6 elementów skutecznej kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania

Dodany 26 czerwca 2020

Poziom : podstawowy

W ramach konferencji Online Marketing Day organizowanej przez Semstorm, doświadczeni marketerzy dzielili się swoją wiedzą z zakresu SEO, content marketing, reklamy w Google i reklamy na Facebooku.

16 ekspertów stworzyło całodzienną konferencję w całości realizowaną online, poświęconą digital marketingowi. W roli eksperta Verseo wystąpiła Joanna Hałaszkiewicz – Google Ads & eCommerce Trainer. Joanna wskazała na co należy zwrócić szczególną uwagę projektując kampanię Google Ads, by była możliwie efektywna w odniesieniu do posiadanego budżetu reklamowego.

Czego się dowiesz:

  • czym charakteryzuje się kampania w sieci wyszukiwania,
  • jak należy formułować cel kampanii,
  • poznasz metody i narzędzia wspomagające dobieranie słów kluczowych,
  • omówimy typy dopasowań słów kluczowych pozwalające kontrolować, które wyszukiwania w Google powodują wyświetlenie,
  • podpowiemy Ci jak optymalnie zaplanować budżet,
  • przedstawimy Ci proste zasady, którymi powinieneś się posługiwać podczas tworzenia tekstów reklam i rozszerzeń,
  • na czym polega i od czego zależy ranking reklamy i wynik jakości.

Dla kogo jest ten webinar?

Online Marketing Day powstał z myślą o właścicielach firm, przedstawicielach branży e-commerce, a także specjalistach digital marketing. Wydarzenie skierowane jest zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają promocję w internecie, jak i dla tych, którzy chcieliby zwiększyć skuteczność swoich działań.

Zobacz webinar a dowiesz się jak zwiększyć skuteczność promocji w internecie.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

6 elementów skutecznej kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania - zdjęcie nr 1 6 elementów skutecznej kampanii Google Ads w sieci wyszukiwania - zdjęcie nr 2

Joanna Hałaszkiewicz

Head of Optimization & Analytics

Była jedną z naszych najlepszych specjalistek Google Ads z ogromną wiedzą oraz zaangażowaniem. Była, ponieważ aktualnie jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych pracowników oraz przeprowadza dedykowane szkolenia zewnętrzne.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany