Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów - zdjęcie nr 1

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów - zdjęcie nr 2

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Uczenie Maszynowe – szybkie fakty dla top marketerów

Zamknij

Co to jest Uczenie Maszynowe?

Uczenie Maszynowe to forma sztucznej inteligencji, która podąża za danymi dostarczanymi z sieci. Oznacza to, że systemy oparte na uczeniu maszynowym nie są zaprogramowane, by wykonywać jedno, 10 czy 100 konkretnych zadań przy danych zmiennych. Oznacza to, że im więcej danych napłynie do systemu, tym będzie on podejmował lepsze i co równie istotne – samodzielne decyzje. System zatem we własnym zakresie uczy się optymalizować i racjonalizować dokonywane wybory na podstawie nadchodzących z przeszłości i teraźniejszości informacji. W tym sensie, nie różni się on zatem od człowieka. Ok – różni się – może podjąć zdecydowanie więcej decyzji, robi to też w krótszym czasie i bazuje na lepszej – bo szerszej – wiedzy.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Uczenie Maszynowe – jak to działa?

Uczenie Maszynowe – podobnie jak nasze umysły – karmi się zmiennymi środowiska, decyzjami podjętymi w przeszłości i ich skutkami, a ostatecznie relacją poniesionych kosztów do odniesionych korzyści (cokolwiek będzie w zadanym przypadku stanowiło dla nas korzyść). Wraz z upływem lat stajemy się bardziej doświadczeni, dzięki absorbowaniu coraz większej ilości bodźców i magazynowaniu ich, by później wykorzystać w formie myślenia przyczynowo – skutkowego. Systemy oparte na uczeniu maszynowym działają dokładnie w ten sam sposób. Im więcej danych dostarczymy, tym sprawniej będzie operować system w środowisku, w którym funkcjonuje. Systemy takie ewoluują zdecydowanie szybciej niż klasyczne organizmy. Nasza platforma Verseo Campaign Manager – oparta na uczeniu maszynowym – może podjąć w ciągu doby nawet kilka tysięcy decyzji usprawniających funkcjonowanie Twojej kampanii AdWords.

Dlaczego to ważne?

Kiedy oglądasz Netflixa czy Youtube, dostajesz rekomendacje. Kiedy pytasz Siri, dostajesz odpowiedzi (przynajmniej jest taka szansa! 😀 ). Kiedy przeglądasz Facebooka, dostajesz sprofilowane informacje, które będą Cię potencjalnie interesować. To wszystko przykłady tego, jak uczenie maszynowe, na różnych poziomach, już dzisiaj wpływa na nasze wybory i optymalizuje nasze ścieżki poznania. Rozsądnie wykorzystane algorytmy oparte na dużych ilościach wiedzy wpływają korzystnie na Twój komfort użytkowania Internetu i po prostu skracają drogę do uzyskania odpowiedzi. Nasza platforma Verseo Campaign Manager wykorzystuje ten sam mechanizm, tyle tylko, że do optymalizowania wydatków, których dokonujesz, na rzecz znalezienia potencjalnych klientów w Google AdWords. Jeżeli masz ochotę na więcej informacji, po prostu zostaw do siebie namiar, a udzielimy Ci wyczerpujących informacji.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany