Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Google bierze się za mobilne wersje stron internetowych

    To, że Google kładzie nacisk na mobilność stron i deklaruje, że jest to jeden z czynników wpływających na ocenę strony internetowej, nie jest nowością. Dotychczasowe zmiany nie przyniosły jednak szczególnej rewolucji w wynikach wyszukiwania. Czy najnowsza aktualizacja algorytmu Google, dotycząca widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce, zmieni coś w tym zakresie?

    Google zapowiedziało właśnie na swoim oficjalnym blogu kolejną zmianę algorytmu, która ma dotyczyć widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce. Od maja 2016 strony internetowe, które nie są responsywne lub nie mają swojej mobilnej wersji, nie będą wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Dotychczas brak mobilności strony skutkował „tylko” obniżeniem pozycji takiej strony. Teraz ma być to nieobecność w wynikach wyszukiwania.

    Traktując poważnie te zapowiedzi, warto przeanalizować ile ruchu na naszej stronie pochodzi z urządzeń mobilnych i podjąć działania przygotowujące do zmiany algorytmu – po prostu zadbać o jej wersję „mobile friendly”.

    Sprawdź czy Twoja strona jest mobilna

    źródło: https://webmasters.googleblog.com/2016/03/continuing-to-make-web-more-mobile.html

     

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Alt Tag – co to jest? 5 najważniejszych rzeczy o alt tagach!
    Maciej Popiołek

    Obecnie coraz więcej wyników wyszukiwania Google to nie tylko tekst, ale i grafiki. Okazuje się, że w Google Grafika odbywa […]

    reklama apteki
    Reklama apteki
    Dominika Słomka

    Jeśli prowadzisz aptekę, doskonale wiesz, że jej reklama jest zakazana. Takie prawo ma za zadanie chronić pacjentów, a niestosowanie się […]

    Usługi SEO – co to jest?
    Joanna Michalska

    SEO – co to jest i na czym polega ta usługa? Co tak właściwie wchodzi w skład usługi SEO (search […]

    Marketing internetowy – pdf poradnik AdBook 2018
    Artykuł gościnny

    Marketing internetowy – pdf poradnik od Verseo!  Problematyka marketingu internetowego jest dość szeroka, dlatego dobrze jest postarać się o przegląd […]

    Certyfikat SSL – co warto wiedzieć?
    Joanna Michalska

    Certyfikat SSL – na ten temat chcemy spojrzeć zarówno pod kątem bezpieczeństwa, jak i jego oddziaływania na skuteczność pozycjonowania. Co […]

    Automatyczny audyt seo – źródło niepokojów?
    Joanna Michalska

    Dlaczego automatyczny audyt seo przynosi złe wyniki? Automatyczny audyt SEO to całkiem ciekawe narzędzie. Mogą z niego korzystać i wykonać […]