Spis treści
Czytasz teraz:
Google Ads czyli Rebranding Google AdWords!
Zamknij
Nowe marki Google – Google Ads nadchodzi!
Właśnie mija 18 lat od powstania środowiska reklamowego Google Adwords. Przez ten czas system reklamowy Google zmienił się nie do poznania. Z roku na rok powiększana była ilość kanałów reklamowych, a wraz z poszerzającą się wiedzą Google na temat użytkowników internetu, dochodziły nowe możliwości kierowania reklam pozwalające na docieranie do potencjalnie zainteresowanych klientów z ogromną precyzją.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
W dniu dzisiejszym na CEE Agency Days w Rydze nasi specjaliści Adwords z załogi Verseo mieli okazję usłyszeć z pierwszej ręki najnowsze wieści od naszego partnera z Mountain View. Google ogłosiło dziś powstanie nowych marek swoich produktów reklamowych: Google Ads, Google Marketing Platform, and Google Ad Manager.
Google Adwords staje się Google Ads
Google Adwords aktualnie to nie tylko reklamy w sieci wyszukiwania. Przez ostatnie 18 lat kanały promocji zostały rozszerzone między innymi o największą na świecie sieć reklamy display, reklamę video na YouTube, promocję na Gmailu oraz o rozszerzony zakres możliwości prezentowania firmy w Google Moja Firma. W związku z tym Google postanowiło scalić ogół narzędzi reklamowych pod nową marką Google Ads, a nie jak wcześniej Adwords, które kojarzy się głównie z wyszukiwarką. Pytanie czy klienci nie pogubią się w zmieniającym się nazewnictwie i w gąszczu nowych technologii, zmian w funkcjonowaniu narzędzi i rozwiązań proponowanych masowo przez Google? Na tym polega nasza rola jako agencji, aby prowadzić klienta, tłumaczyć nowe pojęcia oraz dobierać adekwatne dla jego biznesu rozwiązania z bogatej oferty Google.
Google w ramach Google Ads ma uruchomić nowy typ kampanii dedykowany dla lokalnych małych biznesów. Kampanie te mają być oparte o machine learning. Czy będzie to zmodyfikowana wersja Adwords Express wykorzystująca nowy algorytm zarządzający stawkami czy całkowicie nowe rozwiązanie? Na te pytania odpowiedzi jeszcze nie znamy, ale z pewnością przekonamy na przestrzeni najbliższych tygodni.
Google Marketing Platform oraz Google Ad Manager – dla marketerów i wydawców
Zapowiedziane zostało również połączenie Google Analytics 360 oraz DoubleClick. Połączenie ma wspomóc optymalizację kampanii działających pod platformą DoubleClick. Machine Learning wspomagany przez bieżącą analizę danych i rezultatów kampanii przynosi wymierne skutki dla klientów, stąd też Google postanowiło wspomóc zespoły marketingowe łącząc kilka narzędzi w jedno. Czy ułatwi to codzienną pracę agencjom oraz działom marketingowym? Czas pokaże.
Zmiany mają ułatwić pracę w środowisku Google także dla wydawców. DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange mają zostać połączone w Google Ad Manager.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.