Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Asortimo – więcej niż porównywarka cen

Asortimo – więcej niż porównywarka cen - zdjęcie nr 1

asortimo logo
Asortimo – więcej niż porównywarka cen - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Asortimo – więcej niż porównywarka cen

Zamknij

W Sieci znajduje się wiele stron, na których możemy porównać ceny produktów. To przydatne serwisy, dzięki którym poszukując konkretnych produktów – czy to dla siebie, czy na prezent – jesteśmy w stanie znaleźć najkorzystniejszą ofertę. Oprócz cen część takich portali pozwala także na sprawdzenie produktowych recenzji (również do pewnego stopnia zweryfikowanych) od użytkowników. Nie dziwi więc popularność porównywarek cen i ich rosnące znaczenie w kreowaniu decyzji zakupowych klientów w e-commerce.

Porównywarki cen – jeżeli oczywiście są dobrze skonfigurowane i oparte na wiarygodnych danych – generują ogromne korzyści dla konsumentów. To również doskonałe miejsca dla właścicieli sklepów internetowych, by zaprezentować swoją ofertę na tle konkurencji, zwiększyć ekspozycję marki i w konsekwencji także sprzedaż.

Widząc możliwości, jakie dają sprzedawcom porównywarki cen, postanowiliśmy uruchomić własne rozwiązanie – Asortimo. A jak zwykle bywa w Verseo, nie lubimy chodzić utartymi ścieżkami, tylko wolimy wyznaczać nowe trasy.

Asortimo – porównywarka cen i wiele więcej

Asortimo to platforma powiązana z usługą Google Shopping. Dzięki temu dodanie oferty w Asortimo automatycznie umieszcza produkty nie tylko w naszej porównywarce, ale też w zakładce „Zakupy” podczas korzystania z wyszukiwarki Google. Nie musisz żmudnie dodawać elementów po kolei – wystarczy przesłać wygenerowany z CMSa plik z feedem produktowym.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Dzięki Asortimo CSS możesz również realnie obniżyć koszty reklam Google Ads, jeżeli korzystasz z reklam produktowych PLA (Product Listing Ads). Nasz system pozwala ominąć prowizję uiszczaną dla Google, co umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% kosztów tego typu reklam. Jest to jednocześnie w pełni zgodne z regulaminem usługi. Reklamy PLA pojawiają się na szczycie wyników wyszukiwania po wpisaniu frazy produktowej. Dzięki ekspozycji w takim miejscu oraz faktowi, że reklama wyświetla się użytkownikowi, który już wyraził wstępne zainteresowanie produktem przez wpisanie jego nazwy, szansa na konwersję jest dość wysoka.

Google Ads to najpopularniejszy system reklamowy na świecie, a reklamy produktowe potrafią wygenerować spory zwrot z inwestycji – być może to dobry moment, by skorzystać z ogromnych możliwości ekosystemu Google?

Nawet jeśli nie masz zamiaru w tej chwili używać reklam PLA, dodanie swojej oferty do Asortimo zapewni większy ruch na stronie sklepu – nasza platforma jako agregator produktów nie uczestniczy w transakcjach, a jedynie przekierowuje klienta do docelowej strony produktu w e-sklepie.

Content marketing dla sklepów internetowych

Porównywarka cen to tylko jedna z funkcji, które zawiera w sobie Asortimo. E-commerce coraz bardziej opiera się na content marketingu, dlatego zaimplementowaliśmy rozbudowaną sekcję blogową z ogromną i stale powiększającą się liczbą artykułów na przeróżne tematy. To świetna okazja do nieinwazyjnego umieszczenia swoich produktów pomiędzy sekcjami różnych poradników lub opublikowania całego artykułu sponsorowanego, w którym przedstawiasz swoją markę i dajesz się poznać klientom.

SEO ma znaczenie

Jako agencja, która od wielu lat zajmuje się między innymi pozycjonowaniem stron, doskonale rozumiemy znaczenie SEO w internetowym marketingu. W ramach różnych pakietów możesz również umieścić linki z parametrem dofollow do strony swojego sklepu czy swojej marki, by poprawić siłę danej domeny. Dzięki temu Asortimo to jednocześnie inwestycja w link building, który stanowi jedną z podstaw pozycjonowania witryn.

Już ponad 200 sklepów dołączyło do Asortimo – zobacz pakiety i korzystaj z biznesowych możliwości na asortimo.pl!

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany