Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords?

    Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub ofertę. Jak napisać atrakcyjną i zgodną z regułami reklamę Google AdWords?

    Tworząc teksty reklamy na potrzeby kampanii Google AdWords należy brać pod uwagę dwa czynniki: ilościowy i jakościowy. O czym warto pamiętać tworząc reklamę tekstową Google AdWords?

    • Ścisłe powiązanie treści reklamy z promowaną ofertą – bez niejasności. Niedopowiedzenia w tym przypadku oznaczają kliknięcie na reklamę, wydatek i szybkie wyjście internauty, który nie znalazł tego, czego oczekiwał.
    • Reklama musi się wyróżniać – nie warto naśladować konkurencyjnych reklam. W ten sposób nie przykuje się wzroku potencjalnego klienta. Podkreśl unikalne atuty Twojej oferty, to, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
    • Wezwanie do działania – call to action adekwatne do celu kampanii. Możliwości jest tu sporo: „Kup teraz”, „Zarezerwuj”, „Zarejestruj się”, „Zapisz się do newslettera” i inne.
    • Używaj krótkich, komunikatywnych słów i nie zapomnij o słowach kluczowych (zwłaszcza w tytule reklamy i pierwszym wersie).
    • Każdy wers reklamy (nie tytuł i nie adres URL) to tylko 35 znaków ze spacjami.
    • Strona docelowa kampanii – nie musi być to strona główna, może być to podstrona najlepiej opisująca promowaną ofertę.
    • Adres wyświetlany URL nie musi być taki sam jak adres strony do której prowadzi reklama. Np. właściwa dla kampanii podstrona może mieć adres www.nazwastrony.pl/kategorie/koszule.html , ale w treści reklamy lepiej (i bardziej zwięźle) będzie się prezentować adres: www.nazwastrony.pl/koszule.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Reklama w telewizji VS reklama na Youtube
    Martyna Mikołajczak

    Już na wstępie zaznaczam, że niniejszy wpis ma subiektywny charakter. Wynika z mojego doświadczenia, ważenia danych i tego, czym zarabiam […]

    Performance marketing – przykłady i zalety
    Dominika Słomka

    Performance marketing – czyli kliknięcie to nie wszystko Performance marketing ma jasno określony cel – generowanie jak największej sprzedaży. W […]

    google ads za 5000
    Google Ads za 5000 zł dla sklepu internetowego
    Martyna Mikołajczak

    Reklama w Google produktów dostępnych w sklepie internetowym to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów. Jako właściciel e-sklepu na pewno […]

    Reklama firmy w internecie – od czego zacząć
    Maciej Popiołek

    Bez względu na to, w jakiej branży działasz, sprawna komunikacja marketingowa z klientami to podstawa Twojego sukcesu. W końcu musisz […]

    Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords
    Agnieszka Talarska

    Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords. Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki […]

    call to action - jak tworzyć
    Call To Action – jak tworzyć, dlaczego warto?
    Maciej Popiołek

    Jedna z najważniejszych cech tekstów marketingowych to obecność tzw. Call To Action (CTA), czyli wezwania do działania – najczęściej w […]