Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Wizytówka Google – poradnik krok po kroku

Wizytówka Google – sprawdź teraz jak założyć – krok po kroku – w darmowym poradniku Verseo!

Prowadzisz firmę. Strona internetowa i konta w social mediach już gotowe, a Ty planujesz kolejne kanały dotarcia do swojego klienta – pomyśl o Google Moja Firma. Wizytówka Google to must! 

Stworzenie wizytówki Google, czyli konta Google Moja Firma, to szansa zarówno dla Ciebie, jak i Twojego potencjalnego klienta, który zapewne wyszukuje niezbędnych informacji o Twoich produktach lub usługach w Internecie. Z jednej strony tak podstawowe narzędzie, z drugiej tak powszechne, że większość Twoich klientów będzie liczyć na to, że z niego korzystasz. Dlatego warto poświęcić chwilę na jej stworzenie. Tym bardziej, że uzupełnione informacje pojawią się zarówno na Mapach Google jak i w wynikach organicznych.

Uzupełnienie wizytówki o podstawowe informacje o Twojej firmie, takie jak np. adres firmy, numer telefonu, godziny otwarcia czy typy przyjmowanych płatności jest proste, a do tego całkowicie darmowe. Wizytówka Google Moja Firma pozwala jednak na dodanie znacznie więcej, np. pełnego opisu oferowanych usług czy produktów, zdjęć, wideo czy opinii. Warto ją wykorzystać, szczególnie jeśli nasza strona internetowa nie pozycjonuje się jeszcze tak wysoko w wyszukiwarce. Po wpisaniu nazwy firmy najprawdopodobniej pojawi się na samej górze w wynikach. A dzięki stworzonej wizytówce Google wyświetli wszystkie te informacje, które wcześniej uzupełniliśmy.

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał Google Moja Firma i stworzyć wizytówkę krok po kroku pobierz ten o to poradnik!

Poradnik – Wizytówka Google – co znajdziesz w środku?

  • Google Moja Firma – co to jest?
  • Tworzenie oraz weryfikacja konta Google Moja Firma (Podstawowe informacje, zdjęcia, wideo, opis)
  • Zarządzanie naszą wizytówką (wpisy, opinie na wizytówkach Google Moja Firma, usługi / menu)
  • Google Moja Firma – statystyki, np. jacy klienci szukają naszej firmy, po jakich hasłach, jakich interakcji dokonują czy też ile razy wyświetlają dodane zdjęcia lub wideo.
  • Jak połączyć konto Google Ads (AdWords) z Google Moja Firma? – opisane w trzech prostych krokach.

Poradnik zawiera instrukcję jak przejść od najłatwiejszych punktów, przez dodatkowe funkcje, a kończąc na zaawansowanych dodatkach, takich jak statystyki wizytówki oraz jej połączenie z Google Ads (Adwords). Dodatkowo zawiera wskazówki odnośnie tworzenia profilu firmy w Google. Pobierz i sprawdź – tworzenie wizytówki w Google nigdy nie było tak łatwe!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Live Shopping
Live Shopping – co to jest i co oznacza dla e-commerce?
Magdalena Walczak

LiveShopping, inaczej Social Shopping, to jedna z najdynamiczniej rozwijających się metod promocji sklepów internetowych. Jest sposobem reklamowania produktów, głównie modowych, […]

instrumenty marketingu
Instrumenty marketingu
Magdalena Walczak

Marketing to obszar działań, bez którego w zasadzie nie można efektywnie sprzedawać towarów i świadczyć usług. To działania promocyjne i […]

Reklama w Internecie – pdf – poradnik dla reklamodawców
Artykuł gościnny

Skąd uzyskać informacje o reklamie w internecie Reklama w internecie – PDF poradnik Adbook 2018 – to przystępnie zaprezentowane opracowanie dotyczące […]

Język korzyści – krok po kroku
Maciej Popiołek

Często go stosujesz, chociaż o tym nie wiesz. Język korzyści to bowiem rzecz, którą wielokrotnie przekazują nam już rodzice i […]

promowanie bloga
Promowanie bloga – jak się do tego zabrać?
Maciej Popiołek

Blogosfera rośnie w siłę i cały czas zyskuje odbiorców wśród różnych grup wiekowych. Szacuje się, że najpopularniejsi polscy blogerzy zarabiają […]

Wyszukiwanie obrazem w Google Grafika – jak to działa?
Dominika Słomka

Google Grafika znana jest większości z nas jako wyszukiwarka obrazów, w tym zdjęć, infografik czy screenshotów. Wyszukać dany obraz możemy […]