Spis treści
Czytasz teraz:
Optymalizacja strony wyjaśniona w 4 minuty
Zamknij
Optymalizacja strony – jak wygląda w Verseo?
SEO to inaczej optymalizacja strony tak, by była maksymalnie przyjazna dla wyszukiwarki Google – a właściwie robotów indeksujących. Ale co w zasadzie wchodzi w skład działań SEO? Na co możemy liczyć kiedy już zdecydujemy się na tę formę reklamy (pozycjonowanie) i nasz wybór już konkretnie padnie na jedną z agencji lub freelancera?
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Optymalizacja strony z nami
Każda agencja lub freelancer, mogą przyjmować inny zakres prac optymalizacyjnych. Nie ma nic złego w tym, że nie do końca orientujesz się w tym, co powinno być niezbędnym minimum, co ma większy, a co mniejszy sens. Dlatego stworzyliśmy filmik, w którym Basia i Bartek z naszego działu SEO, pokrótce odpowiedzą na pytanie co wchodzi w skład działań optymalizacyjnych, jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami.
Warto pamiętać, że na początek optymalizacji strony, będziemy potrzebować dostępów do strony. Zdecydowanie ułatwi nam to pracę nad jej „dograniem” do wymagań Google, a jednocześnie zdejmie z Ciebie obowiązek implementacji rekomendowanych przez nas zmian – zrobimy to wówczas za Ciebie.
Optymalizacja strony w zasadzie może zostać podzielona na trzy etapy:
- analizę widoczności,
- optymalizację techniczną,
- optymalizację contentu.
Analiza widoczności
Zawiera w sobie sprawdzenie całej historii domeny i zdiagnozowanie problemów i błędów oraz wykonanie odpowiednich przekierowań, by optymalnie wykorzystać całą moc domeny. Na tym wstępnym etapie wybieramy też wspólnie z klientem odpowiednie frazy.
Optymalizacja techniczna
Odpowiednie tytuły i opisy meta, eliminacja duplikatów w obrębie strony, znaczniki schema, nagłówki, frazy opisujące zdjęcia, paginacja, blokowanie zbędnych podstron i mnóstwo innych małych czynników, które razem czynią dużą zmianę – to wszystko dzieje się w ramach optymalizacji technicznej.
Optymalizacja contentu
Tworzymy treści we współpracy z doświadczonymi copywriterami, którzy projektują unikalne treści odpowiednie dla Twojego biznesu. Są to nośniki słów kluczowych, które jednocześnie odpowiadają na potrzeby Twoich klientów – tak by ułatwić im życie. Content ma różne zastosowania, o których więcej przeczytasz tutaj. 🙂
Jeżeli chodzi o zagadnienia seo i pozycjonowania, jest tego wszystkiego oczywiście znacznie, znacznie więcej! Zachęcamy do zapoznania się z naszymi 40 lekcjami SEO, dzięki którym można się już nieco mocniej wgryźć w temat. Dostępne są pod tym linkiem.
Posłuchaj filmu, a jeżeli to co mówi Basia i Bartek przekona Cię do zasadności pozycjonowania, wówczas daj nam znać – pomożemy! 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.