Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords?

    Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub ofertę. Jak napisać atrakcyjną i zgodną z regułami reklamę Google AdWords?

    Tworząc teksty reklamy na potrzeby kampanii Google AdWords należy brać pod uwagę dwa czynniki: ilościowy i jakościowy. O czym warto pamiętać tworząc reklamę tekstową Google AdWords?

    • Ścisłe powiązanie treści reklamy z promowaną ofertą – bez niejasności. Niedopowiedzenia w tym przypadku oznaczają kliknięcie na reklamę, wydatek i szybkie wyjście internauty, który nie znalazł tego, czego oczekiwał.
    • Reklama musi się wyróżniać – nie warto naśladować konkurencyjnych reklam. W ten sposób nie przykuje się wzroku potencjalnego klienta. Podkreśl unikalne atuty Twojej oferty, to, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
    • Wezwanie do działania – call to action adekwatne do celu kampanii. Możliwości jest tu sporo: „Kup teraz”, „Zarezerwuj”, „Zarejestruj się”, „Zapisz się do newslettera” i inne.
    • Używaj krótkich, komunikatywnych słów i nie zapomnij o słowach kluczowych (zwłaszcza w tytule reklamy i pierwszym wersie).
    • Każdy wers reklamy (nie tytuł i nie adres URL) to tylko 35 znaków ze spacjami.
    • Strona docelowa kampanii – nie musi być to strona główna, może być to podstrona najlepiej opisująca promowaną ofertę.
    • Adres wyświetlany URL nie musi być taki sam jak adres strony do której prowadzi reklama. Np. właściwa dla kampanii podstrona może mieć adres www.nazwastrony.pl/kategorie/koszule.html , ale w treści reklamy lepiej (i bardziej zwięźle) będzie się prezentować adres: www.nazwastrony.pl/koszule.
    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Checklista optymalizacji Google AdWords
    Martyna Mikołajczak

    Optymalizacja Google AdWords – krok po kroku. Jak wykonać dobrą optymalizację kampanii Google AdWords? Z naszą checklistą nie zapomnisz o […]

    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)
    Daniel Chruściński

    Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce – krok po kroku Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce to interesująca alternatywa wobec tradycyjnej formy reklam Google […]

    Co robiliśmy w wakacje – i jak wykorzystaliśmy Google aby to robić.
    Artykuł gościnny

    Wakacje a wykorzystanie wyszukiwarki Google Wakacje może i się skończyły, ale to nie znaczy, że jest już za późno, by […]

    Verseo.pl z „Google – narzędzia dla biznesu”
    Joanna Michalska

    24 września 2015 roku w Ostrowie Wielkopolskim odbyła się konferencja „Finansowanie i nowe technologie dla firm” adresowana do osób prowadzących […]

    Słowa kluczowe Google – jak dobrać?
    Maksymilian Melion

    Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii! Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy […]

    Zakazane reklamy w Google AdWords
    Maksymilian Melion

    Czego nie można reklamować w Google Adwords? Chcesz, żeby Twoja reklama była widoczna w systemie reklamowym Google’a? Musisz pamiętać, że […]