Kurs Google Analytics Zaawansowany

poziom ekspercki

Chcesz wykorzystać zaawansowane funkcje Google Analytics, by podnieść konwersję i efektywniej wydatkować budżet reklamowy? Wykup kurs i zapłać tylko 499 zł netto!

Po tym kursie będziesz mieć pewność, że:

sprawnie posługujesz się zaawansowanymi funkcjami w Google Analytics i możesz z łatwością wprowadzać zmiany na stronie internetowej, które będą owocowały lepszymi wynikami. Dysponujesz aktualną wiedzą wprost od ekspertów doświadczonych w prowadzeniu małych i dużych klientów.

Współpracuj z oficjalnym partnerem najlepszych marek

Na początek poznaj swojego mentora,czyli eksperta, który prowadzi ten kurs.

Paweł Dalecki

Wschodząca gwiazda świata performance marketingu. Z wykształcenia – polonista. Z wyboru – analityk i specjalista ds. marketingu. Zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych na zamówienie klientów i szkoleniami z zakresu Google Analytics.

W pracy zawodowej zawsze wymagający zarówno względem siebie, jak i najbliższych współpracowników. Zwolennik wprowadzania kontrolowanych i przemyślanych innowacji. Jak mówi, pozwala mu to być skupionym na osiąganiu celu bez przywiązania do określonej metody. Tak – z Pawłem nie ma żartów, za to są wyniki. 🙂

90+

przeprowadzonych audytów Google Analytics

215+

zoptymalizowanych kampanii Google Ads

85+

przeszkolonych firm z Google Analytics

Samodzielne odkrycie zaawansowanych funkcji wymaga lat pracy i doświadczenia. Dlatego w tym kursie prezentujemy przedsiębiorcom, managerom marketingu i specjalistom od analityki internetowej praktyki, które stosujemy na co dzień w agencji, obsługując zarówno małe, jak i duże marki.

Wiemy, co się sprawdza i w jaki sposób wykorzystać Google Analytics do bardziej złożonych zadań. Teraz chcemy się tym z Tobą podzielić. Mamy doświadczenie w różnych branżach i wiemy, czego potrzebujesz.

Co otrzymasz w ramach kursów?

10 lekcji online z dostępem na rok

Uczysz się wtedy, kiedy masz na to czas i ochotę!

Dodatkowe materiały szkoleniowe

poradniki i prezentacje do pobrania – specjalnie przygotowane przez Verseo i Google

Quizy i testy sprawdzające Twoją wiedzę

po każdej ukończonej lekcji

Certyfikat

ukończenia kursu

Aktualizacje materiałów

w przypadku zmian w narzędziach digital

Dostęp do Akademii wiedzy

poradniki, podcasty, webinary, infografiki i narzędzia wspierające Twój biznes

W pakiecie taniej
– kup razem z podstawowym szkoleniem, oszczędź 99 zł

Kupując dwa szkolenia z Google Analytics, płacisz 799 zł, czyli niemal 100 zł mniej niż za oba te kursy kupione osobno.

Mamy też dla Ciebie pakiet 3 kursów – podstawy i zaawansowane funkcje Google Analytics + obsługa Google Tag Manager za 1499 zł. Wybierając 3 kursy, oszczędzasz 299 zł.

Poznaj Pawła
i dowiedz się, dlaczego
warto brać udział
w tym kursie.

Video trwa 43s.

Rozkład jazdy – czyli dokładny plan kursu

 

Lekcja 1 – Tworzenie raportów niestandardowych

  • jak i w jakiej formie zbudować raport niestandardowy,
  • jakie raporty o ogólnym zastosowaniu są szczególnie przydatne,
  • jak korzystać z Wymiarów i Danych.

Lekcja 2 – Panele informacyjne

  • jak stworzyć przyjazny wizualnie raport Google Analytics,
  • jak i do czego stosować panele informacyjne,
  • jak udostępnić panele informacyjne innym użytkownikom.

Lekcja 3 – Zaawansowana segmentacja użytkowników

  • czym jest segmentacja użytkowników i w jaki sposób z niej korzystać,
  • jak znaleźć najlepszą grupę odbiorców dla swoich kampanii reklamowych,
  • jak tworzyć z segmentów listy odbiorców na potrzeby remarketingu.

Lekcja 4 – Tworzenie widoków filtrowanych

  • czym jest widok filtrowany, jak go wykorzystać i czym różni się od segmentu,
  • jak utworzyć widok filtrowany uwzględniający hosta lub wykluczający ruch wewnętrzny,
  • jakie widoki są najbardziej przydatne podczas analizy.

Lekcja 5 – Wykluczanie witryn odsyłających

  • czym są witryny odsyłające i jak zagrażają przejrzystości Twoich danych,
  • w jaki sposób znaleźć witryny odsyłające, które należy wykluczyć,
  • jak mierzyć atrybucje w Google Analytics.

