Poradnik Programmatic Ads

Dodany 12 października 2020

30 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Programmatic Ads to narzędzie każdego nowoczesnego marketingowca!

Nadszedł czas, by zerwać z myśleniem, że Programmatic to tylko zautomatyzowana metoda zakupu powierzchni reklamowych i zastanowić się nad tym, czym naprawdę się staje. A staje się piekielnie skuteczną dźwignią dla naszego biznesu online.

Główną zaletą technologii programatycznej jest wysoka zdolność do przekazywania spójnych i skutecznych komunikatów marki skierowanych do odbiorców przebywających w wielu różnych miejscach.

Kilka słów o, prawdopodobnie, najpoważniejszym Poradniku jaki wydaliśmy.

Poradnik Programmatic Ads nie jest dla wszystkich!

To nie jeden z tych Poradników do poczytania do kawki, gdyż wymaga pełnego skupienia i robienia notatek. 🤓 To przegląd przez wszystkie zagadnienia związane z reklamą programatyczną, której zrozumienie nie jest łatwe.

Dlatego też i treść tego poradnika może być stosunkowo trudna w zrozumieniu dla laików. Jednakże wiedza, którą zdobędziesz dzięki temu Poradnikowi, na pewno pozwoli Ci w dużo łatwiejszy sposób, rozmawiać o reklamie programatycznej oraz zrozumieć jak może ona wspomóc działania reklamowe Twojego biznesu.

W Poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • Na czym polega fenomen reklamy Programatycznej?
  • Jaka jest różnica między Programmatic Buying, a RTB?
  • Jakie są typy reklam i modele zakupu dostępne w Programaticu?
  • Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
  • Jakie są zalety reklamy programatycznej?
  • Jaki jest jej zasięg, kierowanie i odbiorcy?
  • Dla jakiej branży i typu biznesu będzie najlepszy?
Co to jest ten Programmatic?

To w pełni zautomatyzowany ekosystem, w którym następuje kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej. Cały ten proces realizowany jest w ułamku sekundy.

Technologia ta wykorzystuje uczenie maszynowe i zaawansowane algorytmy do zakupu powierzchni w czasie rzeczywistym. Mimo tego, to nadal klient decyduje komu i gdzie pokaże swoją reklamę. System z kolei realizuje cele reklamodawcy, dając praktycznie nieograniczone możliwości targetowania w oparciu o dane.

Algorytmy zbierają dane od użytkowników online, aby dobrać reklamy pod ich aktualne preferencje zakupowe. Po zebraniu tych danych platforma mogłaby użyć ich w czasie rzeczywistym, aby wybrać odbiorców online, którzy z najwyższym prawdopodobieństwem skorzystaliby z zakupu lub danej usługi.

Ciekawi Cię jak Twoja firma może wykorzystać Programmatic Ads i zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników internetu oraz wpłynąć na ich decyzje zakupowe?

Pobierz Poradnik, tam wyjaśniamy! 😉

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

in

Jakub Perkowski

Senior Digital Ads & Optimization Strategist

Jedyny człowiek na świecie, który zręcznie połączył umiejętności optymalizacji na wielu platformach jednocześnie. Jakub to niezwykle doświadczony specjalista, który potrafi wyprowadzić każdą kampanię na szerokie wody. W przeciągu 3 lat awansował na coraz wyższe stanowiska, aż wreszcie dotarł do poziomu, na którym trudno już o wyzwania.

Komentarze (3)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany