Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Wszystko, co musisz wiedzieć o VCM – Verseo Campaign Manager

Wszystko, co musisz wiedzieć o VCM – Verseo Campaign Manager - zdjęcie nr 1

Wszystko, co musisz wiedzieć o VCM – Verseo Campaign Manager - zdjęcie nr 2

Zobacz Explainer Video o VCM

Wszystko, co musisz wiedzieć o VCM – Verseo Campaign Manager - zdjęcie nr 4


VCM to kompleksowa platforma do zarządzania i optymalizacji kampanii online z wykorzystaniem zaawansowanych algorytmów samouczących się i modeli statystycznych, które należy łączyć z machine learning. Takie połączenie pozwala na dokładne planowanie, wygodne prowadzenie i kontrolowanie kampanii online oraz budżetów reklamowych. To pierwsza tego typu platforma w Polsce i w Europie Środkowej i Wschodniej. Została dopasowana do wymogów prowadzenia kampanii na całym świecie. VCM przygotowała i opracowała agencja Verseo.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Multikanałowość

Platforma VCM zapewnia w pełni funkcjonalną integrację z kluczowymi kanałami promocji np. wyszukiwarkami internetowymi czy social media. Najważniejsze z nich to:

  • Google Adwords (wszystkie kategorie: reklama w wyszukiwarce, DSA, kampanie z listą produktów, RLSA),
  • Google Display Network (w tym Gmail, Re-marketing),
  • Facebook,
  • YouTube,
  • Bing,
  • Yandex.

Dzięki kierowaniu na wiele kanałów reklamowych, uwzględnianiu urządzeń mobilnych oraz dostępności wszystkich formatów reklam możemy czerpać korzyści z optymalnego inwestowania środków reklamowych i optymalizacji efektów kampanii poprzez wszystkie dostępne kanały.

W łatwy sposób poprzez takie parametry jak np. CPC, CPA, CPM można ocenić, które kanały dostarczają najlepszych efektów i alokować środki reklamowe w kanały, które w danym momencie mają najwyższa skuteczność zwiększając tym samym wydajność całego marketingu online.

Multitracking

Platforma VCM może zbierać i analizować różne rodzaje “akcji” wykonywanych przez użytkowników jak np. połączenia telefoniczne, zamówienia, wysłane maile czy pobrane pliki oraz przypisywać im odpowiednią wartość (ważność zdarzenia). Poprzez zaawansowane możliwości mierzenia i śledzenia mamy pełną kontrolę nad naszymi kampaniami online oraz pewność, że “akcje” przypisane są do właściwych kanałów, kampanii czy słów kluczowych.

Gotowe strategie zarządzania stawkami

Opierając się na swoich doświadczeniach przygotowaliśmy gotowe strategie zarządzania stawkami. Zarządzają one budżetami reklamowymi poprzez wszystkie kanały, kampanie, reklamy i słowa kluczowe. Algorytmy codziennie kontrolują stawki na poziomie pojedynczego słowa kluczowego (lub kryterium kierowania) w zależności od wybranego kanału w celu osiągnięcia maksymalnej efektywności. Dzięki temu zyskujesz pewność, że środki są inwestowane w najlepsze możliwe słowa kluczowe (lub kryterium kierowania).

Nasze doświadczenia pokazują, że kampanie, które korzystają z gotowych strategii dostępnych w VCM-ie, charakteryzują się znaczącym wzrostem efektywności. Ten pożądany efekt pojawia się w zarówno w przypadku kampanii o budżecie 1000 zł, jak i tej o budżecie ponad 100 000 złotych. VCM umożliwia także stworzenie indywidualnej strategii, uwzględniającej specyfikę danej branży czy firmy.

Raportowanie

W ramach platformy VCM wysyłane są regularne raporty do klienta zawierające kluczowe dane na temat każdego kanału. Możliwa jest także analiza danych poprzez panel webowy klienta.

Zaawansowane zarządzanie

Platforma zawiera szereg udogodnień dotyczących optymalizacji i budżetu kampanii, które nie są dostępne z poziomu bezpośredniej obsługi wybranego kanału (np. w panelu Google AdWords). System także ułatwia zarządzanie dużą ilością kampanii. To praktyczne rozwiązanie, które doskonale sprawdza się np. w sytuacji w której firma posiada rozbudowaną liczbę oddziałów. Możliwe jest wtedy stworzenie i zarządzanie kampaniami online indywidualnie, na poziomie pojedynczego oddziału. Istnieje też możliwość tworzenia dedykowanych rozwiązań.

Wsparcie techniczne i obsługa

Każdy klient korzystający z platformy VCM otrzymuje dedykowanego opiekuna, który zapewnia kompleksową opiekę i przygotuje kampanię z dostosowaniem najlepszej strategii dla danego biznesu. Wszyscy opiekunowie posiadają odpowiednie doświadczenie oraz certyfikaty. Zespół Verseo liczy obecnie 20 Certyfikowanych Specjalistów (w tym Certyfikowany Trener Google AdWords). W efekcie dysponujemy jednym z największych i najbardziej doświadczonych zespołów w kraju i w Europie (więcej o zespole na Verseo.pl – zakładka o nas).

Rozwój

VCM to część wielkiego projektu tworzonego przez Verseo, służącego dostarczaniu klientom unikalnych i skutecznych rozwiązań, dzięki którym mogą umacniać swoją pozycję na rynku.
Platforma VCM obsługuje obecnie z powodzeniem ponad kilkaset kampanii, dedykowanych na rynki całego świata.

VCM a własny dział SEM

Istnieje możliwość wykorzystania technologii VCM w swoich kampaniach w celu zwiększenia efektywności i skuteczności swoich działów SEM. Szczegóły takiej współpracy opisane zostały w osobnym wpisie.

vcm-infografika-wykres-duzy

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany