Kurs Google Analytics Podstawowy

poziom podstawowy

Chcesz zrozumieć dane z Google Analytics i wykorzystać je, by zarabiać więcej? Kup kurs ​z obsługi narzędzia za 399 zł netto!

Po tym kursie będziesz mieć pewność, że:

z łatwością odczytujesz i interpretujesz dane z Google Analytics, więc możesz na ich podstawie podejmować decyzje biznesowe. Przyciągasz wartościowy ruch na stronę i tym samym uzyskujesz więcej zleceń i zwiększasz sprzedaż.

Współpracuj z oficjalnym partnerem najlepszych marek

Zacznijmy jednak od sedna sprawy– czyli eksperta, który prowadzi to szkolenie.

Paweł Dalecki

Wschodząca gwiazda świata performance marketingu. Z wykształcenia – polonista. Z wyboru – analityk i specjalista ds. marketingu. Zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych na zamówienie klientów i szkoleniami z zakresu Google Analytics.

W pracy zawodowej zawsze wymagający zarówno względem siebie, jak i najbliższych współpracowników. Zwolennik wprowadzania kontrolowanych i przemyślanych innowacji. Jak mówi, pozwala mu to być skupionym na osiąganiu celu bez przywiązania do określonej metody. Tak – z Pawłem nie ma żartów, za to są wyniki. 🙂

90+

przeprowadzonych audytów Google Analytics

215+

zoptymalizowanych kampanii Google Ads

85+

przeszkolonych firm z Google Analytics

Wiemy, że każda firma ma swoje specyficzne potrzeby i oczekiwania wobec danych, jakie ma dostarczać jej system Google Analytics. E-commerce, strona usługowa, firma lokalna czy korporacja – każda z nich może chcieć mierzyć za pomocą Google Analytics zupełnie inne działania.

 

Dlatego w tym kursie uczymy przedsiębiorców, managerów marketingu i specjalistów od analityki internetowej rozumieć dane i łatwiej wyciągać z nich wnioski. Dzięki niemu w końcu zmienisz suche raporty ze statystyk w jakościowe informacje potrzebne do podejmowania biznesowych decyzji.

Co otrzymasz w ramach kursów?

9 lekcji online z dostępem na rok

Uczysz się wtedy, kiedy masz na to czas i ochotę!

Dodatkowe materiały szkoleniowe

poradniki i prezentacje do pobrania – specjalnie przygotowane przez Verseo i Google

Quizy i testy sprawdzające Twoją wiedzę

po każdej ukończonej lekcji

Certyfikat

ukończenia kursu

Aktualizacje materiałów

w przypadku zmian w narzędziach digital

Dostęp do Akademii wiedzy

poradniki, podcasty, webinary, infografiki i narzędzia wspierające Twój biznes

W pakiecie taniej
– kup kurs podstawowy i zaawansowany za 799 zł

Jeśli chcesz dogłębnie poznać Google Analytics, nie poprzestawaj na podstawowym kursie. Kupując w pakiecie dwa szkolenia, zyskujesz kompleksową wiedzę gotową do wykorzystania w Twoich działaniach analitycznych i oszczędzasz 99 zł.

Nasze kursy z Google Analytics możesz też kupić w pakiecie z kursem Google Tag Manager za 1499 zł. Decydując się na tę opcję, oszczędzasz aż 299 zł.

Poznaj Pawła
i dowiedz się, dlaczego
warto brać udział
w tym kursie.

 

Video trwa 49s.

Rozkład jazdy – czyli dokładny plan kursu

Lekcja 1 – Wstęp do Google Analytics

  • dlaczego warto zaznajomić się z Google Analytics,
  • w jaki sposób możesz wykorzystywać Google Analytics w swojej firmie (analiza porównawcza, analiza zachowania, analiza segmentowa),
  • z jakich możliwości Google Analytics warto korzystać w swojej pracy i dlaczego,
  • jakie zagrożenia czyhają na Twoją stronę internetową, jeśli nie potraktujesz Google Analytics poważnie.

Lekcja 2 – Zakładanie i instalacja Google Analytics

  • jak założyć konto Google Analytics i uzupełnić konkretne pola przy rejestracji,
  • jak nawigować po panelu,
  • skąd brać kod śledzący i w jaki sposób wprowadzić go na stronie www.

Lekcja 3 – Zakładka administracja

  • jakie elementy występują w kolumnach Konto, Usługa, Widok,
  • jak połączyć konto Google Analytics z kontem Google Ads,
  • w jaki sposób przydzielić dostęp do konta Google Analytics innym użytkownikom.

Lekcja 4 – Podstawowe metryki i wyrażenia

  • czym są Sesje, Użytkownicy i Odsłony,
  • czym są Dane i Wymiary w Google Analytics,
  • jakie metryki analizować ostrożniej, a których unikać w analizie skuteczności.

