Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

5 komentarzy

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym!

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 1

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 2

Banery dzwoniące – innowacja w marketingu internetowym!

Mamy przyjemność poinformować, o najnowszym i rewolucyjnym rozwiązaniu w świecie marketingu on-line – graficznych banerach reklamowych generujących połączenia telefoniczne!
Banery dzwoniące stworzyliśmy wspólnie z naszym strategicznym partnerem, firmą CallPage. Połączyliśmy banery reklamowe, standardowo wykorzystywanie w sieci reklamowej i kampaniach re-marketingowych z systemem połączeń CallPage, tworząc pierwszy na rynku tego typu produkt reklamowy.
Jest to absolutna nowość na rynku reklam on-line, gdyż łączy w sobie zasięg dotarcia kampanii brandingowych z możliwością bezpośredniego połącznia telefonicznego z zainteresowanym naszą ofertą klientem. Do kampanii wykorzystujemy kodowane banery reklamowe, które przekazują informację o zamówieniu połączenia do systemu CallPage.

Banery dzwoniące – jak to wygląda w praktyce?     banery dzwoniące

Nasz potencjalny klient surfując po internecie widzi nasz baner dzwoniący w sieci reklamowej (np. onet.pl, wizaż.pl, olx, wirtualna polska). Jeśli zainteresuje go treść naszej reklamy związana z  np. promocją bądź prezentacją nowego produktu, może bez przechodzenia na naszą stronę internetową zamówić połączenie telefoniczne wpisując swój numer telefonu bezpośrednio w miejsce do tego przeznaczone na naszej reklamie. W ten sposób skracamy drogę pomiędzy reklamą, a rozmową handlową do minimum, przy jednoczesnym działaniu reklamy jeśli chodzi o rozpoznawalność marki. Całość trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a my w tym czasie możemy wykorzystać cenny moment zainteresowania naszą promocją czy ofertą.
Aby cały proces przebiegł bez zarzutów, gdy nasz potencjalny Klient klika w przycisk zamawiający połączenie, następuje przekierowanie na stworzony przez nas landing page informujący go o generowaniu połączenia i odliczający czas do odebrania telefonu.

Do promowania jakich usług i produktów najlepiej wykorzystać banery dzwoniące?

Na to pytanie muszą sobie odpowiedzieć nasi Klienci, tworząc oferty i strategie marketingowe, ale na pewno warto zauważyć, iż oferowane przez nas rozwiązanie jest w tym momencie pierwszym i jedynym w swoim rodzaju połączeniem reklamy brandowej z możliwością generowania połączeń telefonicznych bezpośrednio ze stron sieci reklamowej Google, która pozwala na różnorodne targetowanie i masowe dotarcie. W zasięgu Sieci Reklamowej Google znajduje się 96% polskich internautów.

Brzmi interesująco? Poproś o darmową wycenę teraz! 

banery dzwoniące

Komentarze (5)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 7

    Wojciech

    16 mar 2018, 11:44

    To super pomysł szczególnie jak uzyska takie połączenie w kilka sekund …
    Z mojego doświadczenia świetnie podnosi sprzedaż w sklepie internetowym

  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 8

    Andrzej

    16 mar 2018, 13:52

    Jak dla mnie porażka! Nigdy nie zostawiłbym numeru telefonu w banerze reklamowych. Kto wie jakie mogłoby to nieść konsekwencje. Obawiałbym się wpisania na płatną subskrypcję.

    • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 9

      Maciej Popiołek

      16 mar 2018, 14:01

      Dzień dobry! Już uspokajamy – nie jest to możliwe, że względu na regulamin Google`a oraz działanie systemu na zapleczu. System nawiązuje połączenie, ale numer nie zostaje dodany do żadnej bazy.

  • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 10

    Łukasz

    25 mar 2018, 00:06

    Moim zdaniem przerost formy nad treścią. CallPage na stronie docelowej – ok. Natomiast 'chodzące za mną’ banery namawiające na zestawienia połączenia to już przesada.

    • Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym! - zdjęcie nr 11

      Maciej Popiołek

      26 mar 2018, 08:56

      Dzień dobry! Tego typu baner nie różni się w widoczności od reklam typu display. Do istniejącej formy dodaliśmy po prostu istotną funkcjonalność, a statystyki pokazują, że odpowiednio wykorzystane, banery dzwoniące oferują satysfakcjonującą ilość konwersji.