Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak prowadzić bloga – poradnik pdf

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?

Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.

Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie! 🙂

Jak prowadzić bloga – co znajdziesz w naszym poradniku?

  1. Dlaczego warto prowadzić bloga?
  2. Które obszary wybierać do zagospodarowania?
  3. Określanie odbiorców treści.
  4. Pozyskiwanie treści.
  5. Gospodarowanie zasobami.
  6. Platforma, na której działamy.
  7. Recykling treści.
  8. Jak pisać, by kochała nas zarówno wyszukiwarka, jak i czytelnicy (kolejność nieprzypadkowa i nieco o tym znajdziecie również w tym wpisie)
  9. Realne efekty.

Podsumowanie od autora

Opracowując rzeczony poradnik o tym jak prowadzić bloga,  bazowałem na doświadczeniach zebranych podczas prowadzenia bloga Verseo i wcześniejszych miejsc, dla których tworzyłem treści i strategie contentowe. Podstawy tworzenia tekstów, narzędzia, platformy, triki – to wszystko może ze sobą dzielić wiele blogów w przeróżnych branżach. Zasady pisania tekstów – tak by wyszukiwarka je premiowała – również. To co unikalne w każdym blogu, leży tak naprawdę w autorach, którzy go budują. A w zasadzie w ich wyobraźni i tym, jak poprowadzić konkurencyjny, a zarazem atrakcyjny i przede wszystkim czytany blog. Równie istotne co pisanie, są również kwestie związane z dystrybucją treści.

Oczywiście, materiał przygotowałem dla osób, które rozpoczynają swoją zabawę z blogowaniem lub mają trudność z przekonaniem przełożonych do zainwestowania (głównie czasu) w tę długodystansową formę promocji.

 

 

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Skąd czerpać wiedzę o marketingu?
Jakub Nowak

W marketingu stawiasz pierwsze kroki? A może masz już pewną wiedzę, jednak chcesz ją poszerzać? Niezależnie od tego, na jakim […]

marketing wielokanałowy
Marketing Wielokanałowy – trzy twarze
Natalia Frąckowiak

“Czuję się mniej więcej tak, jak ktoś, kto bujał w obłokach i nagle spadł”. Pamiętacie ten cytat z Kubusia Puchatka? Dokładnie […]

Pokemon Go – łap je dla swojego biznesu!
Barbara Oleszek

Internet wprost oszalał na punkcie gry Pokemon Go, będącej efektem współpracy firmy Niantic (start-up, który wcześniej stworzył Ingress) oraz Nintendo. […]

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions
Krystian Kubiak

Call to Action w Google Hotel Ads! Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku […]

ile zarabia specjalista ds. marketingu
Ile zarabia specjalista ds. marketingu?
Jakub Nowak

Czy wiesz, że wydatki na reklamę digital w 2019 roku przekroczyły 5 mld zł? I nie, wcale nie chodzi o […]

Pillar Page – strategia organizacji treści na stronie www
Maciej Popiołek

Czym jest pillar page i jakie ma znaczenie z perspektywy SEO? Jak działają algorytmy Google i podobnych wyszukiwarek? Odpowiedź na […]