Jak przygotować firmę na nadejście sezonu sprzedażowego?

Dodany 25 września 2019

Poziom: średni

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze (0)

15 praktycznych porad na BTS, Black Friday i Xmas. Dowiedz się, co zrobić, by w najgorętszym okresie w roku zostać zauważonym w sieci i jak uwagę odbiorców przełożyć na sprzedaż.

Czego się dowiesz:

  • kiedy należy zacząć planowanie promocji, by nie przespać sezonu,
  • jakie dane należy zebrać, by mieć dobry start kampanii,
  • czy należy zwiększać budżet kampanii w okresie świąt,
  • na jakie parametry należy zwrócić uwagę przy tworzeniu kampanii świątecznej,
  • które kanały promocyjne wybrać, by maksymalizować wyniki,
  • co jest ważniejsze – kreacje czy treści reklamowe,
  • jak zoptymalizować kampanię,
  • jakie są najczęstsze błędy, przez które ścieżka zakupowa nie kończy się decyzją zakupową.

Dla kogo jest ten webinar

Dla wszystkich, którym zależy na zwiększeniu wyników w sprzedażowo najgorętszym okresie w roku. Przeznaczony jest zarówno dla sklepów internetowych jak i firm usługowych już reklamujących się online oraz dla wszystkich chcących uruchomić swoją pierwszą internetową kampanię promocyjną.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Ładuję...
 

Autorzy

in

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

in

Joanna Hałaszkiewicz

Google Ads & eCommerce Trainer

Była jedną z naszych najlepszych specjalistek Google Ads z ogromną wiedzą oraz zaangażowaniem. Była, ponieważ aktualnie jest odpowiedzialna za cały proces wdrożeniowy naszych nowych pracowników oraz przeprowadza dedykowane szkolenia zewnętrzne.

Share:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.