Poradnik Programmatic Ads

Dodany 12 października 2020

30 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Programmatic Ads to narzędzie każdego nowoczesnego marketingowca!

Nadszedł czas, by zerwać z myśleniem, że Programmatic to tylko zautomatyzowana metoda zakupu powierzchni reklamowych i zastanowić się nad tym, czym naprawdę się staje. A staje się piekielnie skuteczną dźwignią dla naszego biznesu online.

Główną zaletą technologii programatycznej jest wysoka zdolność do przekazywania spójnych i skutecznych komunikatów marki skierowanych do odbiorców przebywających w wielu różnych miejscach.

Kilka słów o, prawdopodobnie, najpoważniejszym Poradniku jaki wydaliśmy.

Poradnik Programmatic Ads nie jest dla wszystkich!

To nie jeden z tych Poradników do poczytania do kawki, gdyż wymaga pełnego skupienia i robienia notatek. 🤓 To przegląd przez wszystkie zagadnienia związane z reklamą programatyczną, której zrozumienie nie jest łatwe.

Dlatego też i treść tego poradnika może być stosunkowo trudna w zrozumieniu dla laików. Jednakże wiedza, którą zdobędziesz dzięki temu Poradnikowi, na pewno pozwoli Ci w dużo łatwiejszy sposób, rozmawiać o reklamie programatycznej oraz zrozumieć jak może ona wspomóc działania reklamowe Twojego biznesu.

W Poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
  • Na czym polega fenomen reklamy Programatycznej?
  • Jaka jest różnica między Programmatic Buying, a RTB?
  • Jakie są typy reklam i modele zakupu dostępne w Programaticu?
  • Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
  • Jakie są zalety reklamy programatycznej?
  • Jaki jest jej zasięg, kierowanie i odbiorcy?
  • Dla jakiej branży i typu biznesu będzie najlepszy?
Co to jest ten Programmatic?

To w pełni zautomatyzowany ekosystem, w którym następuje kupno i sprzedaż powierzchni reklamowej. Cały ten proces realizowany jest w ułamku sekundy.

Technologia ta wykorzystuje uczenie maszynowe i zaawansowane algorytmy do zakupu powierzchni w czasie rzeczywistym. Mimo tego, to nadal klient decyduje komu i gdzie pokaże swoją reklamę. System z kolei realizuje cele reklamodawcy, dając praktycznie nieograniczone możliwości targetowania w oparciu o dane.

Algorytmy zbierają dane od użytkowników online, aby dobrać reklamy pod ich aktualne preferencje zakupowe. Po zebraniu tych danych platforma mogłaby użyć ich w czasie rzeczywistym, aby wybrać odbiorców online, którzy z najwyższym prawdopodobieństwem skorzystaliby z zakupu lub danej usługi.

Ciekawi Cię jak Twoja firma może wykorzystać Programmatic Ads i zwiększyć świadomość swojej marki wśród użytkowników internetu oraz wpłynąć na ich decyzje zakupowe?

Pobierz Poradnik, tam wyjaśniamy! 😉

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Autorzy

in

Jakub Perkowski

Senior Digital Ads & Optimization Strategist

Jedyny człowiek na świecie, który zręcznie połączył umiejętności optymalizacji na wielu platformach jednocześnie. Jakub to niezwykle doświadczony specjalista, który potrafi wyprowadzić każdą kampanię na szerokie wody. W przeciągu 3 lat awansował na coraz wyższe stanowiska, aż wreszcie dotarł do poziomu, na którym trudno już o wyzwania.

in

Natalia Frąckowiak

Head of Sales

Natalia pasjonuje się psychologią sprzedaży, wcześniej zarządzała zespołami sprzedażowymi w branży telekomunikacyjnej. W Verseo od 2 lat. Specjalizuje się w strategiach maksymalizacji sprzedaży Google Ads i cross channel marketingu, zarządzając miesięcznym budżetem w wysokości 150 000 zł. Posiada szeroką wiedzę na temat programatycznych kampanii brandowych. Uwielbia seriale historyczne.

Komentarze

  1. Zofia

    Sztos! Właśnie czegoś takiego szukałam.

  2. Ania

    Temat rzeczywiście jest dość skomplikowany, ale poradnik omawia najważniejsze zagadnienia krok po kroku.

  3. Kamil

    Kiedyś to była dla mnie czarna magia. Teraz jest to o wiele prostsze. Txn