Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak połączyć konto Google Merchant Center z Google AdWords?

    Kampania produktowa Google Merchant Center jest niewątpliwie najlepszym rozwiązaniem dla każdego sklepu internetowego. GMC ma znaczną przewagę nad siecią wyszukiwania chociażby ze względu na to, że użytkownik poszukujący danego produktu od razu widzi, jak on wygląda, ile kosztuje i z jakiego sklepu pochodzi, co skutkuje dużo lepszą konwersją.
    Aby móc swobodnie zarządzać swoim asortymentem w kampanii z listą produktów niezbędne jest połączenie konta Merchant Center i AdWords. Jak to zrobić? Pokażę krok po kroku.

    Krok 1
    Zaloguj się do swojego konta Google Merchant Center.
    logowanie.pkt.1
    krok 2
    Opcję łączenia z kontem AdWords znajdziesz w pasku po lewej stronie: Ustawienia → AdWords.
    pkt.2
    Krok 3
    Kliknij czerwone pole z napisem „Połącz z innym kontem” i wpisz swój identyfikator konta AdWords a następnie „Poproś o link”.
    pkt.3
    Krok 4
    Mamy tu do wykonania następujące czynności:

    • Przejdź do konta AdWords.
    • W prawym górnym znajdują się ustawienia. Po rozwinięciu widoczne są „Połączone konta”
    • Otwórz sekcję Google Merchant Center.
    • Kliknij przycisk „Wyświetl prośbę” oraz „Akceptuj”.

    pkt.4

    Gotowe!
    Na koncie Google Merchant Center w zakładce AdWords możesz zarządzać połączonym kontem.

    Stan połączenia kont pokazuje system:
    stan kont

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Marketing restauracji – 5 porad
    Maciej Popiołek

    Marketing restauracji – sprawdź co działa! Każda restauracja potrzebuje marketingu, aby zaistnieć na konkurencyjnym rynku i dotrzeć ze swoimi usługami […]

    Reklama biura podróży w internecie
    Martyna Mikołajczak

    Chyba każdy lubi jeździć na wakacje i z ogromną niecierpliwością oczekuje tego upragnionego okresu w roku, kiedy to wreszcie będzie […]

    Google AdWords blog – ucz się z Verseo!
    Maciej Popiołek

    Google AdWords blog – dlaczego warto poznawać Google Adwords z Verseo? Szukasz pomocy w obszarze Google AdWords? A może zaczynasz […]

    Darmowy vs Płatny audyt AdWords (Google Ads)
    Martyna Mikołajczak

    Audyt Google AdWords (Google Ads) – co warto wiedzieć? Coraz więcej agencji zajmujących się prowadzeniem kampanii reklamowych w sieci wprowadza […]

    Historia etykiety reklamy Google AdWords
    Wiktor Cegłowski

    Archeologia w Google – jak zmienia się wyszukiwarka i jak my razem z nią! Wygląd reklam Google AdWords podlega stałej […]

    Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu!
    Maciej Popiołek

    Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu Dlaczego warto bezustannie pozyskiwać klientów? Budowanie własnej działalności wiąże się z poszukiwaniem […]