Ten tekst przeczytasz w 5 minut

Linkhouse – platforma do link buildingu

linkhouse logo

Jak pozyskać dobrej jakości linki i sprawić, aby nasza strategia SEO była efektywna? To podstawowe pytanie, które powinna zadać sobie każda firma interesująca się pozycjonowaniem swojej strony. W poprawie naszej widoczności w Google zdecydowanie mogą pomóc nam narzędzia takie jak Linkhouse. Jak wykorzystać to narzędzie w codziennej pracy? Przedstawiamy możliwości platformy Linkhouse.

Czym jest Linkhouse?

To platforma link buildingu oraz content marketingu. Na niej wydawcy dodają swoje oferty, a reklamodawcy mogą zakupić artykuły sponsorowane. 

Linkhouse daje sporo możliwości, by użytkownik mógł podjąć możliwie najlepsze decyzje. Regularnie aktualizuje statystyki, które możesz wykorzystać przy ocenie atrakcyjności oferty. Dodatkowo warto wspomnieć, że dostęp do platformy jest bezpłatny, a rejestracja trwa kilka chwil. Jest to zdecydowanie duży plus korzystania z tego narzędzia. Opłaty ponosisz jedynie za publikacje, czy linki, ale samo przeglądanie ofert oraz statystyk jest bezpłatne.

Należy pamiętać o tym, że spamowanie linkami nie jest dobrym sposobem, a wręcz może zaszkodzić reputacji Twojej marki! Linkhouse to narzędzie, które pomoże Ci w bezpieczny sposób podejść do tematu link buildingu i jednocześnie wesprze Twoje działania z zakresu generowania leadów.

W panelu znajdziesz ponad 22 tysiące portali, które możesz filtrować według tematyki, czy interesującej Cię ceny. Znajdziesz tam również wszystkie informacje dotyczące warunków publikacji, ich rodzaje oraz aktualne parametry SEO. Nie musisz tracić czasu na research, Linkhouse zrobi to za Ciebie!

Co oferuje nam Linkhouse?

  1. Na bieżąco aktualizowane parametry SEO

Filtrowanie ofert portali zawiera także opcję wyszukiwania według aktualnych parametrów SEO. Pozwala nam to wybrać ofertę wiarygodnie oszacowując wartość linków. 

Linkhouse pobiera parametry z narzędzi takich jak Semstorm, Semrush, Ahrefs, Majestic Seo, czy Senuto. Dane aktualizowane są co 7 dni, dlatego masz pewność, że są aktualne i możesz na nich polegać. Opcje filtrowania również możesz dopasować do swoich potrzeb i pomijać pozyskane już linki. 

  1. Zapisywanie wyszukiwania

Nie musisz tracić czasu na ponowne wyszukiwania tego samego. Dzięki Linkhouse możesz zapisać swoje wyszukiwania, a narzędzie będzie wysyłać Ci powiadomienia dotyczące nowych ofert, które spełniają te same kryteria. Okazja z konkretnego portalu już nie przejdzie Ci koło nosa.

  1. Baza ofert

Linkhouse to stale rozbudowująca się baza! W ostatnich kilku miesiącach dodano aż 10 tysięcy portali, z czego prawie 1000 serwisów ze Skandynawii! Jest to międzynarodowa baza, która umożliwia publikowanie w różnych lokalizacjach i językach.

  1. Produkty SEO

Choć artykuły sponsorowane to główna usługa oferowana przez Linkhouse, nie są to wszystkie produkty jakie możesz nabyć na stronie! Znajdziesz tam również wizytówki NAP, katalogowanie stron, czy linki z forów. Wszystkie te usługi mogą być bardzo przydatne w walce o jeszcze lepsze pozycjonowanie strony. 

  1. Customer service

Biuro Obsługi Klienta Linkhouse pomaga rozwiązać problemy, ale również oferuje stały consulting dla osób, które nie wiedzą jak rozdysponować budżet na link building. BOK to sztab specjalistów, którzy bezpłatne udzielą fachowej porady i zaproponują strategię działania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość z adresem strony oraz budżetem, którym dysponujesz, a zespół Linkhouse dobierze do tego odpowiednią ofertę. Zdecydowanie warto z tego skorzystać!

