Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jeden komentarz

Jak prowadzić bloga – poradnik pdf

New call-to-action
New call-to-action

Jak prowadzić bloga w kontekście biznesu?

Myślisz o blogowaniu – prywatnie lub by działać na korzyść swojej firmy? Ok – to dobry znak! Oznacza to bowiem, że wiesz jak działa content marketing i jak obecnie nawigują klienci, by dokonywać świadomych wyborów. Jak prowadzić bloga? Ściągnij nasz poradnik dostępny pod tym linkiem.

Co możesz osiągnąć dzięki blogowaniu i odpowiedniej dystrybucji treści? Możesz budować markę osobistą, napędzać sprzedaż, pozycjonować firmę jako fajnego pracodawcę czy po prostu konstruować określoną reputację. Wszystko to za pośrednictwem całkowicie naturalnej metody, jaką jest właśnie blogowanie! 🙂

New call-to-action
New call-to-action

Jak prowadzić bloga – co znajdziesz w naszym poradniku?

  1. Dlaczego warto prowadzić bloga?
  2. Które obszary wybierać do zagospodarowania?
  3. Określanie odbiorców treści.
  4. Pozyskiwanie treści.
  5. Gospodarowanie zasobami.
  6. Platforma, na której działamy.
  7. Recykling treści.
  8. Jak pisać, by kochała nas zarówno wyszukiwarka, jak i czytelnicy (kolejność nieprzypadkowa i nieco o tym znajdziecie również w tym wpisie)
  9. Realne efekty.

Podsumowanie od autora

Opracowując rzeczony poradnik o tym jak prowadzić bloga,  bazowałem na doświadczeniach zebranych podczas prowadzenia bloga Verseo i wcześniejszych miejsc, dla których tworzyłem treści i strategie contentowe. Podstawy tworzenia tekstów, narzędzia, platformy, triki – to wszystko może ze sobą dzielić wiele blogów w przeróżnych branżach. Zasady pisania tekstów – tak by wyszukiwarka je premiowała – również. To co unikalne w każdym blogu, leży tak naprawdę w autorach, którzy go budują. A w zasadzie w ich wyobraźni i tym, jak poprowadzić konkurencyjny, a zarazem atrakcyjny i przede wszystkim czytany blog. Równie istotne co pisanie, są również kwestie związane z dystrybucją treści.

Oczywiście, materiał przygotowałem dla osób, które rozpoczynają swoją zabawę z blogowaniem lub mają trudność z przekonaniem przełożonych do zainwestowania (głównie czasu) w tę długodystansową formę promocji.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 0/5 ( na podstawie 0 ocen )

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Komentarze (1)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Jola VD

    22 lis 2021, 22:53

    Bardzo fajny wpis, widziałem ostatnio podobne artykuły i ten się wyróżnia na tle innych oraz jest wart uwagi. Konkretnie objaśniony temat. Bardzo przyjemnie się go czyta. Czekam na takich więcej 🙂