5 marketingowych wyzwań a biznes online w 2020 r.

Dodany 3 czerwca 2020

Poziom : zaawansowany

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Co się zmieniło? Co robią liderzy?

Rok 2020 wymusza na firmach dostosowanie się do nowych realiów biznesowych. Tradycyjne offline’owe metody budowania brandu, lojalności klientów i sprzedaży są mocno ograniczone.  Ale czy to dotyczy także online?

W związku z obostrzeniami nakładanymi na handel i usługi offline, rozszerzenie tradycyjnego modelu sprzedaży i obecność firm w sieci stała się obowiązkowa. W przeciągu ostatnich miesięcy pojawiło się wiele pytań dotyczących prawidłowego poukładania biznesu online. Firmy nadal muszą działać i się rozwijać.

Webinar poprowadzą założyciele Verseo: Krzysztof Masłowski i Mateusz Bieganowski. Podzielą się swoją wiedzą zdobytą na bazie kilkuletnich doświadczeń w prowadzeniu i promocji firmy na rynku online. Podpowiedzą firmom, chcącym pozostać lub stać się liderami w swojej branży, co robi 10% najlepszych firm by dalej rosnąć w siłę. Wskażą, które wyzwania w obecnej sytuacji – są tak naprawdę ważne.

Czego dowiesz się na szkoleniu:

  • jak kształtują się wyniki z ponad tysiąca kampanii Google Ads Verseo,
  • weźmiemy pod warsztat wyzwania z 2019 r. i spojrzymy na nie przez pryzmat wyzwań, przed którymi stoją liderzy w 2020 r.,
  • omówimy kwestie Contentu – czy wciąż warto inwestować czy lepiej zrezygnować z działań contentowych,
  • przejdziemy przez takie zagadnienia jak: automatyzacja, integracja, Cross Channel i Machine Learning.

Dla kogo jest ten webinar?

Webinar stworzyliśmy z myślą o osobach planujących marketing i dalszą strategię firmy. Dla właścicieli firm, dyrektorów, managerów, kierowników i wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć więcej.

Zobacz webinar, zyskaj wiedzę i inspirację do dalszego działania. Jeżeli chcesz być liderem musisz działać jak lider.

Zacznij teraz

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Ładuję...
 

Autorów

in

Mateusz Bieganowski

CEO & Partner

CEO & co-founder Verseo - największej agencji SEM w Polsce, posiadającej status Google Partner Premier. Współtwórca platformy VCM do optymalizacji i automatyzacji kampanii Google Ads. Praktyk i wymiatacz w tworzeniu analiz i strategii kampanii z budżetem ~300 tys. zł w skali miesiąca.

in

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

Udostępnij:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.