Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Verseo partnerem Hubspot w Polsce

Verseo partnerem Hubspot w Polsce - zdjęcie nr 1

Verseo partnerem Hubspot w Polsce - zdjęcie nr 2

Kolejne partnerstwo – tym razem z Hubspot!

Mamy zaszczyt poinformować, że po niedawnym nawiązaniu partnerstwa z Kenshoo i Facebookiem, uzyskaliśmy również status partnera Hubspot w Polsce. Co to oznacza i jak to się stało?

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Hubspot – jedna z najlepszych platform marketing automation

Jakiś czas temu uznaliśmy, że potrzebujemy systemu, który usprawni przepływ i kontrolę nad informacjami krążącymi na linii handlowiec, opiekun, zarząd, marketing, księgowość i innych. 🙂

Testowaliśmy różne rozwiązania pod kątem swoich potrzeb – szczególnie działu sprzedaży i marketingu. Ostatecznie, zdecydowaliśmy się, że wybierzemy platformę Hubspot.

Dzięki Niej, możemy efektywnie zarządzać leadami, kalendarzem spotkań, wysyłką wiadomości i newsletterów, dzwonieniem, tworzeniem stron typu landing page. Hubspot to też doskonałe narzędzie do holistycznej analityki ruchu na naszych stronach, źródeł pozyskiwania i testów A/B. Naprawdę świetny kombajn do zarządzania i pracy sprzedażowej oraz marketingowej.

Po roku korzystania uznaliśmy, że system poznaliśmy już całkiem dogłębnie, i warto byłoby go przedstawić innym podmiotom na polskim rynku. Dlatego poczyniliśmy starania i… udało się! Jesteśmy partnerem platformy Hubspot i od teraz aktywnie pozyskujemy firmy, którym zależy na automatyzacji swoich działań w wyżej wymienionych obszarach.

Hubspot – podstawowe funkcje

A co konkretnie możemy zrobić dzięki platformie Hubspot? Oprócz integracji z wieloma systemami, bezpośrednio na platformie można:

  • Blogować
  • Tworzyć strony typu landing page
  • Wysyłać e-maile
  • Wysyłać newslettery
  • Zarządzać i obserwować ruchy leadów
  • Analizować
  • Zarządzać i publikować na mediach społecznych
  • Tworzyć banery Call To Action
  • Testować A/B
  • Tworzyć oferty
  • Śledzić ścieżkę klienta
  • Tworzyć sekwencje wiadomości

Więcej o możliwościach Hubspota dowiedzą się Państwo z naszej oferty, gdzie poruszamy każde zagadnienie w sposób możliwie szczegółowy.

Warto również pamiętać, że podstawowy pakiet Hubspota – pomocny dla działów sprzedaży – jest darmowy. Dopiero wejście w wyższe pakiety, które posiadają funkcje marketingowe, wiąże się z większymi kosztami. W Verseo jesteśmy w stanie wdrożyć Państwa w dowolny pakiet. W przypadku pytań – chętnie pomożemy!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany