Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Jeden komentarz

Analityka a rozwijanie biznesu. Smartowski pod lupą

Analityka internetowa i dane

Im bardziej rzeczywistość staje się cyfrowa, tym większe znaczenie mają dane. Dotyczy to w zasadzie niemal wszystkich aspektów życia w XXI wieku. Nie ulega jednak wątpliwości, że najbardziej na zbieraniu, sortowaniu i analizowaniu informacji opiera się prowadzenie biznesu. Migracja marketingu i sporej części sprzedaży do Sieci, dodatkowo zintensyfikowana przez okołopandemiczne wydarzenia, przyspiesza coraz bardziej.

Co to oznacza? W przypadku marek o podobnej wielkości i potencjale zawsze wygra ta z lepszym zapleczem analitycznym.

>> CEO ASARI: Optymalizacja z automatyzacją i optymizmem! <<

Jako Verseo przy każdej okazji podkreślamy, że na pytanie „który kanał marketingowy wybrać”, odpowiedź może być tylko jedna: zdecydowanie najskuteczniejszy będzie multichannel marketing. Od pewnego progu różne kanały – SEO, Google Ads, Facebook Ads i wiele innych wzajemnie się napędzają, zamiast działać osobno. Taka wspólnota niepodległych kanałów ma znacznie większą moc niż odseparowane księstwa działające na własny rachunek. 

New call-to-action
New call-to-action

Wiąże się to jednak z podstawowym wyzwaniem, czyli połączeniem danych zbieranych przez wszystkie kanały tak, by cały marketing stanowił jeden spójny organizm. Nie da się ukryć – ilość zbieranych i wykorzystywanych informacji w przypadku multichannel marketingu jest ogromna, a godzina pracy doświadczonego analityka kosztuje niemało. Pozostawienie kanałów z ograniczonym wsparciem analitycznym prowadzi w prostej linii do biznesowego chaosu i przepalania budżetów, a w konsekwencji do strat finansowych całej firmy.

Na każdą biznesową potrzebę prędzej czy później pojawia się właściwa odpowiedź. Na scenę ze stosownym entouragem wchodzi więc Smartowski – zaawansowane narzędzie unifikujące cały marketing i otwierające zupełnie nowe możliwości.

SPRAWDŹ Smartowski – Marketing Data Warehouse

Smartowski to platforma analityczna, która pozwala na integrację wszystkich kanałów marketingowych w jedną spójną całość. Dzięki temu masz wiedzę na temat mocnych i słabych punktów wszystkich digitalowych kampanii swojej marki w jednym czytelnym panelu. Wyniki, budżety, a nawet prognozy na przyszłość.

I pisząc “wszystkich” mamy na myśli faktycznie wszystkich – przynajmniej potencjalnie. Smartowski integruje się za pomocą API nie tylko z najpopularniejszymi systemami reklamowymi, takimi jak Google Ads czy Facebook Ads, ale również z tymi bardziej niszowymi. Jeśli „drzwi” do connectora nie zostały stworzone przez twórców danej aplikacji, specjaliści Smartowskiego mogą na życzenie zaprojektować własną integrację z niemal dowolnym narzędziem reklamowym.

New call-to-action
New call-to-action

Obecnie dostępne integracje to między innymi:

  • Google Ads
  • Google Analytics
  • HubSpot
  • YouTube
  • Shoper
  • Criteo
  • Google Search Console
  • RTB House
  • WooCommerce
  • Amazon
  • I dziesiątki innych!

>> Zwiększenie współczynnika konwersji e-commerce <<

Smartowski i analityka internetowa

Smartowski to nie tylko integracje – to również analityka internetowa na najwyższym poziomie. Już w przyszłym roku Google Analytics zupełnie zmienia zasady gry – czyli wyłącza moduł Universal Analytics, zastępując go nowocześniejszym Google Analytics 4. Zespół Smartowskiego wdroży i skonfiguruje GA4 na stronie, a także zadba o zachowanie zgromadzonych dotąd przez UA danych. W innym przypadku Google zwyczajnie je usunie.

Smartowski to również możliwość przeprowadzenia audytu już zainstalowanej analityki internetowej, sprawdzenie poprawności zbierania danych i innych elementów składających się na właściwy monitoring procesów.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Wyższy poziom analityki

Zamów demo i zobacz, jak Smartowski może odmienić analitykę Twojego biznesu. Wszystkie informacje znajdziesz na stronie narzędzia – smartowski.pl.

Komentarze (1)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany