Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jeden komentarz

SEO TRENDY 2019

SEO TRENDY 2019 - zdjęcie nr 1

SEO TRENDY 2019 - zdjęcie nr 2

SEO trendy – czyli dokąd zmierza wyszukiwarka Google

Rok 2019 już wystartował! Korzystając z tej okazji warto pokusić się o kilka prognoz z cyklu „jak będzie wyglądać SEO w 2019 roku”. Bez zbędnych wstępów przystępujemy do przedstawienia najciekawszych seo trendów na 2019 rok!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Aktualizacje dedykowane poszczególnym branżom

Lato 2018 to czas aktualizacji algorytmu Google pod kątem branży medycznej i finansowej (obszar YMYL – Your Money Your Life). Możliwe, że te dedykowane i całkiem precyzyjnie kierowane zmiany, to trend, który Google będzie kontynuować w 2019 roku.

Bądź mobilny albo giń!

O potrzebie dopasowania swojej witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych przypominaliśmy przez cały 2018 rok. Nic nie wskazuje na to, by ten trend miał stracić na znaczeniu. Strony niespełniające wymogów mobilności nie będą mogły liczyć na taryfę ulgową.

Szybkość działania strony

To także kontynuacja dotychczasowego trendu, który ma szansę przybrać na sile w 2019 roku. Strony, które działają zbyt wolno, mogą zapomnieć o wysokich pozycjach w wynikach. O konieczności wzięcia pod uwagę szybkości działania strony przypominaliśmy naszym klientom i służyliśmy im wsparciem w tym zakresie.

Crawl Budget – budżet indeksowania witryny w Google

To kwestia szczególnie istotna dla dużych witryn np. rozbudowanych sklepów internetowych. Wiąże się to z jakością strony internetowej. Dużo niskiej jakości URLi może wpłynąć na pogorszenie indeksowania witryny. Warto więc unikać np. pustych podstron czy duplikatów treści, by roboty sieciowe ich nie indeksowały i nie psuły sobie opinii na temat naszej witryny 😉

Chcesz wiedzieć więcej o pozycjonowaniu? Zapisz się na nasze 40 lekcji SEO już teraz! 

Komentarze (1)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • SEO TRENDY 2019 - zdjęcie nr 5

    Jacek

    19 mar 2019, 12:16

    Do tej listy dodałbym jeszcze kierunek, w którym zmierza wykorzystywanie Content Marketingu na potrzeby SEO, czyli treści odpowiadające na bardzo konkretne pytania i problemy. Co łączy się też mocno z Voice Search.