Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?

Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze?

Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych technologii? Koniecznie sprawdź!

„Jak machine learning zmieni rynek digital marketingu i reklamy w internecie?

Zmiany są rewolucyjne i dokonują się na naszych oczach. Coraz więcej zachodnich agencji sięga po uczenie maszynowe w swoich kampaniach, traktując to jako standard oferowanych usług. Tą samą drogą podążają duże polskie agencje. Wdrożenie narzędzi opartych na machine learning i inwestycje w ich rozwój to niemałe przedsięwzięcie. “Efektem ubocznym” upowszechnienia się stosowania machine learning może być podział rynku na duże, silne agencje, oferujące usługi o charakterze premium, wykorzystujące zaawansowane technologicznie narzędzia, obok których będą małe agencje i freelancerzy, obsługujący ręcznie niewielkie kampanie i budżety. Uczenie maszynowe to technologia, która daje silną przewagę konkurencyjną w marketingu internetowym. Dlatego, chcąc nie chcąc, prędzej czy później przyjdzie nam się z nią zmierzyć.”

Temat machine learningu nie traci na aktualności! Więcej o jego wpływie na marketing internetowy i korzyściach płynących z jego użycia pisze Krzysztof Masłowski CEO Verseo. Zapraszamy do lektury: TUTAJ.

W dobie wzrastającej konkurencji na wielu polach i branżach, bardzo ważne jest maksymalne zoptymalizowanie swoich działań w marketingu internetowym. Optymalizacja pozwala na wprowadzanie częstszych oraz istotniejszych zmian, przy efektywniejszym wykorzystaniu budżetów reklamowych. W tym kontekście, nowe technologie – jak machine learning wspierający działania reklamowe w środowisku Google AdWords – jest nieodzownym wsparciem. Systemy oparte na ciągłej analizie dostarczanych na bieżąco danych poprawią wyniki skuteczności Twojego marketingu internetowego. Machine learning to sprzymierzeniec każdego marketera, któremu zależy na maksymalizowaniu wyników przy włożeniu tej samej ilości pracy w swoje zadania i projekty marketingowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji marketingu internetowego? Zacznij od sprawdzenia naszych 7 zasad optymalizacji kampanii AdWords! To szybkie wprowadzenie pozwoli Ci zwrócić uwagę na kluczowe kwestie przy implementacji swojej strategii marketingowej w środowisku wyszukiwarki Google. To kanał komunikacji, o który powinieneś zadbać w pierwszej kolejności!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Marketing dla trenera personalnego
Dominika Słomka

Marketing dla trenera personalnego w Internecie – dlaczego warto się promować? Trener personalny to jeden z najbardziej popularnych freelancerskich zawodów […]

Mechanizm działania remarketingu
Joanna Michalska

Remarketing to jedna z form reklamy Google AdWords; w tym przypadku reklamy wyświetlają się w sieci reklamowej partnerów Google i […]

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV
Maksymilian Melion

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV! Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość […]

Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Maksymilian Melion

Marketing internetowy w wyszukiwarkach (czyli SEM) – co to jest? Marketing w wyszukiwarkach internetowych czyli Search Engine Marketing (magiczny skrót […]

Co to jest marketing internetowy?
Dominika Słomka

Żeby „przebić się” do klientów, potrzebujesz czegoś więcej niż dobrego produktu i świetnej jakości obsługi. Twoja grupa docelowa odbiorców musi […]

Planer słów kluczowych Google Adwords – nowy wygląd
Maksymilian Melion

Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć? Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na […]