Spis treści
Czytasz teraz:
Koniec średniej pozycji w Google Ads – jaki są nowe wskaźniki widoczności reklam?
Zamknij
Co w zamian?
Od listopada 2018 mamy przyjemność gościć w swoich panelach takie wskaźniki jak:Współczynnik wyświetleń u góry strony i współczynnik na najwyższej pozycji na stronie, które wyrażone są w procentach. Jak twierdzi sam Google jest to bardziej przejrzysta forma przedstawienia wyników widoczności. Sami oceńcie czy jest dla Was czytelniej:Współczynnik wyświetleń u góry strony, który w panelu znajdziecie pod zapisem: % wyśw. (u góry str.). Pokazuje iloraz wyświetleń u góry strony przez wszystkie możliwe wyświetlenia, gdzie góra strony oznacza dowolną pozycję nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania.Współczynnik wyświetleń na najwyższej pozycji na stronie, który w panelu znajdziecie pod zapisem: % wyśw. na najwyż. poz. Na procentowe dane składają się wyświetlenia na najwyższej pozycji na stronie podzielone przez wszystkie możliwe wyświetlenia.W efekcie mamy faktyczne dane, czyli informację gdzie dokładnie znajduje się nasza reklama na stronie wyników wyszukiwania, a nie jak w przypadku średniej pozycji, porównania z innymi reklamami. Nadal jednak możemy sprawdzać jak pozycja reklamy wpływa na skuteczność naszej kampanii. 🙂Podsumowanie
W powyższym artykule poruszone zostały tematy:
- Zmiany w pomiarze widoczności reklam w Google Ads





Bądź pierwszym który napisze komentarz.