Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty - zdjęcie nr 1

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty - zdjęcie nr 2

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty

Zamknij

Optymalizacja strony – jak wygląda w Verseo?

SEO to inaczej optymalizacja strony tak, by była maksymalnie przyjazna dla wyszukiwarki Google – a właściwie robotów indeksujących. Ale co w zasadzie wchodzi w skład działań SEO? Na co możemy liczyć kiedy już zdecydujemy się na tę formę reklamy (pozycjonowanie) i nasz wybór już konkretnie padnie na jedną z agencji lub freelancera? 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Optymalizacja strony z nami

Każda agencja lub freelancer, mogą przyjmować inny zakres prac optymalizacyjnych. Nie ma nic złego w tym, że nie do końca orientujesz się w tym, co powinno być niezbędnym minimum, co ma większy, a co mniejszy sens. Dlatego stworzyliśmy filmik, w którym Basia i Bartek z naszego działu SEO, pokrótce odpowiedzą na pytanie co wchodzi w skład działań optymalizacyjnych, jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami. 

Warto pamiętać, że na początek optymalizacji strony, będziemy potrzebować dostępów do strony. Zdecydowanie ułatwi nam to pracę nad jej „dograniem” do wymagań Google, a jednocześnie zdejmie z Ciebie obowiązek implementacji rekomendowanych przez nas zmian – zrobimy to wówczas za Ciebie. 

Optymalizacja strony w zasadzie może zostać podzielona na trzy etapy:

  • analizę widoczności,
  • optymalizację techniczną,
  • optymalizację contentu.

Analiza widoczności

Zawiera w sobie sprawdzenie całej historii domeny i zdiagnozowanie problemów i błędów oraz wykonanie odpowiednich przekierowań, by optymalnie wykorzystać całą moc domeny. Na tym wstępnym etapie wybieramy też wspólnie z klientem odpowiednie frazy.

Optymalizacja techniczna

Odpowiednie tytuły i opisy meta, eliminacja duplikatów w obrębie strony, znaczniki schema, nagłówki, frazy opisujące zdjęcia, paginacja, blokowanie zbędnych podstron i mnóstwo innych małych czynników, które razem czynią dużą zmianę – to wszystko dzieje się w ramach optymalizacji technicznej. 

Optymalizacja contentu

Tworzymy treści we współpracy z doświadczonymi copywriterami, którzy projektują unikalne treści odpowiednie dla Twojego biznesu. Są to nośniki słów kluczowych, które jednocześnie odpowiadają na potrzeby Twoich klientów – tak by ułatwić im życie. Content ma różne zastosowania, o których więcej przeczytasz tutaj. 🙂 

Jeżeli chodzi o zagadnienia seo i pozycjonowania, jest tego wszystkiego oczywiście znacznie, znacznie więcej! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi 40 lekcjami SEO, dzięki którym można się już nieco mocniej wgryźć w temat. Dostępne są pod tym linkiem. 

Posłuchaj filmu, a jeżeli to co mówi Basia i Bartek przekona Cię do zasadności pozycjonowania, wówczas daj nam znać – pomożemy! 🙂 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany