Spis treści
Czytasz teraz:
Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty
Zamknij
Optymalizacja strony – jak wygląda w Verseo?
SEO to inaczej optymalizacja strony tak, by była maksymalnie przyjazna dla wyszukiwarki Google – a właściwie robotów indeksujących. Ale co w zasadzie wchodzi w skład działań SEO? Na co możemy liczyć kiedy już zdecydujemy się na tę formę reklamy (pozycjonowanie) i nasz wybór już konkretnie padnie na jedną z agencji lub freelancera?
Optymalizacja strony z nami
Każda agencja lub freelancer, mogą przyjmować inny zakres prac optymalizacyjnych. Nie ma nic złego w tym, że nie do końca orientujesz się w tym, co powinno być niezbędnym minimum, co ma większy, a co mniejszy sens. Dlatego stworzyliśmy filmik, w którym Basia i Bartek z naszego działu SEO, pokrótce odpowiedzą na pytanie co wchodzi w skład działań optymalizacyjnych, jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami.
Warto pamiętać, że na początek optymalizacji strony, będziemy potrzebować dostępów do strony. Zdecydowanie ułatwi nam to pracę nad jej „dograniem” do wymagań Google, a jednocześnie zdejmie z Ciebie obowiązek implementacji rekomendowanych przez nas zmian – zrobimy to wówczas za Ciebie.
Optymalizacja strony w zasadzie może zostać podzielona na trzy etapy:
- analizę widoczności,
- optymalizację techniczną,
- optymalizację contentu.
Analiza widoczności
Zawiera w sobie sprawdzenie całej historii domeny i zdiagnozowanie problemów i błędów oraz wykonanie odpowiednich przekierowań, by optymalnie wykorzystać całą moc domeny. Na tym wstępnym etapie wybieramy też wspólnie z klientem odpowiednie frazy.
Optymalizacja techniczna
Odpowiednie tytuły i opisy meta, eliminacja duplikatów w obrębie strony, znaczniki schema, nagłówki, frazy opisujące zdjęcia, paginacja, blokowanie zbędnych podstron i mnóstwo innych małych czynników, które razem czynią dużą zmianę – to wszystko dzieje się w ramach optymalizacji technicznej.
Optymalizacja contentu
Tworzymy treści we współpracy z doświadczonymi copywriterami, którzy projektują unikalne treści odpowiednie dla Twojego biznesu. Są to nośniki słów kluczowych, które jednocześnie odpowiadają na potrzeby Twoich klientów – tak by ułatwić im życie. Content ma różne zastosowania, o których więcej przeczytasz tutaj. 🙂
Jeżeli chodzi o zagadnienia seo i pozycjonowania, jest tego wszystkiego oczywiście znacznie, znacznie więcej! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi 40 lekcjami SEO, dzięki którym można się już nieco mocniej wgryźć w temat. Dostępne są pod tym linkiem.
Posłuchaj filmu, a jeżeli to co mówi Basia i Bartek przekona Cię do zasadności pozycjonowania, wówczas daj nam znać – pomożemy! 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.