Spis treści
Czytasz teraz:
Jak prowadzić bloga – poradnik pdf
Zamknij
Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?
Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie! 🙂
Jak prowadzić bloga – co znajdziesz w naszym poradniku?
- Dlaczego warto prowadzić bloga?
- Które obszary wybierać do zagospodarowania?
- Określanie odbiorców treści.
- Pozyskiwanie treści.
- Gospodarowanie zasobami.
- Platforma, na której działamy.
- Recykling treści.
- Jak pisać, by kochała nas zarówno wyszukiwarka, jak i czytelnicy (kolejność nieprzypadkowa i nieco o tym znajdziecie również w tym wpisie)
- Realne efekty.
Podsumowanie od autora
Opracowując rzeczony poradnik o tym jak prowadzić bloga, bazowałem na doświadczeniach zebranych podczas prowadzenia bloga Verseo i wcześniejszych miejsc, dla których tworzyłem treści i strategie contentowe. Podstawy tworzenia tekstów, narzędzia, platformy, triki – to wszystko może ze sobą dzielić wiele blogów w przeróżnych branżach. Zasady pisania tekstów – tak by wyszukiwarka je premiowała – również. To co unikalne w każdym blogu, leży tak naprawdę w autorach, którzy go budują. A w zasadzie w ich wyobraźni i tym, jak poprowadzić konkurencyjny, a zarazem atrakcyjny i przede wszystkim czytany blog. Równie istotne co pisanie, są również kwestie związane z dystrybucją treści.
Oczywiście, materiał przygotowałem dla osób, które rozpoczynają swoją zabawę z blogowaniem lub mają trudność z przekonaniem przełożonych do zainwestowania (głównie czasu) w tę długodystansową formę promocji.
Jola VD
22 lis 2021, 22:53
Bardzo fajny wpis, widziałem ostatnio podobne artykuły i ten się wyróżnia na tle innych oraz jest wart uwagi. Konkretnie objaśniony temat. Bardzo przyjemnie się go czyta. Czekam na takich więcej 🙂