[CSS Verseo] Kampania produktowa bez prowizji Google – aż 20% taniej!

Dodany 20 listopada 2019

Poziom : średnio zaawansowany

Masz sklep internetowy? Chcesz się reklamować efektywniej a zarazem taniej? Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi TAK, weź udział w bezpłatnym webinarze Verseo, a dowiesz się jak to zrobić.

W czerwcu 2017 r. Komisja Europejska wymusiła na firmie Google udostępnienie innym wydawcom, przestrzeni reklamowej w środowisku Google. Dzięki temu, każda porównywarka cenowa, może od teraz uczestniczyć w wyświetlaniu reklam produktowych.

Verseo w ramach programu partnerskiego Comparison Shopping Partner by Google, stworzyło autorski CSS Verseo. W odróżnieniu od większości agencji, firma udostępniła swoją porównywarkę zupełnie za darmo – bez prowizji, kruczków, udostępniania danych kont lub innych ukrytych kosztów.

Czego się dowiesz:

  • dlaczego kampania produktowa to must have w przypadku e-sklepów,
  • co to jest CSS, czyli Comparison Shopping Services,
  • na czym polega obniżenie kosztów o 20% w praktyce,
  • jak prawidłowo podłączyć sklep do CSS,
  • i wiele więcej.

Dla kogo jest ten webinar?

Dla sklepów internetowych – tych małych i tych dużych, które chcą zyskać przewagę poprzez wykorzystanie prosprzedażowego narzędzia reklamowego CSS Verseo.

Nie ma co zwlekać, zaloguj się do Akademii i obejrzyj webinar!

Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena uczestników:

( na podstawie 0 ocen )

Zobacz komentarze(0)

Autor

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

Podziel się artykułem ze znajomymi

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany