Jak tanio wejść w biznes online?

Dodany 20 maja 2020

Poziom : podstawowy

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Webinar dedykowany jest zarówno dla małych jak i dużych firm, które dotychczas prowadziły swój biznes wyłącznie offline, a teraz z dnia na dzień muszą przejść do online. Powstał na bazie wielu pytań i próśb, kierowanych do Verseo dotyczących informacji i sugestii, o tym jak szybko i tanio odnaleźć się w realiach biznesowych w czasie epidemii. Chcemy by firmy nadal mogły istnieć, działać i co najważniejsze sprzedawać.

W Verseo prowadzimy wiele kampanii internetowych i na podstawie nich, możemy śmiało powiedzieć: sprzedaż, mimo powstałych ograniczeń, wciąż jest – tylko przeniosła się do sieci. 😊

Czego się dowiesz na szkoleniu?

  • od czego zacząć przygodę z online,
  • o czym należy pamiętać przy wyborze domeny czy hostingu,
  • co krok po kroku należy przeanalizować przed rozpoczęciem budowy strony,
  • must have prostych stron www,
  • gdzie szukać niezbędnej wiedzy,
  • jak mimo ciężkiej sytuacji na świecie, tanio się reklamować w sieci,
  • jaki jest efektywny dobór kanałów reklamowych Google Ads w zależności od posiadanego budżetu reklamowego.

Co zyskasz?

Dostęp do wielu praktycznych poradników przydatnych przy tworzeniu biznesu online. Wzbogacisz się o niezbędne słownictwo, którym posługuje się świat reklamy internetowej. Teraz to już nie jest tylko nowy trend, dzisiaj trzeba istnieć i reklamować swój biznes w sieci.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar skierowany jest dla firm, które dotychczas prowadziły swój biznes wyłącznie offline. A teraz muszą z dnia na dzień przejść do online i rozpocząć promocję swojej firmy w internecie. Dla właścicieli i osób planujących strategię firmy, dla wszystkich tych którzy chcą rozpocząć swoją przygodę w internecie.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autor

in

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

Udostępnij:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.