Jak zoptymalizować stronę pod wyniki w Google?
Dodany 4 listopada 2020
Poziom : średnio zaawansowany
Posiadanie firmowej strony internetowej to jedno. Jednak bez wykorzystania zasad skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, nie będzie ona widoczna w zasadzie dla nikogo.
Jak wynika z badań, aż 90% użytkowników wyszukiwarki Google sprawdza wyniki wyłącznie na pierwszej stronie. Dlatego tak ważne jest by Twoja witryna znalazła się w TOP10.
Czego się dowiesz:
- co to jest algorytm Google,
- jakie czynniki wpływają na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce Google,
- jakie działania należy podjąć w ramach pozycjonowania onsite i offsite,
- przedstawimy najczęstsze błędy popełniane przy optymalizacji strony i jak można się przed nimi ustrzec,
- czego nie wolno robić, czyli czego nie lubi Google.
W trakcie webinaru skupiliśmy się zarówno na optymalizacji stron internetowych e-sklepów, jak również stron usługowych. Także każdy znajdzie w trakcie, wiele ciekawostek i niezbędnej wiedzy – prosto od doświadczonych pozycjonerów.
Co zyskasz?
Dowiesz się w praktyce od czego należy zacząć optymalizację strony by poprawić swoją pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Zgłębisz tajniki poprawnie użytych słów kluczowych, poprzez ich optymalne i przejrzyste rozmieszczenie w strukturze strony. Przybliżymy Ci elementy optymalizacji strony, jak meta tagi, wartościowe treści, niepożądane duplikaty, atrybuty grafik, przyjazne adresy podstron, indeksowanie strony pod roboty sieciowe i wiele więcej.
Dla kogo jest ten live?
Dla wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie optymalizacji stron internetowych. Webinar kierujemy dla właścicieli, dla działów marketingu czy managerów treści, dla małych i średnich sklepów internetowych, dla osób planujących założenie strony, dla wszystkich tych, którzy pragną pogłębić swoje kompetencje oraz poznać najnowsze praktyki SEO.
Wypełnij fomularz i zobacz darmowy webinar
Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.
Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.
Ogólna ocena uczestników:
Autorzy
Od 3 lat pracuje z klientami Verseo i wie, że diabeł SEO tkwi w szczegółach. Na naszym blogu Basia wyjaśnia Wam kwestie związane z pozycjonowaniem stron, poruszając popularne kwestie SEO.
Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.