  1. Różne typy publikacji i linków

Linkhouse to także świetne miejsce na znalezienie artykułów pod Twoje backlinki. Istnieje również możliwość zakupienia linków w już istniejących artykułach! Dzięki tej opcji, nie trzeba tworzyć nowych treści dla celów promocyjnych – spokojnie możesz wybrać anchory lub zdania w tekstach, które zostały już opublikowane na stronie.

  1. Panel Copywriterów i Biblioteka Tekstów

Te dwie opcje umożliwiają jeszcze lepszą kontrolę nad zarządzaniem procesem publikacji Twoich treści. Stworzony do tego panel umożliwia zbieranie w jednym miejscu tekstów oraz współpracujących z Tobą copywriterów. Możesz swobodnie rozdzielać zlecenia i dzielić się komentarzami, czy uwagami.  Znajdziesz tam również opcję monitorowania rozliczeń oraz reklamacji. Nie trać czasu na wymianę maili z zadaniami dla copywriterów. Linkhouse ułatwi i znacznie przyspieszy proces kontaktu!

  1. Projekty

Możesz stworzyć swój projekt i monitorować wszystkie dane na bieżąco w jednym miejscu! Zdecydowanie ułatwia to organizację pracy, czy kontrolę nad wydatkami w określonym okresie czasu. Otrzymujesz również wgląd w parametry wygenerowane dzięki narzędziom zewnętrznym. Wszystko to w prostym i przejrzystym interfejsie. 

  1. Linki tematyczne

Dodając adres swojej strony możesz bezpłatnie uzyskać listę domen, które zajmują wysokie miejsca na wybrane słowa kluczowe. W dosłownie kilka minut otrzymujesz informację, które słowa wybrać. Możesz także od razu zakupić linki! Wszystkie dane są aktualne i możesz bez obaw z nich korzystać.

Linkhouse posiada opcję integracji z Senuto. Dzięki temu możesz stworzyć listę fraz bezpośrednio z Twojego panelu i trzymać wszystko w jednym miejscu. Linkhouse daje także sugestie konkurencyjnych stron, które mają najwięcej słów wspólnych. Jest to świetna opcja dla osób początkujących, ponieważ pokazuje od czego zacząć, aby poprawić widoczność strony. 

  1. Relinkowanie

Kolejny bezpłatny moduł, który pozwoli Ci na znalezienie linków Twojej konkurencji. Znajdziesz tam przejrzyste informacje na temat tego, którzy konkurenci mają link danej domeny. Skopiuj ich profil linkowy i zadbaj o widoczność własnej strony! Co nam to daje? Przede wszystkim pozwala zaoszczędzić czas pracy i wykorzystać go na inne zadania.

  1. Giełda Domen i 301

W panelu zbierane są oferty domen oraz istnieje możliwość wykupienia przekierowania 301 na Twoją stronę. Linkhouse automatyzuje ten proces, a za wszystkie usługi zapłacisz wygodnie z poziomu panelu (tak samo jak w przypadku publikacji). 

  1. Giełda Stron

To nowy moduł platformy Linkhouse. Pozwala na kupno i sprzedaż portali, forów, blogów, czy zapleczy SEO wraz z całą treścią strony: zdjęciami, tekstami i plikami. Każda oferta sprzedaży musi zostać uzupełniona przesłaniem raportu z Google Analytics. Pozwala to zweryfikować jakość i statystyki każdej strony.

Jak zamówić publikację?

Krok pierwszy – zarejestruj się! Jest to naprawdę proste i zajmie Ci kilkanaście sekund. Potrzebujesz tylko adresu e-mail oraz hasła.

Krok drugi – wybór miejsca na publikację. Kliknij w opcję “Baza ofert”, gdzie znajdziesz panel z ofertami blisko 22 tysięcy reklamodawców. Następnie wybierz opcję filtrowania: cenę, tematykę, czy parametry SEO i wyszukaj interesujące Cię oferty.

Krok trzeci – pojawi się wygenerowana lista miejsc, które spełniają Twoje wymagania. Wybierz najlepszą według Ciebie ofertę i sprawdź opcję publikacji: artykuł sponsorowany, linki reklamowe, czy link w już istniejącym artykule. Możesz wybrać także dodatkowe uwarunkowania na przykład autora tekstu. Następnie dodajemy wybraną ofertę do koszyka i finalizujemy zakup.

