Poradnik Programmatic Ads

Dodany 12 października 2020

Poradnik Programmatic Ads - zdjęcie nr 1

Programmatic Ads to narzędzie każdego nowoczesnego marketingowca!

Nadszedł czas, by zerwać z myśleniem, że Programmatic to tylko zautomatyzowana metoda zakupu powierzchni reklamowych i zastanowić się nad tym, czym naprawdę się staje. A staje się piekielnie skuteczną dźwignią dla naszego biznesu online.

Główną zaletą technologii programatycznej jest wysoka zdolność do przekazywania spójnych i skutecznych komunikatów marki skierowanych do odbiorców przebywających w wielu różnych miejscach.

Kilka słów o, prawdopodobnie, najpoważniejszym Poradniku jaki wydaliśmy.

Poradnik Programmatic Ads nie jest dla wszystkich!

To nie jeden z tych Poradników do poczytania do kawki, gdyż wymaga pełnego skupienia i robienia notatek. 🤓 To przegląd przez wszystkie zagadnienia związane z reklamą programatyczną, której zrozumienie nie jest łatwe.

Dlatego też i treść tego poradnika może być stosunkowo trudna w zrozumieniu dla laików. Jednakże wiedza, którą zdobędziesz dzięki temu Poradnikowi, na pewno pozwoli Ci w dużo łatwiejszy sposób, rozmawiać o reklamie programatycznej oraz zrozumieć jak może ona wspomóc działania reklamowe Twojego biznesu.

W Poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • Na czym polega fenomen reklamy Programatycznej?
  • Jaka jest różnica między Programmatic Buying, a RTB?
  • Jakie są typy reklam i modele zakupu dostępne w Programaticu?
  • Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
  • Jakie są zalety reklamy programatycznej?
  • Jaki jest jej zasięg, kierowanie i odbiorcy?
  • Dla jakiej branży i typu biznesu będzie najlepszy?
Co to jest ten Programmatic?

To w pełni zautomatyzowany ekosystem, w którym następuje kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej. Cały ten proces realizowany jest w ułamku sekundy.

Technologia ta wykorzystuje uczenie maszynowe i zaawansowane algorytmy do zakupu powierzchni w czasie rzeczywistym. Mimo tego, to nadal klient decyduje komu i gdzie pokaże swoją reklamę. System z kolei realizuje cele reklamodawcy, dając praktycznie nieograniczone możliwości targetowania w oparciu o dane.

Algorytmy zbierają dane od użytkowników online, aby dobrać reklamy pod ich aktualne preferencje zakupowe. Po zebraniu tych danych platforma mogłaby użyć ich w czasie rzeczywistym, aby wybrać odbiorców online, którzy z najwyższym prawdopodobieństwem skorzystaliby z zakupu lub danej usługi.

Ciekawi Cię jak Twoja firma może wykorzystać Programmatic Ads i zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników internetu oraz wpłynąć na ich decyzje zakupowe?

Pobierz Poradnik, tam wyjaśniamy! 😉

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Komentarze (3)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany