Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jeden komentarz

SEO TRENDY 2019

SEO trendy – czyli dokąd zmierza wyszukiwarka Google

Rok 2019 już wystartował! Korzystając z tej okazji warto pokusić się o kilka prognoz z cyklu „jak będzie wyglądać SEO w 2019 roku”. Bez zbędnych wstępów przystępujemy do przedstawienia najciekawszych seo trendów na 2019 rok!

New call-to-action
New call-to-action

Aktualizacje dedykowane poszczególnym branżom

Lato 2018 to czas aktualizacji algorytmu Google pod kątem branży medycznej i finansowej (obszar YMYL – Your Money Your Life). Możliwe, że te dedykowane i całkiem precyzyjnie kierowane zmiany, to trend, który Google będzie kontynuować w 2019 roku.

Bądź mobilny albo giń!

O potrzebie dopasowania swojej witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych przypominaliśmy przez cały 2018 rok. Nic nie wskazuje na to, by ten trend miał stracić na znaczeniu. Strony niespełniające wymogów mobilności nie będą mogły liczyć na taryfę ulgową.

Szybkość działania strony

To także kontynuacja dotychczasowego trendu, który ma szansę przybrać na sile w 2019 roku. Strony, które działają zbyt wolno, mogą zapomnieć o wysokich pozycjach w wynikach. O konieczności wzięcia pod uwagę szybkości działania strony przypominaliśmy naszym klientom i służyliśmy im wsparciem w tym zakresie.

New call-to-action
New call-to-action

Crawl Budget – budżet indeksowania witryny w Google

To kwestia szczególnie istotna dla dużych witryn np. rozbudowanych sklepów internetowych. Wiąże się to z jakością strony internetowej. Dużo niskiej jakości URLi może wpłynąć na pogorszenie indeksowania witryny. Warto więc unikać np. pustych podstron czy duplikatów treści, by roboty sieciowe ich nie indeksowały i nie psuły sobie opinii na temat naszej witryny 😉

Chcesz wiedzieć więcej o pozycjonowaniu? Zapisz się na nasze 40 lekcji SEO już teraz! 

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 0/5 ( na podstawie 0 ocen )

Autor artykułu

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Komentarze (1)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Jacek

    19 mar 2019, 12:16

    Do tej listy dodałbym jeszcze kierunek, w którym zmierza wykorzystywanie Content Marketingu na potrzeby SEO, czyli treści odpowiadające na bardzo konkretne pytania i problemy. Co łączy się też mocno z Voice Search.