Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty

Optymalizacja strony – jak wygląda w Verseo?

SEO to inaczej optymalizacja strony tak, by była maksymalnie przyjazna dla wyszukiwarki Google – a właściwie robotów indeksujących. Ale co w zasadzie wchodzi w skład działań SEO? Na co możemy liczyć kiedy już zdecydujemy się na tę formę reklamy (pozycjonowanie) i nasz wybór już konkretnie padnie na jedną z agencji lub freelancera? 

Optymalizacja strony z nami

Każda agencja lub freelancer, mogą przyjmować inny zakres prac optymalizacyjnych. Nie ma nic złego w tym, że nie do końca orientujesz się w tym, co powinno być niezbędnym minimum, co ma większy, a co mniejszy sens. Dlatego stworzyliśmy filmik, w którym Basia i Bartek z naszego działu SEO, pokrótce odpowiedzą na pytanie co wchodzi w skład działań optymalizacyjnych, jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami. 

Warto pamiętać, że na początek optymalizacji strony, będziemy potrzebować dostępów do strony. Zdecydowanie ułatwi nam to pracę nad jej „dograniem” do wymagań Google, a jednocześnie zdejmie z Ciebie obowiązek implementacji rekomendowanych przez nas zmian – zrobimy to wówczas za Ciebie. 

Optymalizacja strony w zasadzie może zostać podzielona na trzy etapy:

  • analizę widoczności,
  • optymalizację techniczną,
  • optymalizację contentu.

Analiza widoczności

Zawiera w sobie sprawdzenie całej historii domeny i zdiagnozowanie problemów i błędów oraz wykonanie odpowiednich przekierowań, by optymalnie wykorzystać całą moc domeny. Na tym wstępnym etapie wybieramy też wspólnie z klientem odpowiednie frazy.

Optymalizacja techniczna

Odpowiednie tytuły i opisy meta, eliminacja duplikatów w obrębie strony, znaczniki schema, nagłówki, frazy opisujące zdjęcia, paginacja, blokowanie zbędnych podstron i mnóstwo innych małych czynników, które razem czynią dużą zmianę – to wszystko dzieje się w ramach optymalizacji technicznej. 

Optymalizacja contentu

Tworzymy treści we współpracy z doświadczonymi copywriterami, którzy projektują unikalne treści odpowiednie dla Twojego biznesu. Są to nośniki słów kluczowych, które jednocześnie odpowiadają na potrzeby Twoich klientów – tak by ułatwić im życie. Content ma różne zastosowania, o których więcej przeczytasz tutaj. 🙂 

Jeżeli chodzi o zagadnienia seo i pozycjonowania, jest tego wszystkiego oczywiście znacznie, znacznie więcej! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi 40 lekcjami SEO, dzięki którym można się już nieco mocniej wgryźć w temat. Dostępne są pod tym linkiem. 

Posłuchaj filmu, a jeżeli to co mówi Basia i Bartek przekona Cię do zasadności pozycjonowania, wówczas daj nam znać – pomożemy! 🙂 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

pozycjonowanie stron a kreatory
Pozycjonowanie stron a kreatory
Barbara Oleszek

Strona internetowa to element niezbędny dla wszystkich firm, które pragną zdobywać nowych klientów oraz komunikować się z nimi w internecie. […]

Pozycjonowanie stron – czy wystarczy i co mu przeszkadza?
Joanna Michalska

Pozycjonowanie stron – czy wystarczy i dlaczego czasem nie?  Pozycjonowanie stron to sprawdzona i skuteczna metoda na zwiększenie widoczności w […]

reklama sklepu z farbami
Reklama sklepu z farbami
Izabela Pirańska

Farby to jeden z podstawowych materiałów wykorzystywanych podczas prac remontowych i wykończeniowych. Pomalowanie ścian w domu, czy też wykończenie elewacji […]

marketing w branżach sezonowych
Marketing w branżach sezonowych – pozycjonowanie czy Google Ads?
Magdalena Walczak

Branże sezonowe są szczególnie wymagające, jeśli chodzi o działania marketingowe – w ich przypadku często to od 2-3 miesięcy w […]

Działania marketingowe, które wspierają kampanie Google Ads
Wiktor Cegłowski

Masz ochotę na działania marketingowe? Oto 5 przykładów reklamy internetowej. Chcesz dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców, dlatego sporo pieniędzy […]

e-commerce marketing – najlepsze kanały promocji
Artykuł gościnny

E-commerce marketing – najlepsze kanały promocji. E-commerce (e-handel) oznacza handel elektroniczny. W Polsce GUS określił e-commerce jako elektroniczny handel dokonywany przez sieci […]