Lekcja 5 – Raporty podstawowe (dzienne pomiary i wymiary dodatkowe)

  • raporty predefiniowane – z czego się składają i jak je czytać,
  • wymiary dodatkowe – jak z nich korzystać,
  • określanie dziennych pomiarów.

Lekcja 6 – Raporty podstawowe (Czas Rzeczywisty, Odbiorcy i Pozyskiwanie)

  • jakie są najważniejsze funkcje raportów Czas Rzeczywisty, Odbiorcy i Pozyskiwanie,
  • co warto wiedzieć o danych demograficznych i źródłach ruchu,
  • jak wykorzystać raporty predefiniowane w procesie optymalizacji strony www.

Lekcja 7 – Raporty podstawowe (Zachowanie i Konwersja)

  • jakie są różnice między celami a zdarzeniami w Google Analytics,
  • co należy do najważniejszych funkcji raportów Zachowanie i Konwersja,
  • jak zoptymalizować witrynę pod realizację celów i zdarzeń.

Lekcja 8 – Listy odbiorców

  • jak tworzyć podstawowe i niestandardowe listy odbiorców,
  • jakie są różnice między remarketingiem Google Analytics a Google Ads,
  • jak zaimportować listę odbiorców Google Analytics jako listę remarketingową w Google Ads.

Lekcja 9 – Cele w Google Analytics

  • jakie rodzaje celów udostępnia Google Analytics,
  • jak wygląda proces tworzenia celów w Google Analytics,
  • jak importować cele do Google Ads, by tworzyć z nich nowe konwersje.

Kurs Google Analytics – dlaczego warto?

We wszystkich działaniach marketingowych kluczem do sukcesu jest poznawanie swojej grupy docelowej. Wiedząc, jak użytkownicy zachowują się na stronie, z których kanałów najchętniej na nią przechodzą i czego oczekują, możemy trafnie planować promocję marki oraz dysponować budżetem marketingowym. W poznaniu Twojej grupy docelowej pomoże Ci szkolenie z Google Analytics od Verseo. Podczas starannie przygotowanych lekcji opowiadamy, jak poruszać się po panelu oraz co oznaczają najważniejsze pojęcia i metryki, które się w nim znajdują. Dzięki temu będziesz sprawniej korzystać z tego narzędzia i wyciągać z niego kluczowe dla rozwoju biznesu dane.

Nasz kurs Google Analytics to także okazja, żeby poznać podstawowe raporty oraz nauczyć się tworzyć listy odbiorców, które następnie można zaimportować do Google Ads jako listy remarketingowe. Oprócz tego dowiesz się także, jak tworzyć cele, które w dalszej kolejności można przekształcić w Google Ads w konwersje. Te umiejętności pozwolą Ci kierować remarketing do osób, które miały już kontakt z Twoją stroną i były wcześniej zainteresowane ofertą, co pomaga znacznie zwiększyć przychody z kanału Google Ads.

Czym się wyróżnia szkolenie Google Analytics od Verseo?

Nasze szkolenie Google Analytics to kompleksowy poradnik dla osób, które chciałyby zapoznać się z tym narzędziem. Kurs ma wymiar przede wszystkim praktyczny – wszystkie raporty i dane możesz zobaczyć bezpośrednio w panelu, w którym będziesz później analizować dane dla własnej marki. Kurs Google Analytics prowadzi specjalista, który na co dzień pracuje w tym narzędziu i ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu szkoleń, jak i wdrażaniu analityki na stronach klientów. Korzystając z naszej oferty, masz więc pewność, że wiedza sprawdzona jest na setkach przykładów i naprawdę przydaje się w działaniach analitycznych.

Do szkolenia Google Analytics dodajemy także poradnik w formie PDF, z którego możesz czerpać dodatkowe informacje na temat tego narzędzia. Każda lekcja zakończona jest zaś krótkim zadaniem utrwalającym nowe informacje, które usłyszysz na nagraniu. Po ukończeniu kursu i zdaniu egzaminu końcowego otrzymujesz certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności.

Dla kogo jest podstawowy kurs Google Analytics?

Kurs ten stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy chcą nauczyć się, jak wdrożyć do firmy działania analityczne. Mogą skorzystać z niego przedsiębiorcy, specjaliści z agencji marketingowych i freelancerzy, którzy dążą do tego, by poznać system Google Analytics i trafnie interpretować dane, które podaje to narzędzie. Podstawowy kurs Google Analytics omawia najistotniejsze kwestie związane z analityką, dzięki czemu kursanci zyskują bazową wiedzę, którą następnie mogą rozwijać na szkoleniu zaawansowanym. Dzięki ukończeniu dwóch kursów zyskujesz kompleksową wiedzę o Google Analytics i możesz korzystać również z bardziej zaawansowanych funkcji narzędzia. Już teraz zapisz się na kurs i zacznij wykorzystywać potencjał analityki, by lepiej poznawać użytkowników i zwiększać przychody firmy!

Wykup dostęp do kursu