SEO dla sklepów internetowych

Dodany 3 grudnia 2019

27 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 2 ocen )

Zobacz komentarze (2)

Takiej dawki konkretnej wiedzy na temat pozycjonowania sklepów internetowych jeszcze nie było!

Do dzieła, korzystaj więc póki dają i ściągnij poradnik za darmo!

Czym różni się to “sklepowe SEO” od analogicznej usługi świadczonej dla firm z sektora usługowego? Znamy różnice i chętnie je omawiamy w tym oto poradniku!

Co znajdziesz więc w środku Poradnika SEO dla e-commerce?

  • co wchodzi w zakres pozycjonowania sklepu internetowego?
  • optymalizacja treści na sklep internetowy
  • optymalizacja meta tagów
  • adres i przyjazne adresy podstron sklepu internetowego
  • linki kanoniczne
  • dane strukturalne

W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego szczególnego znaczenia nabiera np. kwestia duplikatów treści, przekierowań z niedziałających podstron czy przyjaznych adresów podstron. Oczywiście część wykonywanych działań jest równie istotna, w skali 1:1, co w przypadku SEO dla branży usługowej.

W poradniku SEO dla usług znajdziesz informacje o elementach optymalizacji, które także mają zastosowanie w przypadku sklepu internetowego np. o altach czy atrybucie nofollow zamieszczanym w linkach wychodzących.

Część informacji w obu poradnikach będzie się powielać, staraliśmy się jednak w tym przypadku oddać specyfikę pozycjonowania w odniesieniu do sklepu internetowego.

A tutaj możesz pobrać poradnik, który omawia istotne kwestie z punktu widzenia pozycjonowania stron usługowych. Warto ściągnąć oba i wdrożyć sugerowane przez naszych specjalistów usprawnienia jak najszybciej! (jeżeli oczywiście tylko się da)

Pozycjonowanie sklepów internetowych – na co warto zwrócić uwagę?

Chodź wydaje się, że przygotowując sklep internetowy powinniśmy w szczególności skupić się na wizualizacji produktów i użyciu odpowiednio dużych i wysokiej jakości grafik, to jednak mimo, że są to ważne aspekty, bardzo często nie gwarantują spodziewanej aprobaty klientów i nie dostarczają wartościowego ruchu na stronę sklepu online.

Pozycjonowanie sklepów internetowych zależy w dużej mierze od przygotowanych na stronę tekstów oraz odpowiedniej optymalizacji strony by była jak najbardziej przyjazna robotom Google. To one dokonują oceny witryny i dzięki opublikowanym treściom oceniają jej potencjał. Na podstawie różnych aspektów, często nie związanych z wizualną częścią sklepu, oceniają, czy dany sklep odpowiada zapytaniu wpisanemu w wyszukiwarkę i czy powinien pozycjonować się w TOP10.

Jeżeli więc zależy Ci na odpowiedniej optymalizacji sklepu pod wyszukiwania potencjalnych klientów oraz na dostosowaniu sklepu zarówno w kontekście wizualnym jak i praktycznym, zajrzyj do poradnika i skonsultuj wszelkie uwagi ze swoim informatykiem oraz specjalistą ds. pozycjonowania stron internetowych.

Słowniczek pojęć SEO dla e-commerce

Ah! O mało byśmy nie zapomnieli, na końcu poradnika znajdziesz posegregowane od A do Z pojęcia z dziedziny SEO, które znacznie ułatwią Ci rozmowę ze specjalistą i pozwolą wdrożyć konieczne zmiany od zaraz!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 2 ocen )

Zobacz komentarze (2)

Komentarze

  1. biuro-6453

    Generalnie nie da się pobrać żadnego poradnika. Ładna sciema

    • Maciej Popiołek

      Poradnik otwiera się w nowym oknie – w przypadku korzystania z przeglądarki Safari lub Adblocka takie okna mogą być automatycznie blokowane. W takich przypadkach prosimy o kontakt przez FB, mailem (np. mpopiolek@verseo.pl) lub po prostu można skorzystać z innej przeglądarki i wtedy wszystko będzie ok. 🙂