Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Opinie Google Ads? Sprawdź teraz filmy z rekomendacjami klientów!

Opinie Google Ads – czyli co o tej formie reklamy sądzą sami klienci?

Jedną z wielu zalet jakie należy przypisać reklamie Google Ads jest mierzalność jej efektów. W porównaniu z reklamą w telewizji, radiu lub w prasie, gdzie na początku bardzo trudno określić budżet, a w trakcie trwania kampanii nie ma możliwości prowadzenia dokładnej analityki i wprowadzenia ewentualnych zmian, Google Ads na pewno wygrywa. Dzięki dostępnym narzędziom możemy łatwo określić grupę docelową, stworzyć i dopasować treści w zależności od etapu klienta na ścieżce zakupowej oraz dostosować stawki w zależności od celu jaki ustawiliśmy na samym początku. Opinie o Google Ads to jednocześnie bardzo dobre źródło wiedzy o tym systemie reklamowym. 

Nic bowiem tak nie opisze doświadczenia zarówno z narzędziami Google jak i z samą współpracą z zespołem Verseo, który przez cały czas czuwa nad powodzeniem kampanii Google Ads swoich klientów. Opinie klientów na temat zmian jakie zaszły po wprowadzeniu reklam Google Ads oraz rekomendacje dla przyszłych biznesów, które jeszcze się wahają czy dany kanał jest odpowiedni dla nich, przedstawiamy poniżej. Jeżeli masz pytania i interesuje Cię jakie rozwiązania możemy zaproponować Twojej firmie i w jaki sposób możemy dla Ciebie pozyskać klientów online, napisz do nas!

Chemex – dywany wysokiej jakości – przepis na zwiększenie sprzedaży online poprzez sklep internetowy

Szopi.pl – sklep internetowy, który umożliwia zakupy online i dostawę do domu

Matersport.pl – siec salonów obuwia i odzieży sportowej – połączenie sprzedaży w sklepie stacjonarny i sklepie online

Każdy z biznesów wyżej przedstawionych miał inną grupę docelową, specyfikę oraz oczekiwania odnośnie współpracy. Jedną z cech, które klienci cenili sobie najbardziej było indywidualne podejście – każdy z klientów otrzymał dedykowanego opiekuna, specjalistę Google Ads, który budował i nadal buduje relację opartą na zaufaniu. Co więcej, odnotowując ciągły rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży dzięki reklamie Google Ads, klienci docenili możliwości platformy VCM (Verseo Campaign Manager), która na podstawie danych rynkowych bezustannie optymalizowała kampanie, dbając przy tym, o jak najlepsze wydatkowanie budżetu. Dodatkowo, aby lepiej zrozumieć działania naszej agencji, klienci uzyskują dostęp do darmowych poradników, lekcji, webinarów oraz e-booków, które są cyklicznie wydawane, tak aby ułatwić komunikację.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Postanowienia noworoczne dla usprawnienia kampanii Google Ads w 2020 roku
Martyna Mikołajczak

W związku z tym, że zaledwie 3 tygodnie temu powitaliśmy Nowy Rok, dla wielu z nas jest to okres zmian, […]

Reklama kancelarii prawnej w Internecie.
Jakub Nowak

Reklama kancelarii prawnej w Google AdWords – co warto wiedzieć. Prawnicy należą do jednej z grup zawodowych objętych zakazem reklamy. […]

Google CSS – co to jest
Jakub Nowak

CSS to Comparison Shopping Services, czyli nic innego jak porównywarka cen, która jest wymagana do prowadzenia kampanii produktowych. Jej zadaniem […]

Google AdWords i produkty finansowe – case study kampanii
Redakcja

Google AdWords i produkty finansowe – połączenie idealne? Tym, co pozwala ocenić skuteczność kampanii, jest ilość konwersji. Efektem udanej optymalizacji […]

Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu!
Maciej Popiołek

Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu Dlaczego warto bezustannie pozyskiwać klientów? Budowanie własnej działalności wiąże się z poszukiwaniem […]

Planer słów kluczowych Google Adwords – nowy wygląd
Maksymilian Melion

Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć? Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na […]