Poradnik Programmatic Ads
Dodany 12 października 2020

Programmatic Ads to narzędzie każdego nowoczesnego marketingowca!
Nadszedł czas, by zerwać z myśleniem, że Programmatic to tylko zautomatyzowana metoda zakupu powierzchni reklamowych i zastanowić się nad tym, czym naprawdę się staje. A staje się piekielnie skuteczną dźwignią dla naszego biznesu online.
Główną zaletą technologii programatycznej jest wysoka zdolność do przekazywania spójnych i skutecznych komunikatów marki skierowanych do odbiorców przebywających w wielu różnych miejscach.
Kilka słów o, prawdopodobnie, najpoważniejszym Poradniku jaki wydaliśmy.
Poradnik Programmatic Ads nie jest dla wszystkich!
To nie jeden z tych Poradników do poczytania do kawki, gdyż wymaga pełnego skupienia i robienia notatek. 🤓 To przegląd przez wszystkie zagadnienia związane z reklamą programatyczną, której zrozumienie nie jest łatwe.
Dlatego też i treść tego poradnika może być stosunkowo trudna w zrozumieniu dla laików. Jednakże wiedza, którą zdobędziesz dzięki temu Poradnikowi, na pewno pozwoli Ci w dużo łatwiejszy sposób, rozmawiać o reklamie programatycznej oraz zrozumieć jak może ona wspomóc działania reklamowe Twojego biznesu.
W Poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Na czym polega fenomen reklamy Programatycznej?
- Jaka jest różnica między Programmatic Buying, a RTB?
- Jakie są typy reklam i modele zakupu dostępne w Programaticu?
- Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
- Jakie są zalety reklamy programatycznej?
- Jaki jest jej zasięg, kierowanie i odbiorcy?
- Dla jakiej branży i typu biznesu będzie najlepszy?
Co to jest ten Programmatic?
To w pełni zautomatyzowany ekosystem, w którym następuje kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej. Cały ten proces realizowany jest w ułamku sekundy.
Technologia ta wykorzystuje uczenie maszynowe i zaawansowane algorytmy do zakupu powierzchni w czasie rzeczywistym. Mimo tego, to nadal klient decyduje komu i gdzie pokaże swoją reklamę. System z kolei realizuje cele reklamodawcy, dając praktycznie nieograniczone możliwości targetowania w oparciu o dane.
Algorytmy zbierają dane od użytkowników online, aby dobrać reklamy pod ich aktualne preferencje zakupowe. Po zebraniu tych danych platforma mogłaby użyć ich w czasie rzeczywistym, aby wybrać odbiorców online, którzy z najwyższym prawdopodobieństwem skorzystaliby z zakupu lub danej usługi.
Ciekawi Cię jak Twoja firma może wykorzystać Programmatic Ads i zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników internetu oraz wpłynąć na ich decyzje zakupowe?
Pobierz Poradnik, tam wyjaśniamy! 😉
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Zofia
20 paź 2020, 15:38
Sztos! Właśnie czegoś takiego szukałam.
Ania
27 paź 2020, 15:08
Temat rzeczywiście jest dość skomplikowany, ale poradnik omawia najważniejsze zagadnienia krok po kroku.
Kamil
29 paź 2020, 14:30
Kiedyś to była dla mnie czarna magia. Teraz jest to o wiele prostsze. Txn