Kategorie:

Jak stworzyć reklamę na Linkedin – krok po kroku

Jak wygląda panel reklamowy na Linkedin i jak krok po kroku stworzyć kampanię reklamową? W 5 i pół minuty opowiadamy, a po więcej informacji zapraszamy do poradnika o Linkedin!

Linkedin – co wpłynie na profesjonalny wygląd profilu?

Na co zwrócić uwagę tworząc profil pracowników na Linkedin? Co należy dodać do profilu, by przyciągał potencjalnych klientów? Temu tematowi poświęciliśmy aż 11 minut!

Linkedin – Typy Reklam, Sponsorowane Treści i Reklamy Dynamiczne

Chcesz reklamować swoją firmę na Linkedin? Poznaj dostępne rodzaje i formaty reklam oraz możliwości dotarcia do grupy docelowej!

Linkedin – profil firmowy, który inni chcą obserwować

Jak wyróżnić profil firmowy na Linkedin by pozyskiwać nowych obserwatorów? W jaki sposób wspomagać profil firmowy profilami pracowników? O tym wszystkim w tym oto podcaście.

Linkedin Sales Navigator – w pigułce

Co oferuje konto Sales Navigator na Linkedin? O jakie premium funkcje uzupełnia podstawową wersję profilu? I w jaki sposób dzięki Sales Navigator możesz łatwiej pozyskiwać potencjalnych klientów?

Savoir-vivre na Linkedin

W jaki sposób pozyskiwać kontakty do sieci, angażować odbiorców i rozmawiać z potencjalnymi klientami na Linkedin? Savoir-vivre w pigułce!

Linkedin konta Premium – jak założyć i komu się to opłaca?

Zastanawiasz się czy wykupić konto premium na Linkedin? W tym podcaście omawiamy konta Premium Kariera, Business, Sales Navigator i Recruiter Lite.

Zmiany, które warto wprowadzić po analizie konta Google Ads

W jaki sposób przeprowadzić audyt swojego konta Google Ads? Jakie zmiany warto wprowadzić w 2020 roku? Lista najnowszych zmian wdrożonych przez Google, o których warto pamiętać w kampanii.

Lista kontrolna najważniejszych ustawień Google Ads

Checklista najważniejszych ustawień kampanii Google Ads. O czym musisz pamiętać tworząc kampanię? W jaki sposób sprawdzić czy ustawiona kampania w Google będzie dobrze działała i w odpowiedni sposób wydatkowała budżet?

Content Marketing – dlaczego warto?

Dlaczego warto wykorzystać marketing treści w swojej strategii? Jakie niesie zalety i w jaki sposób może wspomagać inne kanały marketingowe, jak np. płatną formę promocji lub SEO?

Reklama na Facebooku – dlaczego warto?

Jakie są zalety kampanii reklamowych w środowisku Facebooka? Dlaczego warto reklamować tam swój biznes? O zaletach i przesłankach przemawiających za reklamą na Facebooku, słów kilka.

Reklama sklepu internetowego – ile kosztuje i ile zajmie czasu?

Z jakim kosztem należy się liczyć w przypadku reklamy sklepu internetowego? Ile czasu trzeba czekać na pierwsze efekty reklamy? O tym wszystkim w 2 i pół minutki!