oryginalną ofertą. Dlatego warto zainwestować […]

    Marketing FMCG – jak kupujemy dobra szybkozbywalne w sieci?
    Maciej Popiołek

    Marketing FMCG – jak klienci podejmują decyzję? Google zapytało 1800 kupujących towary konsumpcyjne o to co ich motywuje, co przeszkadza, […]

    Gdzie warto szukać Informacji o Google AdWords i Google Analytics?
    Krzysztof Masłowski

    Jako że często poszukuję dodatkowej wiedzy z AdWords czy Analytics, sam przeglądam wiele stron o tej tematyce. Niestety wiele treści […]

    Cennik reklam w Internecie – przykład Google Ads (AdWords)
    Kasia Jurewicz

    Cennik reklam w internecie. Szukacie? Jednego nie znajdziecie Produkujesz, sprzedajesz, świadczysz usługi. Nieważne, co robisz, ważne, że konkurencję widzisz wszędzie. […]

    Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest?
    Redakcja

    Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest? To piekielnie kaloryczne narzędzie reklamowe! Klientów warto szukać tam, gdzie jest ich […]

    Reklama Youtube – dlaczego warto i co działa?
    Maciej Popiołek

    Reklama Youtube – ewolucja contentu? Jeszcze do niedawna content marketing polegał głównie na tworzeniu wpisów na blogi, infografik, e-booków oraz […]