ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego

Dodany 3 grudnia 2019

ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego - zdjęcie nr 1

ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego

Kompletne źródło wiedzy na temat dostępnych kanałów i formatów reklamowych w Google.

Zapewne część z nich obiła Ci się o uszy lub nawet miałeś możliwość wykorzystania niektórych w swojej pracy, jednak zapewniamy Cię, że środowisko Google jest tak duże, że z ledwością agencje marketingowe za nim nadążają.

Dlatego jeżeli chcesz być na bieżąco i wprowadzać w swojej firmie rozwiązania reklamowe, które pozwolą z różnych stron docierać do Twoich potencjalnych klientów, ściągnij poradnik!

Co znajdziesz w środku?

  • Rodzaje wyników wyszukiwania
  • Reklama w sieci wyszukiwania
  • Reklama w sieci reklamowej
  • Lightbox
  • Reklama z listą produktów
  • DSA – Dynamic search ads
  • Youtube
  • Remarketing
  • GSP – Gmail sponsored promotions
  • Promocja aplikacji mobilnych
  • Meta search – branża hotelarska
  • Kampanie eksportowe
  • Inne kanały
  • Google analytics
  • Optymalizacja kampanii
  • Strategie Marketingu Online
  • VCM – Verseo Campaign Manager
  • Doubleclick
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Słowniczek
Marketing Internetowy to dla nas środowisko naturalne – nasza praca i pasja jednocześnie!

Z chęci podzielenia się nim powstał ten poradnik. To w nim w przystępny sposób, bez zadęcia i chowania się za branżową terminologią wyjaśniamy co to marketing internetowy i jakie niesie możliwości i korzyści!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o marketingu internetowym lub po prostu lepiej rozumieć to co mówi Twój specjalista ds. marketingu online, ten poradnik jest dla Ciebie!

* Przygotowujemy wersję ADBOOK 2020, która już w krótce się pojawi! Niemniej jednak, większość narzędzi, wspomnianych w tym poradniku, jest ciagle aktualna!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 6 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autorzy

ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego - zdjęcie nr 2 ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego - zdjęcie nr 3

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Założyciel i współzarządzający Verseo od 11 lat. Odpowiedzialny za rozwój, technologię i algorytmy. Wyspecjalizowany w Google Ads. Doradza wielu firmom, a także innym agencjom marketingowym w Polsce i Europie. Wyszkolił kilkudziesięciu specjalistów w kraju - pracujących zarówno w Verseo, jak i innych agencjach i firmach.

ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego - zdjęcie nr 4 ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego - zdjęcie nr 5

Joanna Michalska - Cerba

SEO Expert

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Komentarze (3)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany