Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie!

Wieści z contentowego frontu – Whitepress® na swoim blogu poinformował o kolejnym kroku naprzód w kierunku rynków europejskich. Nowe bazy w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umacniają dominacje w centrum Europy. Polski lider w dziedzinie publikacji płatnych treści ma jednak chrapkę na kolejne kraje. Wszystko wskazuje na to, że już niedługo Whitepress® zagrozi zachodnim mocarstwom i stanie się wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej, ale i zachodniej Europie.

New call-to-action
New call-to-action

Lider w regionie z nowymi bazami

WhitePress® dobrze wykorzystał 5 lat obecności na rynku. Praktycznie od początku swojej działalności, dzięki obranej strategii szybko stał się dominującą siłą na rynku Polskim. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 15 mln zł przychodów netto i stawia kolejne ambitne cele. W 2019 zakładany przychód WhitePressa ma wynieść blisko 20 mln. Firma myśli więc o powiększeniu skali działania. Naturalnym kierunkiem stały się rynki zagraniczne. Nowe oddziały powstały w krajach byłego Układu Warszawskiego – Rumuni, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Przygotowania do ekspansji WhitePress® zapoczątkowane zostały już kilka lat temu. Pod koniec 2016 roku WhitePress® przejęła grupa Netsprint, która już na początku wspominała o planach podboju Europy. Krokiem milowym okazało się oddanie do dyspozycji użytkowników nowej wersji platformy, umożliwiającej dokonywanie transakcji w różnych językach i walutach. W tym czasie zaczęto intensywne przygotowania do ekspansji zagranicznej.

New call-to-action
New call-to-action

Państwa satelity i atak na Europę

Po dokładnych analizach, specjalnie powołany zespół wybrał cztery kraje, o największym potencjale. “…w tych krajach (Rumunia, Czechy, Słowacja Węgry), poza jednym małym wyjątkiem, nie ma konkurencji. Są położone blisko siebie, rozumiemy mentalność ich mieszkańców, widzimy jak się rozwijają” – mówił w wywiadzie dla portalu mambiznes.pl pomysłodawca i CEO firmy WhitePress® Paweł Strykowski.

Otwarcie nowych oddziałów za granicami Polski to jednak pewnego rodzaju eksperyment. Wybór krajów o podobnym poziomie rozwoju content marketingu ma służyć pozyskaniu danych, przydatnych przy następnych decyzjach. W planach spółki są już kolejne podboje na bardziej rozwinięte rynki zachodnie jak Wielka Brytania czy Hiszpania, a nawet atak kontynentalny na Brazylię.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Do boju towarzysze!

Jako zespół Verseo doceniamy zalety, jakie w codziennej pracy daje nam platforma WhitePress®. Wielu naszych klientów z rynków zagranicznych wymaga odpowiedniej jakości treści i wartościowych miejsc do jej zamieszczenia. Współpraca z kolejnymi wydawcami internetowymi z innych krajów, jaką umożliwi WhitePress®, pozytywnie wpłynie na jakość oferowanych przez nas usług. Wszystko to sprawia, że cały nasz zespół trzyma kciuki za przyszłe podboje rodzimej marki.

Komentarze (1)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany