Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego?

Dodany 25 września 2019

Poziom : średnio zaawansowany

15 praktycznych porad na BTS, Black Friday i Xmas. Dowiedz się, co zrobić, by w najgorętszym okresie w roku zostać zauważonym w sieci i jak uwagę odbiorców przełożyć na sprzedaż.

Czego się dowiesz:

  • kiedy należy zacząć planowanie promocji, by nie przespać sezonu,
  • jakie dane należy zebrać, by mieć dobry start kampanii,
  • czy należy zwiększać budżet kampanii w okresie świąt,
  • na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii świątecznej,
  • które kanały promocyjne wybrać, by maksymalizować wyniki,
  • co jest ważniejsze – kreacje czy treści reklamowe,
  • jak zoptymalizować kampanię,
  • jakie są najczęstsze błędy, przez które ścieżka zakupowa nie kończy się decyzją zakupową.

Dla kogo jest ten webinar

Dla wszystkich, którym zależy na zwiększeniu wyników w sprzedażowo najgorętszym okresie w roku. Przeznaczony jest zarówno dla sklepów internetowych jak i firm usługowych już reklamujących się online oraz dla wszystkich chcących uruchomić swoją pierwszą internetową kampanię promocyjną.

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autorzy

Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 1 Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 2

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 3 Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego? - zdjęcie nr 4

Joanna Hałaszkiewicz

Head of Optimization & Analytics

Była jedną z naszych najlepszych specjalistek Google Ads z ogromną wiedzą oraz zaangażowaniem. Była, ponieważ aktualnie jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych pracowników oraz przeprowadza dedykowane szkolenia zewnętrzne.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany