Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Układ Warszawski, później NATO. Whitepress w ofensywie!

Wieści z contentowego frontu – Whitepress® na swoim blogu poinformował o kolejnym kroku naprzód w kierunku rynków europejskich. Nowe bazy w Rumunii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umacniają dominacje w centrum Europy. Polski lider w dziedzinie publikacji płatnych treści ma jednak chrapkę na kolejne kraje. Wszystko wskazuje na to, że już niedługo Whitepress® zagrozi zachodnim mocarstwom i stanie się wiodącą platformą dystrybucji treści marketingowych nie tylko w centralnej, ale i zachodniej Europie.

Lider w regionie z nowymi bazami

WhitePress® dobrze wykorzystał 5 lat obecności na rynku. Praktycznie od początku swojej działalności, dzięki obranej strategii szybko stał się dominującą siłą na rynku Polskim. W ubiegłym roku spółka osiągnęła 15 mln zł przychodów netto i stawia kolejne ambitne cele. W 2019 zakładany przychód WhitePressa ma wynieść blisko 20 mln. Firma myśli więc o powiększeniu skali działania. Naturalnym kierunkiem stały się rynki zagraniczne. Nowe oddziały powstały w krajach byłego Układu Warszawskiego – Rumuni, Czechach, Słowacji i na Węgrzech.

Przygotowania do ekspansji WhitePress® zapoczątkowane zostały już kilka lat temu. Pod koniec 2016 roku WhitePress® przejęła grupa Netsprint, która już na początku wspominała o planach podboju Europy. Krokiem milowym okazało się oddanie do dyspozycji użytkowników nowej wersji platformy, umożliwiającej dokonywanie transakcji w różnych językach i walutach. W tym czasie zaczęto intensywne przygotowania do ekspansji zagranicznej.

Państwa satelity i atak na Europę

Po dokładnych analizach, specjalnie powołany zespół wybrał cztery kraje, o największym potencjale. “…w tych krajach (Rumunia, Czechy, Słowacja Węgry), poza jednym małym wyjątkiem, nie ma konkurencji. Są położone blisko siebie, rozumiemy mentalność ich mieszkańców, widzimy jak się rozwijają” – mówił w wywiadzie dla portalu mambiznes.pl pomysłodawca i CEO firmy WhitePress® Paweł Strykowski.

Otwarcie nowych oddziałów za granicami Polski to jednak pewnego rodzaju eksperyment. Wybór krajów o podobnym poziomie rozwoju content marketingu ma służyć pozyskaniu danych, przydatnych przy następnych decyzjach. W planach spółki są już kolejne podboje na bardziej rozwinięte rynki zachodnie jak Wielka Brytania czy Hiszpania, a nawet atak kontynentalny na Brazylię.

Do boju towarzysze!

Jako zespół Verseo doceniamy zalety, jakie w codziennej pracy daje nam platforma WhitePress®. Wielu naszych klientów z rynków zagranicznych wymaga odpowiedniej jakości treści i wartościowych miejsc do jej zamieszczenia. Współpraca z kolejnymi wydawcami internetowymi z innych krajów, jaką umożliwi WhitePress®, pozytywnie wpłynie na jakość oferowanych przez nas usług. Wszystko to sprawia, że cały nasz zespół trzyma kciuki za przyszłe podboje rodzimej marki.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Komentarze

  1. Zespół WhitePress

    Dziękujemy za słowa motywacji w boju o Europę 🙂

Jak różne generacje korzystają z social mediów?
Magdalena Walczak

Nie jest dla nikogo tajemnicą, że wraz ze zmianami w otaczającym świecie zmienia się też ludzka mentalność, a wydarzenia z […]

Reklama biura podróży w internecie
Martyna Mikołajczak

Chyba każdy lubi jeździć na wakacje i z ogromną niecierpliwością oczekuje tego upragnionego okresu w roku, kiedy to wreszcie będzie […]

audyt stron internetowych
Audyt stron internetowych
Maciej Popiołek

Dobrze skonstruowana i perfekcyjnie działająca strona internetowa to w obecnych czasach jedno z najważniejszych narzędzi firmy. Nierzadko zdarza się jednak, […]

bounce rate co to jest
Bounce Rate – co to jest?
Adam Kubaszewski

Współczynnik odrzuceń (bounce rate) to jeden z parametrów, który daje nam obraz tego, jak angażująca jest treść danej witryny, a […]

reklama sklepu narciarskiego
Reklama sklepu narciarskiego
Dominika Słomka

Białe szaleństwo to pasja, której oddaje się wiele osób. Zainteresowanie nią rośnie, wraz z nim rozwija się infrastruktura narciarska oraz […]

obszary marketingu
Obszary marketingu
Magdalena Walczak

Marketing to bardzo pojemne słowo, które obejmuje wszelkie działania promocyjne i PR-owe, jakie może podejmować marka. Dlatego na infografikach i […]