Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak połączyć konto Google Merchant Center z Google AdWords?

Kampania produktowa Google Merchant Center jest niewątpliwie najlepszym rozwiązaniem dla każdego sklepu internetowego. GMC ma znaczną przewagę nad siecią wyszukiwania chociażby ze względu na to, że użytkownik poszukujący danego produktu od razu widzi, jak on wygląda, ile kosztuje i z jakiego sklepu pochodzi, co skutkuje dużo lepszą konwersją.
Aby móc swobodnie zarządzać swoim asortymentem w kampanii z listą produktów niezbędne jest połączenie konta Merchant Center i AdWords. Jak to zrobić? Pokażę krok po kroku.

Krok 1
Zaloguj się do swojego konta Google Merchant Center.
logowanie.pkt.1
krok 2
Opcję łączenia z kontem AdWords znajdziesz w pasku po lewej stronie: Ustawienia → AdWords.
pkt.2
Krok 3
Kliknij czerwone pole z napisem „Połącz z innym kontem” i wpisz swój identyfikator konta AdWords a następnie „Poproś o link”.
pkt.3
Krok 4
Mamy tu do wykonania następujące czynności:

New call-to-action
New call-to-action
  • Przejdź do konta AdWords.
  • W prawym górnym znajdują się ustawienia. Po rozwinięciu widoczne są „Połączone konta”
  • Otwórz sekcję Google Merchant Center.
  • Kliknij przycisk „Wyświetl prośbę” oraz „Akceptuj”.

pkt.4

Gotowe!
Na koncie Google Merchant Center w zakładce AdWords możesz zarządzać połączonym kontem.

New call-to-action
New call-to-action

Stan połączenia kont pokazuje system:
stan kont

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 0/5 ( na podstawie 0 ocen )

Autor artykułu

Patrycja przygodę z marketingiem zaczęła już w szkole średniej, kończąc klasę o profilu organizacji reklamy. Swoje skrzydła pod kątem reklamy internetowej rozwinęła na studiach z marketingu internetowego, gdzie poznała Krzysztofa, jednego z założycieli Verseo. Od 2015 roku pracuje w Verseo jako specjalistka Google Ads. Prywatnie dusza towarzystwa, pasjonatka gotowania i gry w squasha.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany