Spis treści
Czytasz teraz:
Pozycjonowanie dla początkujących
Zamknij
Pozycjonowanie dla początkujących
Temat edukowania w zakresie pozycjonowania będzie budzić zawsze kontrowersje i emocje. Zwłaszcza kiedy jest to tekst, który trafia na blog agencji interaktywnej. Spodziewacie się potępienia tej koncepcji w czambuł? Teorii, że im mniej klient wie na temat SEO, tym lepiej dla pozycjonera? Nie pozostaje nam nic innego jak tylko zaprosić do lektury!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Kim jest pozycjoner?
Niezbędnymi elementami składowymi procesu pozycjonowania są optymalizacja strony, linkowanie, wdrażanie nowych treści i… Nie, tym razem nie będzie o tym 😉 Na skuteczne pozycjonowanie składa się między innymi wiedza, umiejętności i doświadczenie pozycjonera wsparte odpowiednimi narzędziami, często w wersji PRO. Części elementów z tej wyliczanki nabyć można tylko pracując ze stronami internetowymi i z ludźmi – bardziej doświadczonymi specjalistami. To coś, czego nie zastąpią szkolenia, książki, lektura artykułów, branżowych portali, blogów, wpisów na forach itp. Nie oznacza to, że deprecjonujemy te źródła wiedzy – sami z nich korzystamy i cenimy oraz jesteśmy ich współtwórcami. Pomijamy w tych rozważaniach kwestie związane z narzędziami – w końcu część z nich jest darmowa, część odpłatna. Nie można mówić jednak, że nie są one dostępne dla zainteresowanych nimi, czy że trzeba mieć oficjalną legitymację pozycjonera, by móc z nich skorzystać lub wykupić dostęp do nich.
Zmierzając do meritum – można pokusić się o stwierdzenie, że to doświadczenie w dużej mierze czyni pozycjonera. Że nie ma kogoś takiego jak pozycjoner – teoretyk, znający materię SEO tylko z opracowań.
Publikacje Verseo odnośnie pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach.
Jednym z wyróżników Verseo jest prowadzenie projektów edukacyjnych – bezpłatnych, łatwo dostępnych, przedstawiających rozmaite zagadnienia z zakresu marketingu internetowego (nie tylko SEO). Verseo AdBook (kolejna edycja już w drodze), 40 lekcji SEO, liczne poradniki, newsletter, blog… trochę się tego nazbierało, a w kolejce do ujrzenia światła dziennego ustawiają się kolejne projekty. Adresatami naszych materiałów są osoby zainteresowane marketingiem online. Spotykamy się z pytaniami czy nie mamy poczucia, że nasze projekty karmią potencjalną konkurencję lub że wyedukowany klient zechce odejść od agencji i działać na własną rękę. Odpowiedź brzmi: „nie mamy z tym problemów”. Sama lektura naszych publikacji nie zrobi z nikogo pozycjonera, choć może zainspirować do praktycznych eksperymentów ze swoją stroną internetową. Z doświadczenia wiemy, że nasi klienci, którzy skorzystali z jednego z naszych projektów, czują się bardziej partnersko w rozmowach ze swoimi opiekunami z Verseo. Komunikacja staje się łatwiejsza, bardziej otwarta, na wyższym poziomie zaufania. Zwiększa się zaufanie dla tego, co robimy. Potwierdza się to, że wiedza nie jest czymś, co szkodzi. Przeciwnie – im wyższy poziom kompetencji, tym współpraca bardziej satysfakcjonuje.
Dla kogo piszemy?
Nie ukrywamy, że adresatami naszych publikacji są w dużej mierze nasi klienci – aktualni i potencjalni. Z myślą o nich piszemy, to dla nich dobieramy tematykę publikacji. Staramy się to robić w sposób przystępny, a jednocześnie niewypaczający zagadnień, które opisujemy.
Skąd można pobrać nasze publikacje?
Najlepiej zacząć od kompendium wiedzy z zakresu reklamy online:
Poradnik AdBook 2018 zawiera podsumowanie najpopularniejszych kanałów reklamowych w Internecie.
A następnie zapisać się niezwykle przyjemne w formie i treści – 40 lekcji SEO.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.