Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów

Co to jest Uczenie Maszynowe?

Uczenie Maszynowe to forma sztucznej inteligencji, która podąża za danymi dostarczanymi z sieci. Oznacza to, że systemy oparte na uczeniu maszynowym nie są zaprogramowane, by wykonywać jedno, 10 czy 100 konkretnych zadań przy danych zmiennych. Oznacza to, że im więcej danych napłynie do systemu, tym będzie on podejmował lepsze i co równie istotne – samodzielne decyzje. System zatem we własnym zakresie uczy się optymalizować i racjonalizować dokonywane wybory na podstawie nadchodzących z przeszłości i teraźniejszości informacji. W tym sensie, nie różni się on zatem od człowieka. Ok – różni się – może podjąć zdecydowanie więcej decyzji, robi to też w krótszym czasie i bazuje na lepszej – bo szerszej – wiedzy.

Uczenie Maszynowe – jak to działa?

Uczenie Maszynowe – podobnie jak nasze umysły – karmi się zmiennymi środowiska, decyzjami podjętymi w przeszłości i ich skutkami, a ostatecznie relacją poniesionych kosztów do odniesionych korzyści (cokolwiek będzie w zadanym przypadku stanowiło dla nas korzyść). Wraz z upływem lat stajemy się bardziej doświadczeni, dzięki absorbowaniu coraz większej ilości bodźców i magazynowaniu ich, by później wykorzystać w formie myślenia przyczynowo – skutkowego. Systemy oparte na uczeniu maszynowym działają dokładnie w ten sam sposób. Im więcej danych dostarczymy, tym sprawniej będzie operować system w środowisku, w którym funkcjonuje. Systemy takie ewoluują zdecydowanie szybciej niż klasyczne organizmy. Nasza platforma Verseo Campaign Manager – oparta na uczeniu maszynowym – może podjąć w ciągu doby nawet kilka tysięcy decyzji usprawniających funkcjonowanie Twojej kampanii AdWords.

Dlaczego to ważne?

Kiedy oglądasz Netflixa czy Youtube, dostajesz rekomendacje. Kiedy pytasz Siri, dostajesz odpowiedzi (przynajmniej jest taka szansa! 😀 ). Kiedy przeglądasz Facebooka, dostajesz sprofilowane informacje, które będą Cię potencjalnie interesować. To wszystko przykłady tego, jak uczenie maszynowe, na różnych poziomach, już dzisiaj wpływa na nasze wybory i optymalizuje nasze ścieżki poznania. Rozsądnie wykorzystane algorytmy oparte na dużych ilościach wiedzy wpływają korzystnie na Twój komfort użytkowania Internetu i po prostu skracają drogę do uzyskania odpowiedzi. Nasza platforma Verseo Campaign Manager wykorzystuje ten sam mechanizm, tyle tylko, że do optymalizowania wydatków, których dokonujesz, na rzecz znalezienia potencjalnych klientów w Google AdWords. Jeżeli masz ochotę na więcej informacji, po prostu zostaw do siebie namiar, a udzielimy Ci wyczerpujących informacji.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Wszystko, co musisz wiedzieć o VCM – Verseo Campaign Manager
Krzysztof Masłowski

Zobacz Explainer Video o VCM VCM to kompleksowa platforma do zarządzania i optymalizacji kampanii online z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów samouczących […]

VCM Verseo Campaign Manager – platforma numer 1 w Polsce do optymalizacji kampanii!
Joanna Michalska

Optymalizuj kampanię AdWords razem z platformą VCM! 15.12.2016 – bez cienia przesady możemy ogłosić, że dziś rozpoczęła się rewolucja! Jest […]

Machine Learning w optymalizacji kampanii online – przyszłość która nadeszła
Krzysztof Masłowski

Uczenie maszynowe – przyszłość jest teraz! Długo się zastanawiałem jak napisać ten wpis. Trudno bowiem wszystko co się dzieje w […]

Case Study VCM Verseo Campaign Manager
Krzysztof Masłowski

Analiza efektywności optymalizacji kampanii Google AdWords na przestrzeni 4 miesięcy przy użyciu Verseo Campaign Manager Start platformy Verseo Campaign Manager wywołał […]

Podłączanie istniejących kampanii Google AdWords do VCM
Krzysztof Masłowski

Integracja kampanii Google AdWords do platformy VCM W ciągu ostatnich 2-3 miesięcy zintegrowaliśmy wiele kampanii Google AdWords z platformą VCM. […]

Współpraca partnerska z wykorzystaniem technologii VCM
Michał Nowak

Uczenie maszynowe -zostań beneficjentem naszego rozwoju! Agencja Verseo każdego roku wyznacza sobie nowe szczyty do zdobycia. W roku 2015 dokonaliśmy […]