Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo partnerem Hubspot w Polsce
Zamknij
Kolejne partnerstwo – tym razem z Hubspot!
Mamy zaszczyt poinformować, że po niedawnym nawiązaniu partnerstwa z Kenshoo i Facebookiem, uzyskaliśmy również status partnera Hubspot w Polsce. Co to oznacza i jak to się stało?
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Hubspot – jedna z najlepszych platform marketing automation
Jakiś czas temu uznaliśmy, że potrzebujemy systemu, który usprawni przepływ i kontrolę nad informacjami krążącymi na linii handlowiec, opiekun, zarząd, marketing, księgowość i innych. 🙂
Testowaliśmy różne rozwiązania pod kątem swoich potrzeb – szczególnie działu sprzedaży i marketingu. Ostatecznie, zdecydowaliśmy się, że wybierzemy platformę Hubspot.
Dzięki Niej, możemy efektywnie zarządzać leadami, kalendarzem spotkań, wysyłką wiadomości i newsletterów, dzwonieniem, tworzeniem stron typu landing page. Hubspot to też doskonałe narzędzie do holistycznej analityki ruchu na naszych stronach, źródeł pozyskiwania i testów A/B. Naprawdę świetny kombajn do zarządzania i pracy sprzedażowej oraz marketingowej.
Po roku korzystania uznaliśmy, że system poznaliśmy już całkiem dogłębnie, i warto byłoby go przedstawić innym podmiotom na polskim rynku. Dlatego poczyniliśmy starania i… udało się! Jesteśmy partnerem platformy Hubspot i od teraz aktywnie pozyskujemy firmy, którym zależy na automatyzacji swoich działań w wyżej wymienionych obszarach.
Hubspot – podstawowe funkcje
A co konkretnie możemy zrobić dzięki platformie Hubspot? Oprócz integracji z wieloma systemami, bezpośrednio na platformie można:
- Blogować
- Tworzyć strony typu landing page
- Wysyłać e-maile
- Wysyłać newslettery
- Zarządzać i obserwować ruchy leadów
- Analizować
- Zarządzać i publikować na mediach społecznych
- Tworzyć banery Call To Action
- Testować A/B
- Tworzyć oferty
- Śledzić ścieżkę klienta
- Tworzyć sekwencje wiadomości
Więcej o możliwościach Hubspota dowiedzą się Państwo z naszej oferty, gdzie poruszamy każde zagadnienie w sposób możliwie szczegółowy.
Warto również pamiętać, że podstawowy pakiet Hubspota – pomocny dla działów sprzedaży – jest darmowy. Dopiero wejście w wyższe pakiety, które posiadają funkcje marketingowe, wiąże się z większymi kosztami. W Verseo jesteśmy w stanie wdrożyć Państwa w dowolny pakiet. W przypadku pytań – chętnie pomożemy!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.