ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego

Dodany 3 grudnia 2019

56 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

ADBOOK – Poradnik marketingu internetowego

Kompletne źródło wiedzy na temat dostępnych kanałów i formatów reklamowych w Google.

Zapewne część z nich obiła Ci się o uszy lub nawet miałeś możliwość wykorzystania niektórych w swojej pracy, jednak zapewniamy Cię, że środowisko Google jest tak duże, że z ledwością agencje marketingowe za nim nadążają.

Dlatego jeżeli chcesz być na bieżąco i wprowadzać w swojej firmie rozwiązania reklamowe, które pozwolą z różnych stron docierać do Twoich potencjalnych klientów, ściągnij poradnik!

Co znajdziesz w środku?

  • Rodzaje wyników wyszukiwania
  • Reklama w sieci wyszukiwania
  • Reklama w sieci reklamowej
  • Lightbox
  • Reklama z listą produktów
  • DSA – Dynamic search ads
  • Youtube
  • Remarketing
  • GSP – Gmail sponsored promotions
  • Promocja aplikacji mobilnych
  • Meta search – branża hotelarska
  • Kampanie eksportowe
  • Inne kanały
  • Google analytics
  • Optymalizacja kampanii
  • Strategie Marketingu Online
  • VCM – Verseo Campaign Manager
  • Doubleclick
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Słowniczek
Marketing Internetowy to dla nas środowisko naturalne – nasza praca i pasja jednocześnie!

Z chęci podzielenia się nim powstał ten poradnik. To w nim w przystępny sposób, bez zadęcia i chowania się za branżową terminologią wyjaśniamy co to marketing internetowy i jakie niesie możliwości i korzyści!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o marketingu internetowym lub po prostu lepiej rozumieć to co mówi Twój specjalista ds. marketingu online, ten poradnik jest dla Ciebie!

* Przygotowujemy wersję ADBOOK 2020, która już w krótce się pojawi! Niemniej jednak, większość narzędzi, wspomnianych w tym poradniku, jest ciagle aktualna!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Autorów

in

Krzysztof Masłowski

CEO & Partner

Współzałożyciel Verseo, obecnie największej agencji SEM w Polsce. Biegły w skutecznym prowadzeniu kampanii z budżetami powyżej 500.000 zł/mies., ekspert wykorzystania Machine Learning w kampaniach oraz zarządzaniu 70-os. zespołem specjalistów.

in

Joanna Michalska

Executive SEO Specialist

Nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.