Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?

Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze?

Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych technologii? Koniecznie sprawdź!

„Jak machine learning zmieni rynek digital marketingu i reklamy w internecie?

Zmiany są rewolucyjne i dokonują się na naszych oczach. Coraz więcej zachodnich agencji sięga po uczenie maszynowe w swoich kampaniach, traktując to jako standard oferowanych usług. Tą samą drogą podążają duże polskie agencje. Wdrożenie narzędzi opartych na machine learning i inwestycje w ich rozwój to niemałe przedsięwzięcie. “Efektem ubocznym” upowszechnienia się stosowania machine learning może być podział rynku na duże, silne agencje, oferujące usługi o charakterze premium, wykorzystujące zaawansowane technologicznie narzędzia, obok których będą małe agencje i freelancerzy, obsługujący ręcznie niewielkie kampanie i budżety. Uczenie maszynowe to technologia, która daje silną przewagę konkurencyjną w marketingu internetowym. Dlatego, chcąc nie chcąc, prędzej czy później przyjdzie nam się z nią zmierzyć.”

Temat machine learningu nie traci na aktualności! Więcej o jego wpływie na marketing internetowy i korzyściach płynących z jego użycia pisze Krzysztof Masłowski CEO Verseo. Zapraszamy do lektury: TUTAJ.

W dobie wzrastającej konkurencji na wielu polach i branżach, bardzo ważne jest maksymalne zoptymalizowanie swoich działań w marketingu internetowym. Optymalizacja pozwala na wprowadzanie częstszych oraz istotniejszych zmian, przy efektywniejszym wykorzystaniu budżetów reklamowych. W tym kontekście, nowe technologie – jak machine learning wspierający działania reklamowe w środowisku Google AdWords – jest nieodzownym wsparciem. Systemy oparte na ciągłej analizie dostarczanych na bieżąco danych poprawią wyniki skuteczności Twojego marketingu internetowego. Machine learning to sprzymierzeniec każdego marketera, któremu zależy na maksymalizowaniu wyników przy włożeniu tej samej ilości pracy w swoje zadania i projekty marketingowe.

Chcesz dowiedzieć się więcej o optymalizacji marketingu internetowego? Zacznij od sprawdzenia naszych 7 zasad optymalizacji kampanii AdWords! To szybkie wprowadzenie pozwoli Ci zwrócić uwagę na kluczowe kwestie przy implementacji swojej strategii marketingowej w środowisku wyszukiwarki Google. To kanał komunikacji, o który powinieneś zadbać w pierwszej kolejności!

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Jak sprawdzić dane Google AdWords w Google Analytics?
Patrycja Krawczyk

Dane Google AdWords w Google Analytics – sprawdź teraz! Decydując się się na korzystanie z Google AdWords zazwyczaj chcemy wiedzieć […]

Zakazane reklamy w Google AdWords
Maksymilian Melion

Czego nie można reklamować w Google Adwords? Chcesz, żeby Twoja reklama była widoczna w systemie reklamowym Google’a? Musisz pamiętać, że […]

Jak przygotować sklep internetowy na święta?
Jakub Nowak

Jak przygotować sklep internetowy na święta? Ostatni kwartał roku stanowi najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. Wedle statystyk, niektóre sklepy […]

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google
Agnieszka Talarska

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google! Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne […]

Banery remarketingowe – techniczne wymagania
Redakcja

Skuteczność kampanii remarketingowej zależy nie tylko od jej konfiguracji, ale też od banerów, które wykorzystamy w remarketingu. Liczy się tu […]

Checklista optymalizacji Google AdWords
Martyna Mikołajczak

Optymalizacja Google AdWords – krok po kroku. Jak wykonać dobrą optymalizację kampanii Google AdWords? Z naszą checklistą nie zapomnisz o […]