Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Darmowy poradnik SEO dla stron usługowych

SEO dla usług – dlaczego warto?

Jesteś fotografem, hydraulikiem, grafikiem lub wykonujesz inny zawód freelancerski, a jednocześnie chcesz pozyskać nowych klientów? Może zatem warto rozważyć SEO? Długofalowo – optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych to najtańszy sposób pozyskiwania klientów w sieci. Wysokie pozycje w wyszukiwarce na przemyślane frazy gwarantują stały, organiczny ruch klientów zainteresowanych Twoją dziedziną.

Poradnik SEO dla stron usługowych

Dlatego właśnie w Verseo przygotowaliśmy nowy poradnik – tym razem związany z optymalizacją i pozycjonowaniem stron usługowych. Całość dostępna do pobrania całkowicie za darmo pod tym linkiem.

Dlaczego warto wejść w SEO dla stron usługowych?

Verseo to jedna z największych agencji SEM w regionie. Możesz zatem skorzystać z naszego bogatego doświadczenia i wdrażać proponowane zmiany, bez obawy, że te mogą okazać się nieprzystające do specyfiki Twojej branży. Poza tym, rozwiązania, które odnajdziesz w poradniku mają uniwersalny i jednocześnie podstawowy charakter. Poradnik skierowany jest do osób, które dopiero rozpoczynają działania w obszarze pozycjonowania stron internetowych i chciałyby w ten sposób podnieść pozycje swojej witryny w wyszukiwarce w celu maksymalizowania ruchu potencjalnych klientów.

Dlaczego pozycjonowanie stron i seo jest fajne?

Masz stronę internetową? To dobrze, ale niestety bez prac nad jej zawartością nie będzie ona widoczna w wyszukiwarce. Dzieje się tak, ponieważ konkurencja w internecie jest bardzo ostra. Jeżeli zajmujesz się czymś – czymkolwiek – to masz konkurencję. Ta konkurencja jednocześnie wie, że internet jest najszybszym i najpowszechniejszym miejscem, gdzie można pozyskać klientów. Dlatego inwestują w reklamy Google Ads, social media, artykuły sponsorowane oraz inne przejawy reklamy internetowej. Jedną z nich jest optymalizacja stron internetowych oraz tworzenie atrakcyjnego contentu, który będzie przyciągał czytelników zainteresowanych daną tematyką. Wszystko to jednak musi być na tyle dobrze ułożone, by i roboty indeksujące Google uznały zawartość Twojej strony za interesującą.

Nawet podstawowa optymalizacja oraz sukcesywna praca nad treściami i ich pisaniem zgodnym ze sztuką seo, powinny już zaprocentować na Twoją korzyść. Im lepiej i aktywniej podejdziesz do tematu, tym szanse na top10 wyszukiwań będą większe!

Ściągnij zatem nasz poradnik seo dla usług i zacznij już dzisiaj działać zgodnie z najlepszymi wytycznymi! Pobierz teraz za darmo!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

minifikacja kodu
Minifikacja kodu CSS i JS – co to jest?
Maciej Popiołek

Minifikacja kodu – co to jest? Minifikacja, to proces, który ma na celu zmniejszenie kodu źródłowego poprzez skasowanie niepotrzebnych znaków. […]

Verseo na Biznes Kongres 2017 L’Oreal Professionnel Paris
Krystian Kubiak

Jednym ze znaków rozpoznawczych Verseo są oferty promocji w Internecie dedykowane poszczególnym branżom np. fryzjerom. Oferty te tworzymy i rozwijamy […]

Optymalizacja Landing Page – długoterminowe pozyskiwanie leadów
Maciej Popiołek

Optymalizacja landing page, aby zapewnić sobie długoterminowe pozyskiwanie leadów. Głównym celem, dla jakiego powstaje landing page, jest pozyskiwanie leadów. Mówiąc […]

sxo
SXO – co to jest?
Adam Kubaszewski

Świat internetowego marketingu nieustannie ewoluuje. Stale zmienia się technologia, tak jak zresztą zmieniają się użytkownicy, ich zwyczaje, oczekiwania i zachowania. […]

Kilka najwyższych pozycji okupowanych przez jedną stronę? Google mówi: „Dość!”
Jakub Nowak

Google wprowadziło zmianę, która uderzy w strony zagarniające dla siebie zbyt dużo przestrzeni w wynikach wyszukiwania. Od tej pory na […]

Pozycjonowanie stron www bez limitów fraz – możliwe?
Joanna Michalska

Czy możliwa jest umowa na pozycjonowanie stron www, która nie posiada żadnych ograniczeń związanych z ilością fraz, częstotliwością ich wymiany, […]