Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Przydzielanie dostępu do konta Google Analytics

Przydzielanie dostępu do Google Analytics krok po kroku.

Dostęp do Google Analytics jest bardzo ważny np. jeśli zależy nam na jak najlepiej prowadzonej kampanii. Przydzielanie dostępu do konta Google Analytics z naszą instrukcją nie sprawi żadnych kłopotów.

Aby przydzielić dostęp do konta Google Analytics należy zalogować się do odpowiedniego konta gmail. Następnie wybieramy z podglądu stronę do której będziemy udzielać dostęp, na pasku zadań klikamy na Administracja.
google analytics panel

Dostęp przyznajemy z poziomu konta. Zaznaczamy z pierwszej kolumny zarządzanie użytkownikami.
google analytics panel1

Tutaj w miejscu: Przyznaj uprawnienia dla: podajemy mail, któremu chcemy udostępnić dane do Google Analytics. Odznaczamy odpowiednie funkcje, którymi może posługiwać się nowy użytkownik naciskamy na dodaj.
Przydzielanie dostępu do konta Google Analytics

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

koszt założenia sklepu internetowego
Koszt założenia sklepu internetowego
Dominika Słomka

Zastanawiasz się nad założeniem sklepu internetowego? Dobry wybór – zwłaszcza, że rynek e-commerce rozwija się niemal z prędkością światła, a […]

verseo campaign manager
Strategie optymalizacji VCM
Magdalena Walczak

Marketing internetowy jest jedną z najprężniej rozwijających się branż na rynku. To, co wczoraj przynosiło zyski klientom, dziś odchodzi w […]

Blog firmowy – skąd czerpać pomysły?
Maciej Popiołek

Blog firmowy – studnia bez dna? Chcesz dotrzeć do nowych klientów i podtrzymać dobre relacje z obecnymi? Postaw na wysokie […]

Jak tworzyć raporty niestandardowe w Google Analytics?
Wiktor Cegłowski

Raporty z kampanii są szczególnie oczekiwane przez klientów. Doskonałym rozwiązaniem są raporty niestandardowe, które pozwalają na wyselekcjonowanie najbardziej interesujących dla […]

marketing internetowy narzędzia
Marketing internetowy – najlepsze narzędzia
Maciej Popiołek

Znaczenie marketingu ciągle wzrasta. Nasycone rynki i ogromna konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie szeroko zakrojonych działań związanych z promowaniem swojego […]

reklama księgarni
Reklama księgarni
Maciej Popiołek

Już od dawna mówi się o upadku czytelnictwa w Polsce. Coroczne badanie pokazują, jak niewielka część społeczeństwa regularnie sięga po […]