Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Google AdWords zielone na wiosnę :)

    Nie jest to oczywiście rewolucja na miarę dodania 4 wyniku u góry, a raczej ciekawostka na piątek. Google oznaczyło reklamy AdWords kolorem zielonym. Czyżby to był początek testowania jakiejś nowości? Też rzuciły się wam w oko zielone reklamy?

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Jak sprawdzić dane Google AdWords w Google Analytics?
    Patrycja Krawczyk

    Dane Google AdWords w Google Analytics – sprawdź teraz! Decydując się się na korzystanie z Google AdWords zazwyczaj chcemy wiedzieć […]

    Typy kierowań AdWords (Google Ads) – lista!
    Wiktor Cegłowski

    Poznaj typy kierowań AdWords Sieć reklamowa Google (GDN) jest największą siecią witryn online, zrzeszającą ponad 2 miliony stron oraz aplikacji, […]

    Żegnamy reklamy Google AdWords (te z prawego panelu)
    Artykuł gościnny

    Na początku grudnia informowaliśmy o testach Google nad wyświetlaniem większej ilości reklam nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Eksperyment musiał okazać się […]

    Case study: kampania Google AdWords promująca usługi
    Artykuł gościnny

    Reklamy AdWords – idealne narzędzie do promowania usług! Niezbędnym elementem optymalizacji kampanii AdWords jest analiza słów kluczowych wybranych do kampanii, […]

    Google AdWords – co to jest
    Maksymilian Melion

    Google Adwords – co to jest? Planując działania marketingowe wokół naszej strony internetowej musimy zadbać o racjonalny, w stosunku do […]

    Raport wyszukiwanych haseł
    Witold Chęciński

    Wiedza na temat naszych klientów (także tych potencjalnych) i sposobu, w jaki docierają do nas, jest bardzo przydatna. Pomocny w […]