Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords?

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords? - zdjęcie nr 1

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords? - zdjęcie nr 2

Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub ofertę. Jak napisać atrakcyjną i zgodną z regułami reklamę Google AdWords?

Tworząc teksty reklamy na potrzeby kampanii Google AdWords należy brać pod uwagę dwa czynniki: ilościowy i jakościowy. O czym warto pamiętać tworząc reklamę tekstową Google AdWords?

  • Ścisłe powiązanie treści reklamy z promowaną ofertą – bez niejasności. Niedopowiedzenia w tym przypadku oznaczają kliknięcie na reklamę, wydatek i szybkie wyjście internauty, który nie znalazł tego, czego oczekiwał.
  • Reklama musi się wyróżniać – nie warto naśladować konkurencyjnych reklam. W ten sposób nie przykuje się wzroku potencjalnego klienta. Podkreśl unikalne atuty Twojej oferty, to, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
  • Wezwanie do działania – call to action adekwatne do celu kampanii. Możliwości jest tu sporo: „Kup teraz”, „Zarezerwuj”, „Zarejestruj się”, „Zapisz się do newslettera” i inne.
  • Używaj krótkich, komunikatywnych słów i nie zapomnij o słowach kluczowych (zwłaszcza w tytule reklamy i pierwszym wersie).
  • Każdy wers reklamy (nie tytuł i nie adres URL) to tylko 35 znaków ze spacjami.
  • Strona docelowa kampanii – nie musi być to strona główna, może być to podstrona najlepiej opisująca promowaną ofertę.
  • Adres wyświetlany URL nie musi być taki sam jak adres strony do której prowadzi reklama. Np. właściwa dla kampanii podstrona może mieć adres www.nazwastrony.pl/kategorie/koszule.html , ale w treści reklamy lepiej (i bardziej zwięźle) będzie się prezentować adres: www.nazwastrony.pl/koszule.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany