Blog w biznesie

Dodany 3 grudnia 2019

50 strony

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Poradnik jak zacząć pisać bloga firmowego i czy warto?

Blog firmowy – czy warto go prowadzić? Na ten temat mówi się wiele, jednak dane dotyczące np. ruchu na stronie mówią jedno: Blog firmowy to absulutne must have!

Choć są branże, którym w pierwszej kolejności nie doradzamy postawienia firmowego bloga, to zdecydowana wiekszość, by wspomóc działania pozycjonowania strony www w końcu musi się na niego zdecydować.

Jakie zalety ma blog firmowy?

Wielu przedsiebiorców podchodzi dość sceptycznie do blogów, uważając je często za mało ważne dla biznesu. Jednakże z naszego i naszych klientów doświadczenia wynika, że blogi mogą wnieść dużą wartość dla potencjalnych klientów i być tak zwanym „lead-magnetem”. Jakie więc zalety może mieć blog firmowy?

  • pomoc w budowaniu pozycji eksperta! Jedno z najważniejszych zalet bloga firmowego. W artykułach możesz opisywać rozwiązania, na których zna się Twoja firma oraz przedstawiać to w jaki sposób radzi sobie z danymi problemami, które mogą dotykać Twoich potencjalnych klientów.
  • edukacja klientów. Blog firmowy to miejsce gdzie wszelkie ciekawostki oraz treści edukacyjne znajdują swoich wiernych fanów.
  • PR i nowinki z życia firmy. Strona internetowa to nie zawsze dobre miejsce na „lifestylowe” treści, dlatego blog firmowy świetnie przyda się tym, którzy chcą dzielić się ze swoimi odbiorcami wydarzeniami takimi jak konferencje, eventy i akcje, w których bierze udział firma.
  • pozycjonowanie strony! Blog firmowy może znacznie wpłynąć na pozycjonowanie się głównej strony www firmy. To dzięki blogowi zyskujemy ważną część ruchu na stronie głównej!
  • i wiele innych zalet, o których dowiesz się w tym poradniku!

Prowadzenie bloga oraz fanpage’y w mediach społecznościowych to dziś najlepszy sposób na komunikację z potencjalnymi klientami. Dzięki widoczności w Internecie Twoi odbiorcy mają szansę dowiedzieć się więcej o Twojej firmie, produkcie lub usłudze, którą oferujesz.

Pamietaj, że blog firmowy ma wartość nie tylko dla nowych, ale i już istniejących klientów Twojego biznesu.

Za jego pomocą możesz ich zachęcić do kolejnych zakupów lub podwyższania budżetu wydawanego na dane produkty czy usługi. Dla nowych odbiorców blog firmowy to idealne miejsce żeby lepiej zrozumieć to czym się zajmujesz i w czym Twoja firma się specjalizuje.

Poradnik Blog w biznesie – co znajdziesz w środku?

W poradniku przechodzimy przez wszystkie wątki, które mogą Cię interesować jeżeli dopiero zaczynasz stawiać bloga firmowego lub jeśli chcesz wzmocnić działania już istniejącego i czerpać z tego większe korzyści! Jakie tematy poruszamy w środu?

  • Jak zadbać o popularność bloga firmowego?
  • Ile artykułów na bloga pisać tygodniowo?
  • Czy tekst przynosi korzyści od razu?
  • Jak gospodarować zasobami na blogu?
  • Czy zlecać pisanie tekstów na bloga?
  • Skąd czerpać pomysły na wpisy blogowe?
  • Na jakie efekty blogowania w biznesie możesz liczyć?
  • i wiele innych!

Poradnik przygotował nasz ekspert w dziedzinie Content Marketingu – Maciej Popiołek. Nie pozostaje Ci więc nic innego, jak pobrać poradnik Blog w Biznesie i zacząć pisać unikalne treści, by przyciągać uzytkowników na Twoją stronę internetową!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Autor

in

Maciej Popiołek

Head of Content Marketing

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.