Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google bierze się za mobilne wersje stron internetowych

To, że Google kładzie nacisk na mobilność stron i deklaruje, że jest to jeden z czynników wpływających na ocenę strony internetowej, nie jest nowością. Dotychczasowe zmiany nie przyniosły jednak szczególnej rewolucji w wynikach wyszukiwania. Czy najnowsza aktualizacja algorytmu Google, dotycząca widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce, zmieni coś w tym zakresie?

Google zapowiedziało właśnie na swoim oficjalnym blogu kolejną zmianę algorytmu, która ma dotyczyć widoczności stron internetowych i ich mobilnych wersji w wyszukiwarce. Od maja 2016 strony internetowe, które nie są responsywne lub nie mają swojej mobilnej wersji, nie będą wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Dotychczas brak mobilności strony skutkował „tylko” obniżeniem pozycji takiej strony. Teraz ma być to nieobecność w wynikach wyszukiwania.

New call-to-action
New call-to-action

Traktując poważnie te zapowiedzi, warto przeanalizować ile ruchu na naszej stronie pochodzi z urządzeń mobilnych i podjąć działania przygotowujące do zmiany algorytmu – po prostu zadbać o jej wersję „mobile friendly”.

Sprawdź czy Twoja strona jest mobilna

New call-to-action
New call-to-action

źródło: https://webmasters.googleblog.com/2016/03/continuing-to-make-web-more-mobile.html

 

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany