Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Google Ads czyli Rebranding Google AdWords!

Google Ads czyli Rebranding Google AdWords! - zdjęcie nr 1

Google Ads czyli Rebranding Google AdWords! - zdjęcie nr 2

Nowe marki Google – Google Ads nadchodzi!

Właśnie mija 18 lat od powstania środowiska reklamowego Google Adwords. Przez ten czas system reklamowy Google zmienił się nie do poznania. Z roku na rok powiększana była ilość kanałów reklamowych, a wraz z poszerzającą się wiedzą Google na temat użytkowników internetu, dochodziły nowe możliwości kierowania reklam pozwalające na docieranie do potencjalnie zainteresowanych klientów z ogromną precyzją.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

W dniu dzisiejszym na CEE Agency Days w Rydze nasi specjaliści Adwords z załogi Verseo mieli okazję usłyszeć z pierwszej ręki najnowsze wieści od naszego partnera z Mountain View. Google ogłosiło dziś powstanie nowych marek swoich produktów reklamowych: Google Ads, Google Marketing Platform, and Google Ad Manager.

google ads

Google Adwords staje się Google Ads

Google Adwords aktualnie to nie tylko reklamy w sieci wyszukiwania. Przez ostatnie 18 lat kanały promocji zostały rozszerzone między innymi o największą na świecie sieć reklamy display, reklamę video na YouTube, promocję na Gmailu oraz o rozszerzony zakres możliwości prezentowania firmy w Google Moja Firma. W związku z tym Google postanowiło scalić ogół narzędzi reklamowych pod nową marką Google Ads, a nie jak wcześniej Adwords, które kojarzy się głównie z wyszukiwarką. Pytanie czy klienci nie pogubią się w zmieniającym się nazewnictwie i w gąszczu nowych technologii, zmian w funkcjonowaniu narzędzi i rozwiązań proponowanych masowo przez Google? Na tym polega nasza rola jako agencji, aby prowadzić klienta, tłumaczyć nowe pojęcia oraz dobierać adekwatne dla jego biznesu rozwiązania z bogatej oferty Google.

Google w ramach Google Ads ma uruchomić nowy typ kampanii dedykowany dla lokalnych małych biznesów. Kampanie te mają być oparte o machine learning. Czy będzie to zmodyfikowana wersja Adwords Express wykorzystująca nowy algorytm zarządzający stawkami czy całkowicie nowe rozwiązanie? Na te pytania odpowiedzi jeszcze nie znamy, ale z pewnością przekonamy na przestrzeni najbliższych tygodni.

Google Marketing Platform oraz Google Ad Manager – dla marketerów i wydawców

Zapowiedziane zostało również połączenie Google Analytics 360 oraz DoubleClick. Połączenie ma wspomóc optymalizację kampanii działających pod platformą DoubleClick. Machine Learning wspomagany przez bieżącą analizę danych i rezultatów kampanii przynosi wymierne skutki dla klientów, stąd też Google postanowiło wspomóc zespoły marketingowe łącząc kilka narzędzi w jedno. Czy ułatwi to codzienną pracę agencjom oraz działom marketingowym? Czas pokaże.

Zmiany mają ułatwić pracę w środowisku Google także dla wydawców. DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange mają zostać połączone w Google Ad Manager.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany