Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Banery dzwoniące – rewolucja w marketingu internetowym!

Banery dzwoniące – innowacja w marketingu internetowym!

Mamy przyjemność poinformować, o najnowszym i rewolucyjnym rozwiązaniu w świecie marketingu on-line – graficznych banerach reklamowych generujących połączenia telefoniczne!
Banery dzwoniące stworzyliśmy wspólnie z naszym strategicznym partnerem, firmą CallPage. Połączyliśmy banery reklamowe, standardowo wykorzystywanie w sieci reklamowej i kampaniach re-marketingowych z systemem połączeń CallPage, tworząc pierwszy na rynku tego typu produkt reklamowy.
Jest to absolutna nowość na rynku reklam on-line, gdyż łączy w sobie zasięg dotarcia kampanii brandingowych z możliwością bezpośredniego połącznia telefonicznego z zainteresowanym naszą ofertą klientem. Do kampanii wykorzystujemy kodowane banery reklamowe, które przekazują informację o zamówieniu połączenia do systemu CallPage.

Banery dzwoniące – jak to wygląda w praktyce?     banery dzwoniące

Nasz potencjalny klient surfując po internecie widzi nasz baner dzwoniący w sieci reklamowej (np. onet.pl, wizaż.pl, olx, wirtualna polska). Jeśli zainteresuje go treść naszej reklamy związana z  np. promocją bądź prezentacją nowego produktu, może bez przechodzenia na naszą stronę internetową zamówić połączenie telefoniczne wpisując swój numer telefonu bezpośrednio w miejsce do tego przeznaczone na naszej reklamie. W ten sposób skracamy drogę pomiędzy reklamą, a rozmową handlową do minimum, przy jednoczesnym działaniu reklamy jeśli chodzi o rozpoznawalność marki. Całość trwa zaledwie kilkadziesiąt sekund, a my w tym czasie możemy wykorzystać cenny moment zainteresowania naszą promocją czy ofertą.
Aby cały proces przebiegł bez zarzutów, gdy nasz potencjalny Klient klika w przycisk zamawiający połączenie, następuje przekierowanie na stworzony przez nas landing page informujący go o generowaniu połączenia i odliczający czas do odebrania telefonu.

Do promowania jakich usług i produktów najlepiej wykorzystać banery dzwoniące?

Na to pytanie muszą sobie odpowiedzieć nasi Klienci, tworząc oferty i strategie marketingowe, ale na pewno warto zauważyć, iż oferowane przez nas rozwiązanie jest w tym momencie pierwszym i jedynym w swoim rodzaju połączeniem reklamy brandowej z możliwością generowania połączeń telefonicznych bezpośrednio ze stron sieci reklamowej Google, która pozwala na różnorodne targetowanie i masowe dotarcie. W zasięgu Sieci Reklamowej Google znajduje się 96% polskich internautów.

Brzmi interesująco? Poproś o darmową wycenę teraz! 

banery dzwoniące

Audyt Google Ads

Komentarze

  1. Wojciech

    To super pomysł szczególnie jak uzyska takie połączenie w kilka sekund …
    Z mojego doświadczenia świetnie podnosi sprzedaż w sklepie internetowym

  2. Andrzej

    Jak dla mnie porażka! Nigdy nie zostawiłbym numeru telefonu w banerze reklamowych. Kto wie jakie mogłoby to nieść konsekwencje. Obawiałbym się wpisania na płatną subskrypcję.

    • Maciej Popiołek

      Dzień dobry! Już uspokajamy – nie jest to możliwe, że względu na regulamin Google`a oraz działanie systemu na zapleczu. System nawiązuje połączenie, ale numer nie zostaje dodany do żadnej bazy.

  3. Łukasz

    Moim zdaniem przerost formy nad treścią. CallPage na stronie docelowej – ok. Natomiast 'chodzące za mną' banery namawiające na zestawienia połączenia to już przesada.

    • Maciej Popiołek

      Dzień dobry! Tego typu baner nie różni się w widoczności od reklam typu display. Do istniejącej formy dodaliśmy po prostu istotną funkcjonalność, a statystyki pokazują, że odpowiednio wykorzystane, banery dzwoniące oferują satysfakcjonującą ilość konwersji.

Powiązane artykuły

jak robi łoś
Jak robi łoś?
Maciej Popiołek

Jak robi łoś? To pytanie zostaje zadane wyszukiwarce Google około 20 razy w miesiącu. Szukając inspiracji dla naszej reklamy na […]

A Ty ilu handlowców online zatrudniasz?
Redakcja

Chcesz rozpocząć sprzedaż online lub zwiększyć tę dotychczasową? Myślisz, że wymaga to dużych nakładów, przeszkolenia dotychczasowych pracowników z zakresu e-commerce […]

Platformy e-commerce i technologie, które obsługujemy w kontekście SEO.
Joanna Michalska

Czy moja strona internetowa / sklep internetowy nadaje się do pozycjonowania? Czy mieliście już do czynienia ze stroną internetową taką […]

Verseo wspiera Szlachetną Paczkę
Joanna Michalska

Verseo i Szlachetna Paczka! W tym roku zespół Verseo także wsparł Szlachetną Paczkę. Tak jak rok temu przygotowanie prezentów sprawiło […]

Opinie o Verseo – co mówią o nas inni?
Maciej Popiołek

Jakie są opinie o Verseo? Co sądzą nasi klienci o relacjach, które budujemy? Jak oceniają naszą pracę? A co mówimy […]

Wesołych Świąt!
Joanna Michalska

Wesołych Świąt! Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia składamy najlepsze życzenia zdrowia, pomyślności i sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym. […]