SEO dla usług

Dodany 3 grudnia 2019

35 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Dowiedz się jak pozycjonować stronę internetową z usługami. Daj się znaleźć swoim klientom dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Poradnik SEO dla usług, to dedykowany zestaw porad o pozycjonowaniu stron ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki firmy oferującej usługi.

Co znajdziesz w środku Poradnika SEO dla usług?

W tym poradniku nasza Senior Specjalistka od pozycjonowania stron, Asia, przedstawia najważniejsze elementy, które warto uwzględnić zarówno na etapie budowy witryny jak i przy istniejących stronach www, które chcemy ulepszyć. W poradniku omówiony zostały między innymi następujące kwestie:

  • Co to jest pozycjonowanie?
  • Jak promować firmę poprzez pozycjonowanie lokalne?
  • Jakich słów kluczowych używać przy pozycjonowaniu lokalnym?
  • Jak dobrze przygotować stronę pod pozycjonowanie?
  • Meta Tagi – co warto o nich wiedzieć
  • Narzędzia, które pomogą ulepszyć Twoją stronę.
  • Dodatkowo poradnik zakończony jest słowniczkiem pojęć SEO, w którym wyjaśniamy wszelkie niejasności i zaznajamiamy Cię z językiem specjalistów SEO.

Jeżeli dopiero zaczynasz swoją naukę o pozycjonowaniu stron oraz optymalizacji polecamy Ci nasz poradnik 40 lekcji SEO, który krok po kroku wyjaśnia z jakich działań składa się proces SEO i pozwoli Ci na wstępie zweryfikować jakie parametry możesz polepszyć na swojej stronie internetowej.

Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, wiedz, że tutaj istnieje kilka aspektów SEO, które znacznie się różnią od tych dedykowanych stronom z usługami, dlatego zachęcamy CIę do pobrania darmowego Poradnika SEO dla e-commerce, dedykowany jest właśnie sklepom internetowym!

SEO dla usług, czyli pozycjonowanie lokalne.

W tym poradniku omawiamy szczególnie jedną, bardzo ważną kwestię, z punktu widzenia pozycjonowania strony internetowej, na której promowane są usługi Twojej firmy. A mianowicie: Pozycjonowanie lokalne. To obszerny temat, dlatego zdecydowaliśmy się rozłożyć go na czynniki pierwsze i tak, w kontekście pozycjonowania lokalnego, omawiamy:

  • jak pozycjonować firmę lokalnie?
  • jakie słowa kluczowe dobrać aby przyciągać właściwych klientów?
  • na jakie aspekty techniczne warto zwrócić uwagę?
  • jak tworzyć teksty na stronę by pozycjonować się lokalnie?
Pamiętaj, że pozycjonowanie to proces rozłożony w czasie i, co się z tym wiąże, podzielony na etapy.

W trakcie pozycjonowania strony internetowej specjalista SEO sięga po wybrane przez siebie metody, które uznaje za adekwatne do potrzeb danej witryny.  Podstawą do stworzenia strategii pozycjonowania jest audyt strony internetowej, w trakcie którego specjalista SEO m. in. sprawdza jej dostosowanie do współpracy z wyszukiwarką, określa słabe i mocne strony, zapoznaje się z dotychczasowym profilem linków.

Dodatek do poradnika: Słowniczek pojęć SEO

Zauważyliśmy, że przy czytaniu treści poradników, niektóre sformułowania mogą wydawać się trudne lub też wymagają szerszego wyjaśnienie, mimo, że na pierwszy rzut oka wydają się jasne.

Dlatego w tym poradniku zamieściliśmy wyjaśnienia do aż 24 pojęć, które pozwolą na jeszcze lepsze zrozumienie niektórych kwestii, tak ważnych dla pozycjonowanej strony internetowej.

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 3 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.