Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak prowadzić bloga – poradnik pdf

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?

Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.

Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie! 🙂

Jak prowadzić bloga – co znajdziesz w naszym poradniku?

  1. Dlaczego warto prowadzić bloga?
  2. Które obszary wybierać do zagospodarowania?
  3. Określanie odbiorców treści.
  4. Pozyskiwanie treści.
  5. Gospodarowanie zasobami.
  6. Platforma, na której działamy.
  7. Recykling treści.
  8. Jak pisać, by kochała nas zarówno wyszukiwarka, jak i czytelnicy (kolejność nieprzypadkowa i nieco o tym znajdziecie również w tym wpisie)
  9. Realne efekty.

Podsumowanie od autora

Opracowując rzeczony poradnik o tym jak prowadzić bloga,  bazowałem na doświadczeniach zebranych podczas prowadzenia bloga Verseo i wcześniejszych miejsc, dla których tworzyłem treści i strategie contentowe. Podstawy tworzenia tekstów, narzędzia, platformy, triki – to wszystko może ze sobą dzielić wiele blogów w przeróżnych branżach. Zasady pisania tekstów – tak by wyszukiwarka je premiowała – również. To co unikalne w każdym blogu, leży tak naprawdę w autorach, którzy go budują. A w zasadzie w ich wyobraźni i tym, jak poprowadzić konkurencyjny, a zarazem atrakcyjny i przede wszystkim czytany blog. Równie istotne co pisanie, są również kwestie związane z dystrybucją treści.

Oczywiście, materiał przygotowałem dla osób, które rozpoczynają swoją zabawę z blogowaniem lub mają trudność z przekonaniem przełożonych do zainwestowania (głównie czasu) w tę długodystansową formę promocji.

 

 

Audyt Google Ads

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

MOBILE FIRST INDEXING – bądź mobilny albo giń!
Barbara Oleszek

MOBILE FIRST INDEXING – przed mobile nie ma ucieczki! Świat stał się mobilny, a Mobilegeddon to już nie tylko “jeden […]

Marki a urządzenia mobilne – doświadczenie neutralne to doświadczenie negatywne!
Redakcja

Marki a urządzenia mobilne – „neutralne” doświadczenie użytkownika to najczęściej negatywne doświadczenie. Nikogo nie zdziwi, że dzisiejsi użytkownicy mają coraz […]

reklama w internecie
Reklama w internecie
Jakub Nowak

Gdzie się reklamować, żeby dotrzeć do klientów? Najprostsza, a zarazem najbardziej uniwersalna odpowiedź na to pytanie brzmi: tam, gdzie są […]

Jak działa sklep internetowy
Jak działa sklep internetowy?
Izabela Pirańska

Chcesz założyć własny sklep internetowy? To dobre rozwiązanie! Rynek e-commerce rozwija się w błyskawicznym tempie, które na dodatek przyspiesza. Zastanawiasz […]

Video content marketing – czy warto go wdrożyć do promocji biznesu?
Dominika Słomka

Video content marketing to wciąż nowy sposób na to, żeby zdywersyfikować swoje działania promocyjne i wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom […]

bezpieczeństwo strony internetowej
Bezpieczeństwo strony internetowej – jak zadbać?
Barbara Oleszek

Bezpieczeństwo w sieci – hasło, które obija się nam o uszy w kolejnych kampaniach informacyjnych, w notyfikacjach z naszych banków, […]