Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Asortimo – więcej niż porównywarka cen

Asortimo – więcej niż porównywarka cen - zdjęcie nr 1

asortimo logo

W Sieci znajduje się wiele stron, na których możemy porównać ceny produktów. To przydatne serwisy, dzięki którym poszukując konkretnych produktów – czy to dla siebie, czy na prezent – jesteśmy w stanie znaleźć najkorzystniejszą ofertę. Oprócz cen część takich portali pozwala także na sprawdzenie produktowych recenzji (również do pewnego stopnia zweryfikowanych) od użytkowników. Nie dziwi więc popularność porównywarek cen i ich rosnące znaczenie w kreowaniu decyzji zakupowych klientów w e-commerce.

Porównywarki cen – jeżeli oczywiście są dobrze skonfigurowane i oparte na wiarygodnych danych – generują ogromne korzyści dla konsumentów. To również doskonałe miejsca dla właścicieli sklepów internetowych, by zaprezentować swoją ofertę na tle konkurencji, zwiększyć ekspozycję marki i w konsekwencji także sprzedaż.

Widząc możliwości, jakie dają sprzedawcom porównywarki cen, postanowiliśmy uruchomić własne rozwiązanie – Asortimo. A jak zwykle bywa w Verseo, nie lubimy chodzić utartymi ścieżkami, tylko wolimy wyznaczać nowe trasy.

Asortimo – porównywarka cen i wiele więcej

Asortimo to platforma powiązana z usługą Google Shopping. Dzięki temu dodanie oferty w Asortimo automatycznie umieszcza produkty nie tylko w naszej porównywarce, ale też w zakładce „Zakupy” podczas korzystania z wyszukiwarki Google. Nie musisz żmudnie dodawać elementów po kolei – wystarczy przesłać wygenerowany z CMSa plik z feedem produktowym.

Dzięki Asortimo CSS możesz również realnie obniżyć koszty reklam Google Ads, jeżeli korzystasz z reklam produktowych PLA (Product Listing Ads). Nasz system pozwala ominąć prowizję uiszczaną dla Google, co umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% kosztów tego typu reklam. Jest to jednocześnie w pełni zgodne z regulaminem usługi. Reklamy PLA pojawiają się na szczycie wyników wyszukiwania po wpisaniu frazy produktowej. Dzięki ekspozycji w takim miejscu oraz faktowi, że reklama wyświetla się użytkownikowi, który już wyraził wstępne zainteresowanie produktem przez wpisanie jego nazwy, szansa na konwersję jest dość wysoka.

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie, a reklamy produktowe potrafią wygenerować spory zwrot z inwestycji – być może to dobry moment, by skorzystać z ogromnych możliwości ekosystemu Google?

Nawet jeśli nie masz zamiaru w tej chwili używać reklam PLA, dodanie swojej oferty do Asortimo zapewni większy ruch na stronie sklepu – nasza platforma jako agregator produktów nie uczestniczy w transakcjach, a jedynie przekierowuje klienta do docelowej strony produktu w e-sklepie.

Content marketing dla sklepów internetowych

Porównywarka cen to tylko jedna z funkcji, które zawiera w sobie Asortimo. E-commerce coraz bardziej opiera się na content marketingu, dlatego zaimplementowaliśmy rozbudowaną sekcję blogową z ogromną i stale powiększającą się liczbą artykułów na przeróżne tematy. To świetna okazja do nieinwazyjnego umieszczenia swoich produktów pomiędzy sekcjami różnych poradników lub opublikowania całego artykułu sponsorowanego, w którym przedstawiasz swoją markę i dajesz się poznać klientom.

SEO ma znaczenie

Jako agencja, która od wielu lat zajmuje się między innymi pozycjonowaniem stron, doskonale rozumiemy znaczenie SEO w internetowym marketingu. W ramach różnych pakietów możesz również umieścić linki z parametrem dofollow do strony swojego sklepu czy swojej marki, by poprawić siłę danej domeny. Dzięki temu Asortimo to jednocześnie inwestycja w link building, który stanowi jedną z podstaw pozycjonowania witryn.

Już ponad 200 sklepów dołączyło do Asortimo – zobacz pakiety i korzystaj z biznesowych możliwości na asortimo.pl!

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany