Spis treści
Czytasz teraz:
Kosmetyczna receptura sukcesu: Verseo i Mokosh ustanawiają nowy standard e-commerce
Zamknij
Czy Twoja agencja marketingowa rozumie Twoje produkty tak dobrze, jak Ty? W Verseo to podstawa! Wzrost sprzedaży o ponad 49% i ROAS wyższy o 56% rok do roku to tylko początek historii. Odkryj, jak zmieniliśmy kampanie reklamowe w długoterminowe partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i głębokim zrozumieniu produktu.
Mokosh Cosmetics to marka, dla której pielęgnacja to obietnica. Od blisko 12 lat udowadnia, że zaawansowana technologia w połączeniu z naturalnymi składnikami to przepis na najwyższą skuteczność. Dla Anny Rutkowskiej-Didiuk, współwłaścicielki Mokosh Cosmetics, kluczowe było znalezienie partnera, który prowadzi kampanie z równie dużą dbałością, zaangażowaniem i szczerością.
Wywiad z Anną Rutkowską-Didiuk z Mokosh Cosmetics o szczegółach współpracy z Verseo.
Partnerstwo zbudowane na zaufaniu i skuteczności
Gdy spotykają się dwie firmy, dla których detal i jakość mają fundamentalne znaczenie, efekty muszą być spektakularne. Nasza relacja z Mokosh Cosmetics to idealny przykład tego, jak wspólne wartości (takie jak transparentność, uczciwość i szacunek do czasu) przekładają się na realne zyski.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Nikodem Szarata, ekspert Verseo, jasno podkreśla:
To nie był dla nas kolejny projekt. Sam używam Mokosh, więc wiem, że działa. Dlatego zależało mi, żeby kampania była równie skuteczna, jak ich kremy.
Liczby, które mówią same za siebie
Zaczęliśmy od precyzyjnego Google Ads, ale szybko rozszerzyliśmy współpracę o SEO, Meta Ads i TikTok. W Verseo nie robimy kampanii bez celu – my tworzymy strategię.
Oto mierzalne rezultaty, które osiągnęliśmy razem z Mokosh Cosmetics:
- Wzrost wartości sprzedaży (styczeń-sierpień 2025 r/r): ponad 49%
- Wzrost ROAS (styczeń-sierpień 2025 r/r): ponad 56% (uwzględniający koszty Google Ads, Meta Ads oraz pozycjonowania)
- Łączny wzrost sprzedaży online (2022 do 2024): ponad 28%
- Generowanie wyświetleń na TikToku: ponad 16 milionów
- Kluczowy wskaźnik: większy ruch, wyższa konwersja, efektywne zarządzanie budżetem i przede wszystkim więcej klientów, którzy wracają po produkty, które po prostu działają.
CASE STUDY VERSEO – sprawdź, jakie efekty dowozimy dla naszych klientów.
Więcej niż kampanie, więcej niż krem
Anna Rutkowska-Didiuk docenia w Verseo przede wszystkim to, że dostosowaliśmy działania do estetyki, etyki i wartości Mokosh:
Agencja Verseo włożyła dużo wysiłku w poznanie naszej branży, produktów i zrozumienie naszego klienta. Dzięki temu mówimy jednym językiem, a proponowane działania są skuteczne – podkreśla Anna Rutkowska-Didiuk.
Współzałożycielka Mokosh Cosmetics wieńczy wywiad stwierdzeniem, że dobre kosmetyki bronią się same, ale dobra kampania sprawia, że trafiają do znacznie większej liczby osób.
Chcesz poznać wszystkie detale i zobaczyć, jak Nikodem Szarata oraz Anna Rutkowska-Didiuk opowiadają o tej współpracy?
Zapraszamy do obejrzenia pełnego wywiadu VIDEO! Zobacz, jak Verseo dowozi efekty, dotrzymuje obietnic i staje się godnym zaufania partnerem dla wymagających marek!
Wywiad z Anną Rutkowską-Didiuk z Mokosh Cosmetics o szczegółach współpracy z Verseo.
Podobał Ci się nasz materiał? Wskakuj po więcej TUTAJ!
Podsumowanie
W powyższym artykule poruszone zostały tematy:
- Verseo i Mokosh Cosmetics stworzyły długoterminowe partnerstwo oparte na wspólnych wartościach i głębokim zrozumieniu produktu, co przełożyło się na spektakularne wyniki w e-commerce.
- W efekcie współpracy, marka Mokosh osiągnęła wzrost sprzedaży o ponad 49% oraz o 56% wyższy wskaźnik ROAS rok do roku.





Bądź pierwszym który napisze komentarz.