Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Opinie Google Ads? Sprawdź teraz filmy z rekomendacjami klientów!

Opinie Google Ads – czyli co o tej formie reklamy sądzą sami klienci?

Jedną z wielu zalet jakie należy przypisać reklamie Google Ads jest mierzalność jej efektów. W porównaniu z reklamą w telewizji, radiu lub w prasie, gdzie na początku bardzo trudno określić budżet, a w trakcie trwania kampanii nie ma możliwości prowadzenia dokładnej analityki i wprowadzenia ewentualnych zmian, Google Ads na pewno wygrywa. Dzięki dostępnym narzędziom możemy łatwo określić grupę docelową, stworzyć i dopasować treści w zależności od etapu klienta na ścieżce zakupowej oraz dostosować stawki w zależności od celu jaki ustawiliśmy na samym początku. Opinie o Google Ads to jednocześnie bardzo dobre źródło wiedzy o tym systemie reklamowym. 

Nic bowiem tak nie opisze doświadczenia zarówno z narzędziami Google jak i z samą współpracą z zespołem Verseo, który przez cały czas czuwa nad powodzeniem kampanii Google Ads swoich klientów. Opinie klientów na temat zmian jakie zaszły po wprowadzeniu reklam Google Ads oraz rekomendacje dla przyszłych biznesów, które jeszcze się wahają czy dany kanał jest odpowiedni dla nich, przedstawiamy poniżej. Jeżeli masz pytania i interesuje Cię jakie rozwiązania możemy zaproponować Twojej firmie i w jaki sposób możemy dla Ciebie pozyskać klientów online, napisz do nas!

Chemex – dywany wysokiej jakości – przepis na zwiększenie sprzedaży online poprzez sklep internetowy

Szopi.pl – sklep internetowy, który umożliwia zakupy online i dostawę do domu

Matersport.pl – siec salonów obuwia i odzieży sportowej – połączenie sprzedaży w sklepie stacjonarny i sklepie online

Każdy z biznesów wyżej przedstawionych miał inną grupę docelową, specyfikę oraz oczekiwania odnośnie współpracy. Jedną z cech, które klienci cenili sobie najbardziej było indywidualne podejście – każdy z klientów otrzymał dedykowanego opiekuna, specjalistę Google Ads, który budował i nadal buduje relację opartą na zaufaniu. Co więcej, odnotowując ciągły rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży dzięki reklamie Google Ads, klienci docenili możliwości platformy VCM (Verseo Campaign Manager), która na podstawie danych rynkowych bezustannie optymalizowała kampanie, dbając przy tym, o jak najlepsze wydatkowanie budżetu. Dodatkowo, aby lepiej zrozumieć działania naszej agencji, klienci uzyskują dostęp do darmowych poradników, lekcji, webinarów oraz e-booków, które są cyklicznie wydawane, tak aby ułatwić komunikację.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Kampania brandowa Google Ads – dlaczego warto?
Jakub Perkowski

Kampania brandowa Google Ads (Google AdWords) – czy to ma sens? To pytanie nurtuje wielu reklamodawców. Wśród nich panuje mylne […]

Żegnamy reklamy Google AdWords (te z prawego panelu)
Artykuł gościnny

Na początku grudnia informowaliśmy o testach Google nad wyświetlaniem większej ilości reklam nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Eksperyment musiał okazać się […]

Reklama szkoły i uczelni
Artykuł gościnny

Promocja szkoły i uczelni w czasach rosnącej konkurencji Od lat w Polsce zmagamy się z niżem demograficznym, a jednocześnie rozrostem […]

Youtube for action – sprzedaż dzięki Video!
Dominika Słomka

Youtube for Action – sprzedawaj z pomocą Youtube! Youtube for Action – czyli reklama na Youtube, która zachęca Twoich odbiorców […]

Nowa kategoria urządzeń w kampaniach Google Ads – TV
Maksymilian Melion

Mamy to! Kategoria urządzeń w Google Ads wzbogaciła się o TV! Google zauważając stopniowy wzrost znaczenia urządzeń mobilnych wprowadziło możliwość […]

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie
Paweł Dalecki

Remarketing w sieci wyszukiwania Remarketing w sieci wyszukiwania to potężne narzędzie w rękach doświadczonego specjalisty. Dla klientów, powinien pozostać transparentny […]