Spis treści
Czytasz teraz:
Listy remarketingowe Google Analytics – instrukcja konfiguracji krok po kroku
Zamknij
Listy remarketingowe Google Analytics – coś dla zwiększenia konwersji!
Użytkownicy bardzo często poszukują różnych usług wchodząc na kilka, a nawet kilkanaście stron www, różnych branż. A co, gdy w pewnym momencie inna czynność oderwała danego użytkownika od komputera i nie dokończył tzw. konwersji i nie skontaktował się z danym usługodawcą? Na pomoc przychodzi Re-Marketing. Postaw na Listy remarketingowe Google Analytics! Jest to doskonałe narzędzie, które wspomaga konwersje i pozwala powrócić odwiedzającym do naszej strony, dzięki temu klient ma możliwość aby dokończyć dany krok, np. kontaktu z wybraną firmą. Ale by powrócić do takich osób potrzebne są odpowiednie listy remarketingowe. Najdłuższa z nich może przechowywać dane przez 540 dni. Poniżej przedstawię sposób tworzenia list, które będzie można wielokrotnie wykorzystywać, dzięki temu zyskamy więcej czasu na optymalizację i przygotowanie kampanii reklamowej. Pierwszym krokiem jest stworzenie wszystkich interesujących nas list remarketingowych. Aby je stworzyć należy po kolei wejść w zakładkę “ADMINISTRACJA” > “Definicje list odbiorów” > “Odbiorcy” i utworzyć interesujące nas listy odbiorców.









- Widok danych z konta Google Analytics,
- Wybrać konto AdWords, z którym połączony jest nasz widok w Analytics,
- Wybrać listy odbiorców i kliknąć “Utwórz”.




Podsumowanie
W powyższym artykule poruszone zostały tematy:
- Jak tworzyć i wykorzystywać listy remarketingowe w Google Analytics?





Bądź pierwszym który napisze komentarz.