Opcje płatności

Istnieje opcja wcześniejszego doładowania konta. Wtedy Linkhouse pełni także rolę portfela. Możesz także zapłacić za wybraną publikację za pomocą szybkiego przelewu Tpay, tradycyjnego przelewu, czy skorzystać z opcji PayPal.

Wytyczne

Musisz określić także warunki swojego zamówienia. Najpierw zdecyduj komu zlecasz tekst – własnemu copywriterowi, czy takiemu, który współpracuje z Linkhouse. Możesz także dodać tekst, który uprzednio dodałeś do Biblioteki Tekstów. 

Warto skorzystać z atrakcyjnej cenowo opcji napisania tekstu przez copywriterów z Linkhouse! 

Jak wgrać gotowy tekst?

Jest to bardzo proste i intuicyjne! W panelu wprowadzasz własną treść, dodajesz linki i anchory. Linkhouse sam monitoruje, czy linki działają oraz czy znalazły się w finalnej wersji. Narzędzie oferuje także opcję dodawania zdjęć. 

Wyślij gotowy tekst do publikacji i czekaj, aż Linkhouse powiadomi Cię mailowo o jego zamieszczeniu.

Dlaczego warto zamawiać na platformie Linkhouse?

Linkhouse oferuje wybór z ponad 22 tysięcy stron w kilkunastu językach! Poza największą bazą posiada także wiele innych funkcji przydatnych w prowadzeniu kampanii. Narzędzie to zapewnia nam sporą oszczędność czasu. Praca z copywriterami jest szybka i możliwa do realizacji w jednym, prostym w obsłudze panelu. Sam decydujesz, komu zlecasz do napisania tekst! Możesz liczyć także na świetną obsługę klienta, z czego warto skorzystać szczególnie na początku, aby ułatwić i przyspieszyć proces poznawania narzędzia. Linkhouse wciąż poszerza swoją bazę (w ostatnich kilku miesiącach dodano aż 10 tysięcy nowych portali) oraz wprowadza nowe moduły takie jak Giełda Stron, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. 

Tagi:

Udostępnij:

0 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

Do Verseo dołączyła od razu po studiach z zarządzania projektami i digital marketingu - obecnie Content Marketing Manager. A więc jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią. Marketing i nowoczesne technologie to nie tylko jej praca, ale także zainteresowanie. Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość. Niezwykle kompetentna jeżeli chodzi o LinkedIn, budowanie contentu i wykłady na temat zdrowego żywienia.

Komentarze

  1. Dawid

    Bardzo interesujący artykuł. Jeżeli ktoś jest zainteresowany linkami ze świata transportu zapraszam na mój blog truckercheckin.com

Powiązane artykuły

chatboty co to jest
Chatbot – co to jest i jak wspierają biznesy?
Dominika Mączka

Jeszcze lata temu nowymi trendami w marketingu internetowym były infografiki oraz treści video. Jednak w ostatnim czasie na rynku pojawił […]

youtube video builder
Youtube Video Builder – Krok po Kroku
Dominika Mączka

Jedną z najczęstszych barier wejścia dla firm, które chcą reklamować się w formie video, nie jest sama kampania reklamowa, a […]

Surfer SEO – czy warto?
Barbara Oleszek

Praca seowca jest pełna wyzwań – a to update algorytmu i przetasowanie w serpach, a to hosting ma problem i […]

Narzędzia SEO – 8 propozycji Verseo
Joanna Michalska

Narzędzia SEO – z których korzysta agencja Verseo przy pozycjonowaniu? Praca specjalisty SEO polega między innymi na analizie sporej ilości […]

kurs marketingu
Kurs marketingu – jak zdobyć wartościową wiedzę na ten temat?
Maciej Popiołek

Dobry marketing coraz częściej okazuje się tym, co stoi za sukcesem danej marki. Jednocześnie jest to jedna z najbardziej dynamicznie […]

Top 3 darmowe narzędzia Google dla marketingu
Martyna Mikołajczak

TOP 3 narzędzia Google dla marketingu Spośród wszystkich darmowych narzędzi oferowanych przez Google naprawdę trudno wybrać złotą trojkę, która będzie […]