Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie!

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie! - zdjęcie nr 1

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie! - zdjęcie nr 2

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie!

Zamknij

Wieści z contentowego frontu – Whitepress® na swoim blogu poinformował o kolejnym kroku naprzód w kierunku rynków europejskich. Nowe bazy w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umacniają dominacje w centrum Europy. Polski lider w dziedzinie publikacji płatnych treści ma jednak chrapkę na kolejne kraje. Wszystko wskazuje na to, że już niedługo Whitepress® zagrozi zachodnim mocarstwom i stanie się wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej, ale i zachodniej Europie.

Lider w regionie z nowymi bazami

WhitePress® dobrze wykorzystał 5 lat obecności na rynku. Praktycznie od początku swojej działalności, dzięki obranej strategii szybko stał się dominującą siłą na rynku Polskim. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 15 mln zł przychodów netto i stawia kolejne ambitne cele. W 2019 zakładany przychód WhitePressa ma wynieść blisko 20 mln. Firma myśli więc o powiększeniu skali działania. Naturalnym kierunkiem stały się rynki zagraniczne. Nowe oddziały powstały w krajach byłego Układu Warszawskiego – Rumuni, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Przygotowania do ekspansji WhitePress® zapoczątkowane zostały już kilka lat temu. Pod koniec 2016 roku WhitePress® przejęła grupa Netsprint, która już na początku wspominała o planach podboju Europy. Krokiem milowym okazało się oddanie do dyspozycji użytkowników nowej wersji platformy, umożliwiającej dokonywanie transakcji w różnych językach i walutach. W tym czasie zaczęto intensywne przygotowania do ekspansji zagranicznej.

Państwa satelity i atak na Europę

Po dokładnych analizach, specjalnie powołany zespół wybrał cztery kraje, o największym potencjale. “…w tych krajach (Rumunia, Czechy, Słowacja Węgry), poza jednym małym wyjątkiem, nie ma konkurencji. Są położone blisko siebie, rozumiemy mentalność ich mieszkańców, widzimy jak się rozwijają” – mówił w wywiadzie dla portalu mambiznes.pl pomysłodawca i CEO firmy WhitePress® Paweł Strykowski.

Otwarcie nowych oddziałów za granicami Polski to jednak pewnego rodzaju eksperyment. Wybór krajów o podobnym poziomie rozwoju content marketingu ma służyć pozyskaniu danych, przydatnych przy następnych decyzjach. W planach spółki są już kolejne podboje na bardziej rozwinięte rynki zachodnie jak Wielka Brytania czy Hiszpania, a nawet atak kontynentalny na Brazylię.

Do boju towarzysze!

Jako zespół Verseo doceniamy zalety, jakie w codziennej pracy daje nam platforma WhitePress®. Wielu naszych klientów z rynków zagranicznych wymaga odpowiedniej jakości treści i wartościowych miejsc do jej zamieszczenia. Współpraca z kolejnymi wydawcami internetowymi z innych krajów, jaką umożliwi WhitePress®, pozytywnie wpłynie na jakość oferowanych przez nas usług. Wszystko to sprawia, że cały nasz zespół trzyma kciuki za przyszłe podboje rodzimej marki.

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany