Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz!

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz! - zdjęcie nr 1

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz! - zdjęcie nr 2

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz!

Zamknij

Świąteczna kampania Google Ads – wrzesień to czas najwyższy! 

Okres Świąteczny może wywołać burzliwą i stresującą atmosferę. Przygotuj się wcześniej, aby nie dopadła Cię przedświąteczna gorączka, która dotknie także Twoje działania w sieci. Przygotuj i zoptymalizuj kampanię dla tego sezonu już dzisiaj! W zasadzie musisz się już spieszyć, bowiem sporo klientów już we wrześniu dokonuje świątecznych zakupów! 🙂 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Planuj 

  • Prognozuj swój budżet, określ cel oraz ustaw wskaźniki KPI

Wskazówka: Ustaw odpowiedni budżet i cele, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy szukają Twoich produktów. Pamiętaj, że określone produkty i usługi, w tym okresie roku są częściej wyszukiwane. Większy budżet pozwoli Ci zwiększyć grupę trafiający bezpośrednio do Twojej witryny. 

Oszacuj swoje wydatki, bazując na danych historycznych ze Świąt i określając bieżące trendy. Zwiększaj budżet na dni, w których według danych historycznych zwiększyła się liczba zapytań od klientów detalicznych lub udział kliknięć u konkurencji. Zapewnij elastyczność swojego budżetu, aby przetrwać świąteczne upadki i zyskiwać na wzmożonym ruchu.

  • Ustaw swój kalendarz promocyjny

Wskazówka: Jedna trzecia kupujących twierdzi, że dokonuje zakupu w okresie świąt pod wpływem akcji promocyjnej (+11,4% w stosunku do roku poprzedniego). Upewnij się, że Twoje promocje są zaplanowane tak, by zapewniały płynność i zachęcały potencjalnych klientów do zakupu.

Określ, które produkty chcesz wystawić na promocję i jak długo chcesz je promować. Przeanalizuj promocje z lat ubiegłych, które generowały największe zyski lub konwersje. Nie zapomnij o nowych i najlepiej sprzedających się produktach, promocji na całe kolekcje oraz o kodach promocyjnych, które mogą być dodatkowym driverem zakupowym.

  • Pozwól potencjalnym klientom odkryć swoje produkty i marki

Wskazówka: 76% kupujących zmieniło zdanie na temat tego, którego sprzedawcę lub markę wybrać po wyszukaniu informacji w Google. Wyeksponuj swoją markę i produkty jak najlepiej, tak aby klienci przeglądający i szukający w sieci informacji znaleźli Twoją ofertę.

  • Powiększ zakres wyświetlanych ofert w sieci w okresie Świąt

Wskazówka: Więcej produktów w aukcji oznacza, że ​​kwalifikujesz się do większej liczby wyświetleń, które będą widoczne dla świątecznych kupujących. Sprawdź, czy używasz wszystkich trafnych słów kluczowych aby promować produkty.

  • Zachowaj świeżość i dostępność produktu

Kupujący zrezygnują z zakupu w Twoim sklepie, jeśli nie zobaczą ceny i dostępności, jakiej oczekują.

  • Zoptymalizuj dane produktów i zmaksymalizuj trafność reklam

Pokaż najbardziej atrakcyjne i trafne informacje o swoich produktach, które zainteresują potencjalnych klientów.

Wskazówka dotycząca Google Zakupy: Wyróżnij swoje reklamy produktowe za pomocą promocji, ocen produktów, opinii klientów i reklam lokalnego asortymentu produktów.

Wskazówka dotycząca sieci wyszukiwania: Wstrzymaj testowanie reklam i wybierz te, które najlepiej się sprawdzają. Ustaw rotację reklam, aby je zoptymalizować pod kątem kliknięć lub konwersji. Upewnij się, że dopasowujesz tekst reklamy do kalendarza promocyjnego, uruchamiając reklamy z odpowiednimi ofertami i terminami w odpowiednim czasie.

Jak zdobyć więcej klientów w okresie Świątecznym

  • Poświęć więcej uwagi zakupom dokonywanym poprzez urządzenia mobilne

Fakt: Coraz ważniejsza staje się widoczność na ekranach urządzeń mobilnych oraz optymalizacja reklam pod ich kątem.

Zoptymalizuj swoją stronę, by ładowała się szybciej na urządzeniach mobilnych. Zapewnij kupującym pozytywne doświadczenie podczas zakupów poprzez zastosowanie automatycznego wypełniania formularzy, unikanie reklam pełnoekranowych oraz umieszczanie cen produktów wraz z przyciskiem „Dodaj do koszyka” w widocznej na ekranie części strony, bez konieczności przewijania.

  • Znajdź najbardziej wartościowych klientów

Fakt: Dwóch na pięciu klientów opuszcza stronę internetową bez konwersji.

Zyskaj większy ruch na swojej stronie i ponownie zaangażuj klientów, którzy wcześniej wykazali zainteresowanie Twoim produktem. Korzystaj z listy remarketingowej i ustal stawki na podstawie segmentu odbiorców. Zdobądź klientów, korzystając z własnych list e-mailowych lub dodaj podobnych odbiorców mających wspólne cechy i podobnie zachowują się na Twojej stronie Internetowej.

  • Poinformuj kupujących, że oferujesz w pobliżu to, czego potrzebują

Fakt: Klienci są o ponad 25% bardziej skłonni do zakupu i wydają średnio 10% więcej kiedy kliknęli reklamę sprzedawcy w wyszukiwarce Google przed wizytą w sklepie.

Nie przegap takiej okazji przyciągnięcia klienta, sprawdzającego ofertę online, do Twojego tradycyjnego sklepu. Ustaw rozszerzenia lokalizacji, aby dopasowywać stawki według lokalizacji i odległości potencjalnych klientów od Twojego punktu.

Podsumowanie

Ciesz się świąteczną atmosferą, mając dokładnie przygotowany plan działania oraz starannie zaplanowane kampanie. Zagwarantuj swoim klientom jak najlepszą jakość obsługi oraz możliwość znalezienia „tych jedynych” prezentów zarówno na stronie internetowej, jak i w sklepie tradycyjnym. Masz dodatkowe pytania – napisz do nas! 

*żródło: Think with Google

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany