Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub ofertę. Jak napisać atrakcyjną i zgodną z regułami reklamę Google AdWords?
Tworząc teksty reklamy na potrzeby kampanii Google AdWords należy brać pod uwagę dwa czynniki: ilościowy i jakościowy. O czym warto pamiętać tworząc reklamę tekstową Google AdWords?
- Ścisłe powiązanie treści reklamy z promowaną ofertą – bez niejasności. Niedopowiedzenia w tym przypadku oznaczają kliknięcie na reklamę, wydatek i szybkie wyjście internauty, który nie znalazł tego, czego oczekiwał.
- Reklama musi się wyróżniać – nie warto naśladować konkurencyjnych reklam. W ten sposób nie przykuje się wzroku potencjalnego klienta. Podkreśl unikalne atuty Twojej oferty, to, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
- Wezwanie do działania – call to action adekwatne do celu kampanii. Możliwości jest tu sporo: „Kup teraz”, „Zarezerwuj”, „Zarejestruj się”, „Zapisz się do newslettera” i inne.
- Używaj krótkich, komunikatywnych słów i nie zapomnij o słowach kluczowych (zwłaszcza w tytule reklamy i pierwszym wersie).
- Każdy wers reklamy (nie tytuł i nie adres URL) to tylko 35 znaków ze spacjami.
- Strona docelowa kampanii – nie musi być to strona główna, może być to podstrona najlepiej opisująca promowaną ofertę.
- Adres wyświetlany URL nie musi być taki sam jak adres strony do której prowadzi reklama. Np. właściwa dla kampanii podstrona może mieć adres www.nazwastrony.pl/kategorie/koszule.html , ale w treści reklamy lepiej (i bardziej zwięźle) będzie się prezentować adres: www.nazwastrony.pl/koszule.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.