Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego?

Dodany 25 września 2019

Poziom : średnio zaawansowany

15 praktycznych porad na BTS, Black Friday i Xmas. Dowiedz się, co zrobić, by w najgorętszym okresie w roku zostać zauważonym w sieci i jak uwagę odbiorców przełożyć na sprzedaż.

Czego się dowiesz:

  • kiedy należy zacząć planowanie promocji, by nie przespać sezonu,
  • jakie dane należy zebrać, by mieć dobry start kampanii,
  • czy należy zwiększać budżet kampanii w okresie świąt,
  • na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii świątecznej,
  • które kanały promocyjne wybrać, by maksymalizować wyniki,
  • co jest ważniejsze – kreacje czy treści reklamowe,
  • jak zoptymalizować kampanię,
  • jakie są najczęstsze błędy, przez które ścieżka zakupowa nie kończy się decyzją zakupową.

Dla kogo jest ten webinar

Dla wszystkich, którym zależy na zwiększeniu wyników w sprzedażowo najgorętszym okresie w roku. Przeznaczony jest zarówno dla sklepów internetowych jak i firm usługowych już reklamujących się online oraz dla wszystkich chcących uruchomić swoją pierwszą internetową kampanię promocyjną.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autorzy

Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 1 Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 2

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Założyciel i współzarządzający Verseo od 11 lat. Odpowiedzialny za rozwój, technologię i algorytmy. Wyspecjalizowany w Google Ads. Doradza wielu firmom, a także innym agencjom marketingowym w Polsce i Europie. Wyszkolił kilkudziesięciu specjalistów w kraju - pracujących zarówno w Verseo, jak i innych agencjach i firmach.

Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 3 Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 4

Joanna Hałaszkiewicz

Strategic Customer Development Manager

Była jedną z naszych najlepszych specjalistek Google Ads z ogromną wiedzą oraz zaangażowaniem. Była, ponieważ aktualnie jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych pracowników oraz przeprowadza dedykowane szkolenia zewnętrzne.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany