Poradnik Programmatic Ads
Dodany 12 października 2020
30 stron
Programmatic Ads to narzędzie każdego nowoczesnego marketingowca!
Nadszedł czas, by zerwać z myśleniem, że Programmatic to tylko zautomatyzowana metoda zakupu powierzchni reklamowych i zastanowić się nad tym, czym naprawdę się staje. A staje się piekielnie skuteczną dźwignią dla naszego biznesu online.
Główną zaletą technologii programatycznej jest wysoka zdolność do przekazywania spójnych i skutecznych komunikatów marki skierowanych do odbiorców przebywających w wielu różnych miejscach.
Kilka słów o, prawdopodobnie, najpoważniejszym Poradniku jaki wydaliśmy.
Poradnik Programmatic Ads nie jest dla wszystkich!
To nie jeden z tych Poradników do poczytania do kawki, gdyż wymaga pełnego skupienia i robienia notatek. 🤓 To przegląd przez wszystkie zagadnienia związane z reklamą programatyczną, której zrozumienie nie jest łatwe.
Dlatego też i treść tego poradnika może być stosunkowo trudna w zrozumieniu dla laików. Jednakże wiedza, którą zdobędziesz dzięki temu Poradnikowi, na pewno pozwoli Ci w dużo łatwiejszy sposób, rozmawiać o reklamie programatycznej oraz zrozumieć jak może ona wspomóc działania reklamowe Twojego biznesu.
W Poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- Na czym polega fenomen reklamy Programatycznej?
- Jaka jest różnica między Programmatic Buying, a RTB?
- Jakie są typy reklam i modele zakupu dostępne w Programaticu?
- Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
- Jakie są zalety reklamy programatycznej?
- Jaki jest jej zasięg, kierowanie i odbiorcy?
- Dla jakiej branży i typu biznesu będzie najlepszy?
Co to jest ten Programmatic?
To w pełni zautomatyzowany ekosystem, w którym następuje kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej. Cały ten proces realizowany jest w ułamku sekundy.
Technologia ta wykorzystuje uczenie maszynowe i zaawansowane algorytmy do zakupu powierzchni w czasie rzeczywistym. Mimo tego, to nadal klient decyduje komu i gdzie pokaże swoją reklamę. System z kolei realizuje cele reklamodawcy, dając praktycznie nieograniczone możliwości targetowania w oparciu o dane.
Algorytmy zbierają dane od użytkowników online, aby dobrać reklamy pod ich aktualne preferencje zakupowe. Po zebraniu tych danych platforma mogłaby użyć ich w czasie rzeczywistym, aby wybrać odbiorców online, którzy z najwyższym prawdopodobieństwem skorzystaliby z zakupu lub danej usługi.
Ciekawi Cię jak Twoja firma może wykorzystać Programmatic Ads i zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników internetu oraz wpłynąć na ich decyzje zakupowe?
Zofia
20 paź 2020, 15:38
Sztos! Właśnie czegoś takiego szukałam.
Ania
27 paź 2020, 15:08
Temat rzeczywiście jest dość skomplikowany, ale poradnik omawia najważniejsze zagadnienia krok po kroku.
Kamil
29 paź 2020, 14:30
Kiedyś to była dla mnie czarna magia. Teraz jest to o wiele prostsze. Txn