Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą

Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą - zdjęcie nr 1

Analityka internetowa i dane
Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą

Zamknij

Im bardziej rzeczywistość staje się cyfrowa, tym większe znaczenie mają dane. Dotyczy to w zasadzie niemal wszystkich aspektów życia w XXI wieku. Nie ulega jednak wątpliwości, że najbardziej na zbieraniu, sortowaniu i analizowaniu informacji opiera się prowadzenie biznesu. Migracja marketingu i sporej części sprzedaży do Sieci, dodatkowo zintensyfikowana przez okołopandemiczne wydarzenia, przyspiesza coraz bardziej.

Co to oznacza? W przypadku marek o podobnej wielkości i potencjale zawsze wygra ta z lepszym zapleczem analitycznym.

>> CEO ASARI: Optymalizacja z automatyzacją i optymizmem! <<

Jako Verseo przy każdej okazji podkreślamy, że na pytanie „który kanał marketingowy wybrać”, odpowiedź może być tylko jedna: zdecydowanie najskuteczniejszy będzie multichannel marketing. Od pewnego progu różne kanały – SEO, Google Ads, Facebook Ads i wiele innych wzajemnie się napędzają, zamiast działać osobno. Taka wspólnota niepodległych kanałów ma znacznie większą moc niż odseparowane księstwa działające na własny rachunek. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Wiąże się to jednak z podstawowym wyzwaniem, czyli połączeniem danych zbieranych przez wszystkie kanały tak, by cały marketing stanowił jeden spójny organizm. Nie da się ukryć – ilość zbieranych i wykorzystywanych informacji w przypadku multichannel marketingu jest ogromna, a godzina pracy doświadczonego analityka kosztuje niemało. Pozostawienie kanałów z ograniczonym wsparciem analitycznym prowadzi w prostej linii do biznesowego chaosu i przepalania budżetów, a w konsekwencji do strat finansowych całej firmy.

Na każdą biznesową potrzebę prędzej czy później pojawia się właściwa odpowiedź. Na scenę ze stosownym entouragem wchodzi więc Smartowski – zaawansowane narzędzie unifikujące cały marketing i otwierające zupełnie nowe możliwości.

Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą - zdjęcie nr 4

SPRAWDŹ Smartowski – Marketing Data Warehouse

Smartowski to platforma analityczna, która pozwala na integrację wszystkich kanałów marketingowych w jedną spójną całość. Dzięki temu masz wiedzę na temat mocnych i słabych punktów wszystkich digitalowych kampanii swojej marki w jednym czytelnym panelu. Wyniki, budżety, a nawet prognozy na przyszłość.

I pisząc “wszystkich” mamy na myśli faktycznie wszystkich – przynajmniej potencjalnie. Smartowski integruje się za pomocą API nie tylko z najpopularniejszymi systemami reklamowymi, takimi jak Google Ads czy Facebook Ads, ale również z tymi bardziej niszowymi. Jeśli „drzwi” do connectora nie zostały stworzone przez twórców danej aplikacji, specjaliści Smartowskiego mogą na życzenie zaprojektować własną integrację z niemal dowolnym narzędziem reklamowym.

Obecnie dostępne integracje to między innymi:

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • HubSpot
  • YouTube
  • Shoper
  • Criteo
  • Google Search Console
  • RTB House
  • WooCommerce
  • Amazon
  • I dziesiątki innych!
Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą - zdjęcie nr 5

>> Zwiększenie współczynnika konwersji e-commerce <<

Smartowski i analityka internetowa

Smartowski to nie tylko integracje – to również analityka internetowa na najwyższym poziomie. Już w przyszłym roku Google Analytics zupełnie zmienia zasady gry – czyli wyłącza moduł Universal Analytics, zastępując go nowocześniejszym Google Analytics 4. Zespół Smartowskiego wdroży i skonfiguruje GA4 na stronie, a także zadba o zachowanie zgromadzonych dotąd przez UA danych. W innym przypadku Google zwyczajnie je usunie.

Smartowski to również możliwość przeprowadzenia audytu już zainstalowanej analityki internetowej, sprawdzenie poprawności zbierania danych i innych elementów składających się na właściwy monitoring procesów.

Wyższy poziom analityki

Zamów demo i zobacz, jak Smartowski może odmienić analitykę Twojego biznesu. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie narzędzia – smartowski.pl.

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany