123 czynniki SEO

Dodany 3 grudnia 2019

123 czynniki SEO - zdjęcie nr 1

Mówi się, że istnieje ich 200, my opracowaliśmy te najważniejsze, powszechnie znane i według specjalistów SEO mające największe znaczenie dla pozycjonowania stron!

Dokładnie 123 czynniki, które mogą mieć wpływ na widoczności Twojej strony internetowej lub sklepu online. Poznaj je wszystkie i już dziś zacznij wdrażać konieczne zmiany.

Co znajdziesz w środku?

  • Czynniki związane z domeną internetową
  • Czynniki związane z podstronami (czyli Meta Dane i Treść)
  • Czynniki dotyczące prędkości ładowania się strony
  • Czynniki na podstawie witryny
  • Profil linków
  • Czynniki związane z domeną linkowaną
  • Rodzaje linków i ich wpływ na SEO
  • Czynniki związane z działaniami użytkownika
  • Czynniki wynikające z działania algorytmu
  • Wpływ mediów społecznościowych na SEO
  • Brand story a wyniki organiczne
  • Wystrzeganie się negatywnych działań
  • Pozostałe czynniki wpływające na SEO

Ufff… już po samym spisie treści widać, że nie lada specjalista ten poradnik opracował! Materiał jest dostępny całkowicie za darmo, dlatego zdecydowanie warto pobrać!

W czym pomoże Ci ten Poradnik SEO?

Obecnym trendem jest przede wszystkim zaawansowana optymalizacja techniczna oraz dobrze przemyślana i długodystansowa strategia SEO. Przekłada się to na koszty samych usług, w skład których wchodzą zarówno nakłady personalne, jak i pieniężne.

Sposób pozycjonowania zmienił się więc drastycznie i wiele czynników, które miały niegdyś wpływ na pozycję witryny w wyszukiwarce, już go utraciły. Z drugiej jednak strony powstało wiele nowych wytycznych.

W naszym poradniku przedstawiamy ponad 120 czynników rankingowych SEO, które obecnie wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce. Działanie części z nich jest udowodnione, inne działają w teorii, znajdą się także takie o wpływie znikomym lub wysoce dyskusyjnym. Warto pamiętać, że pozycjonowanie to proces indywidualny dla każdej domeny i działania, które przynoszą ogromne korzyści na jednej stronie, mogą nie mieć wpływu na innej i odwrotnie.

Zapoznając się ze wszystkimi wymienionymi czynnikami w zupełnie inny sposób spojrzysz na całokształt działań specjalisty SEO i zrozumiesz jak wiele czynników ma wpływ na wysokość Twojej strony w wynikach wyszukiwarki.

Być może dzięki temu poradnikowi zmienisz kilka pozornie banalnych kwestii na stronie, a efekty tego będzie widać ogromne. Zachęcamy Cię więc do pobrania i zapoznania się z 123 czynnikami mającymi wpływ na pozycjonowanie stron.

Czym różni się ten poradnik od Poradnika 30 lekcji SEO, SEO dla usług czy SEO dla e-commerce?

Poradnik 30 lekcji SEO to poradnik, który krok po kroku omawia najważniejsze czynności, które należy podjąć, by zoptymalizować stronę pod wyszukiwarkę Google. To tutaj przedstawiamy dokładnie, o jakie aspekty zadba specjalista ds. pozycjonowania stron i na co powinien zwrócić uwagę właściciel strony www.

Poradnik SEO dla usług, lub poradnik SEO dla e-commerce to poradniki, które opisują najważniejsze działania, które należy podjąć w procesie pozycjonowania danej witryny. W zależności od typu biznesu warto uwzględnić konkretne aspekty SEO, które właśnie w tych poradnikach omawiamy.

I ostatni poradnik, czyli 123 czynniki mające wpływ na SEO – tutaj nie omawiamy dokładnie procesu pozycjonowania stron, a jedynie wskazujemy jak wiele ma na niego wpływ. Jeżeli poważnie zastanawiasz się nad pozycjonowaniem swojej witryny i chcesz zrobić to jak najlepiej, ściągnij nasze poradniki i skontaktuj się z nami w celu skonsultowania istotnych kwestii dla Twojego biznesu.

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 8 ocen )

Zobacz komentarze (3)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

123 czynniki SEO - zdjęcie nr 2 jsfunny

Jacek Smogur

Operating SEO Team Leader

Jacek 5 lat temu zaczął przygodę w małej agencji SEO jako pozycjoner. Z czasem wkroczył również na szerokie wody środowiska reklamowego Google Ads i w obu tematach czuje się obecnie komfortowo. Zawsze chętnie dzieli się swoimi obserwacjami i nowinkami w tych obszarach. :)

Komentarze (3)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • 123 czynniki SEO - zdjęcie nr 4

    Mariusz

    21 paź 2020, 14:14

    Poradników na temat SEO przeczytałem już naprawdę sporo, bo samodzielnie prowadzę swój sklep. Ten jest naprawdę dobrze opracowany.

  • 123 czynniki SEO - zdjęcie nr 5

    Peter

    28 paź 2020, 11:04

    Dzięki za fajne podsumowanie tematu. Najbardziej do gustu przypadł mi fragment o wpływie mediów społecznościowych na SEO.

  • 123 czynniki SEO - zdjęcie nr 6

    Anula

    30 paź 2020, 12:26

    Bez tego poradnika trudno byłoby mi zacząć przygodę z moim sklepem online.