Lekcja 6 – Niestandardowe grupowanie kanałów

  • w jaki sposób ulepszyć raportowanie źródeł ruchu,
  • jak spersonalizować dane w Google Analytics,
  • czym jest źródło/medium i jakie relacje je łączą.

Lekcja 7 – Wyrażenia regularne – ich miejsce w Google Analytics

  • czym są wyrażenia regularne,
  • jak wyodrębnić zapytania, które pasują do konkretnego schematu budowy strony,
  • jak przyspieszyć pracę z celami i usprawnić pracę analityczną,

Lekcja 8 – Grupowanie treści

  • czym jest grupowanie treści i w jaki sposób wykorzystać je do uporządkowania analityki swojej witryny,
  • jak implementować grupowanie treści,
  • jak grupowanie pomoże Ci w analizie raportów predefiniowanych i niestandardowych.

Lekcja 9 – Wymiary i dane niestandardowe

  • czym są Dane i Wymiary niestandardowe,
  • jak skonfigurować remarketing dynamiczny w Google Analytics,
  • jak spersonalizować rodzaj danych zbieranych w Google Analytics.

Lekcja 10 – Wykluczanie ruchu spamowego

  • czym są Dane i Wymiary niestandardowe,
  • jak skonfigurować remarketing dynamiczny w Google Analytics,
  • jak spersonalizować rodzaj danych zbieranych w Google Analytics.

Kurs Google Analytics Zaawansowany – pogłęb swoją wiedzę o narzędziu!

Jeśli masz już podstawową znajomość Analyticsa i chcesz rozwijać swoje umiejętności, by działać w nim jeszcze skuteczniej, kurs Google Analytics Zaawansowany będzie dla Ciebie najlepszym wyborem. W ramach tego szkolenia poznasz wiele funkcji, które pomogą Ci spersonalizować raporty, by jak najlepiej spełniały Twoje potrzeby. Nauczysz się między innymi konfigurować raporty niestandardowe, mierzące tylko te dane, na których Ci zależy, oraz tworzyć panele informacyjne, w których informacje przedstawiane są w przyjazny wizualnie sposób. Dowiesz się także, jak tworzyć widoki filtrowane i które z nich są najbardziej przydatne w codziennej pracy.

W szkoleniu Google Analytics Zaawansowanym pokażemy Ci, jak tworzyć segmenty odbiorców, aby następnie tworzyć z nich listy remarketingowe, zawierajace użytkowników, którzy dają największą szansę na konwersję w kampaniach Google Ads. Uzyskasz także mnóstwo przydatnych informacji na temat wykluczania witryn odsyłających i ruchu spamowego, co sprawi, że otrzymywane statystyki będą bardziej wiarygodne.

Dlaczego wybrać szkolenie Google Analytics Zaawansowany od Verseo?

Nasz zaawansowany kurs z Google Analytics jest w przeważającej części szkoleniem praktycznym, w którym dobrze poznasz panel narzędzia i nauczysz się w nim działać, by tworzyć spersonalizowane raporty i w pełni wykorzystać możliwości, jakie one dają. Twoim przewodnikiem po świecie Google Analytics jest specjalista z wieloletnim doświadczeniem w pracy z tym narzędziem i we wdrażaniu analityki w firmach klientów. Ma na koncie wiele przeprowadzonych audytów i szkoleń, co daje mu kompleksową wiedzę o temacie, którą potrafi dzielić się z kursantami.

Dodatkowo do szkolenia Google Analytics Zaawansowanego otrzymujesz poradnik w formie PDF, dzięki któremu zyskasz dodatkowe informacje oraz utrwalisz te, które uzyskasz podczas lekcji online. Po każdym nagraniu możesz także zrobić zadanie, które sprawdzi, ile zapamiętałeś z danej części szkolenia. Kurs Google Analytics Zaawansowany kończy test, po którego zdaniu otrzymujesz imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności. Możesz wykorzystać go jako załącznik do CV lub profilu na LinkedInie, gdzie będzie dodatkowym poświadczeniem wiedzy.

Dla kogo jest kurs Google Analytics Zaawansowany?

Kurs Google Analytics Zaawansowany jest przeznaczony dla wszystkich tych, którym nie wystarczają standardowe raporty z tego narzędzia i którzy chcą dowiedzieć się, jak można korzystać z Analyticsa jeszcze skuteczniej. Sprawdzi się w przypadku firm wdrażających analitykę, specjalistów od marketingu, freelancerów i osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje zawodowe. Jeśli nie masz jeszcze żadnego doświadczenia z tym narzędziem, polecamy pakiet Kurs Google Analytics Podstawowy + Kurs Google Analytics Zaawansowany. Kupując dwa szkolenia, oszczędzasz pieniądze, a za to zyskujesz pełny obraz możliwości narzędzia. Masz też pewność, że system jest odpowiednio skonfigurowany i na podstawie danych, których dostarcza, możesz podejmować decyzje biznesowe.

Wykup dostęp do kursu