Kurs Google Tag Manager

poziom średniozaawansowany

Chcesz skutecznie implementować tagi śledzące konwersje na Twojej stronie? Wykup praktyczny kurs GTM za 999 zł netto!

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 1

Po tym kursie będziesz mieć pewność, że:

sprawnie implementujesz kody śledzące konwersje – zarówno Pixel Facebooka, jak i zdarzenia standardowe i niestandardowe w Google Tag Manager. Potrafisz wdrożyć remarketing dynamiczny na swojej stronie oraz bez problemu tworzysz zdarzenia typu click i śledzisz wysyłanie formularzy w Google Analytics 4.

Współpracuj z oficjalnym partnerem najlepszych marek

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 2
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 3
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 4
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 5
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 6
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 7
Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 8

A oto i ona– Twoja mentorka i prowadząca ten kurs.

Klaudia Zielke

Klaudia jak nikt inny sprawnie rozprawia się z analizą strony, kodami śledzącymi i niestandardowymi tagami HTML. W swojej pracy najbardziej lubi działania z zakresu PPC i Web Analytics, a szczególnie budowanie i rozwijanie strategii marketingowych, konfigurację analityki webowej, analizę danych oraz raportowanie. Cechuje ją mrówcza pracowitość, otwartość na nowości i pasja! Naprawdę szczera pasja do analityki! Wierzyć możecie na słowo lub sprawdzić w tym oto kursie Google Tag Manager!

 

200+

przeprowadzonych kampanii Google Ads

80+

wykonanych audytów stron internetowych

50+

przeprowadzonych szkoleń z obsługi narzędzi Google

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 9

Konwersje, zdarzenia niestandardowe, implementacja kodów śledzących – to wszystko brzmi bardzo skomplikowanie, dlatego dobrze znaleźć przewodnika po GTM-owym świecie.

Poprawnie zainstalowane i sprawdzone kody śledzące to podstawa mierzenia efektywności Twojego działania w sieci. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu Google Tag Managera określisz, ilu klientów dokonuje zamówienia na Twojej stronie, na jakim etapie pewna część z nich rezygnuje oraz jaki udział w konwersjach mają poszczególne kanały reklamowe.

Co zawiera kurs Google Tag Manager?

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 10

9 lekcji online z dostępem na rok

Uczysz się wtedy, kiedy masz na to czas i ochotę!

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 11

Wiedzę teoretyczną oraz praktykę

– krok po kroku zaimplementujesz kody śledzące i sprawdzisz poprawność wdrożenia

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 12

Dodatkowe materiały szkoleniowe:

poradniki i prezentacje do pobrania – specjalnie przygotowane przez Verseo

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 13

Certyfikat

ukończenia kursu

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 14

Test sprawdzający Twoją wiedzę

po ukończonym kursie

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 15

Dostęp do Akademii wiedzy

poradniki, podcasty, webinary, infografiki i narzędzia wspierające Twój biznes

W pakiecie taniej
– kup kurs GTM i Google Analytics za 1499 zł

Kurs Google Tag Manager możesz też kupić w pakiecie ze szkoleniami Google Analytics – podstawowym i rozszerzonym. Dzięki temu zyskujesz kompletną wiedzę, która pozwoli Ci skuteczniej wdrażać działania analityczne i jeszcze lepiej poznawać Twoich odbiorców. Kupując w pakiecie, oszczędzasz aż 299 zł.

Kilka słów od Klaudii,
by przekonać Cię
do kursu Google Tag Manager

 

Video trwa 52s.

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 16

Rozkład jazdy
czyli plan kursu Google Tag Manager

Lekcja 1 – Konfiguracja zdarzeń typu click w Google Tag Manager

  • jak śledzić wartościowe kliknięcia w swojej witrynie,
  • jak tworzyć zdarzenia typu click – kliknięcia konkretnych przycisków call to action lub linków kontaktowych,
  • jak samodzielnie stworzyć tag Universal Analytics i GA4 rejestrujący kliknięcia na stronie.

Lekcja 2 – Śledzenie wysłania formularza w Google Tag Manager

  • możliwości śledzenia różnych rodzajów formularzy na stronie,
  • jak stworzyć reguły do śledzenia przesyłania wszystkich typów formularzy,
  • jak samodzielnie aktywować tag śledzenia wysyłania formularza w Universal Analytics i GA4.

Lekcja 3 – Implementacja kodu konwersji Google Ads dla e-commerce

  • jak wygenerować i zaimplementować tag konwersji dla e-commerce,
  • jak korzystać z dataLayer w panelu Google Tag Manager,
  • z pomocą jakich narzędzi przetestować działanie skonfigurowanego tagu oraz wyeliminować błędy implementacji.

Lekcja 4 – Implementacja kodu konwersji Google Ads dla usług

  • jak stworzyć działania powodujące konwersję w przypadku reklam dla usług,
  • jak implementować tag konwersji Google Ads,
  • nauczysz się sprawdzać poprawność działania tagu i eliminować ewentualne błędy.

Lekcja 5 – Google Tag Manager – implementacja remarketingu dynamicznego

  • jak wygenerować kod remarketingu dynamicznego w Google Ads,
  • remarketing dynamiczny krok po kroku: proces tworzenia i konfiguracji tagu Google Tag Manager,
  • jak stworzyć własne listy remarketingowe w Google Ads, uwzględniające istotne eventy.

Lekcja 6 – Implementacja Google Analytics 4 z wykorzystaniem Google Tag Managera

  • czym różni się Google Analytics 4 od starszej wersji tego narzędzia – Universal Analytics,
  • jak zaimplementować GA4 z pomocą Google Tag Managera,
  • jak skonfigurować podstawowe ustawienia narzędzia GTM.

Lekcja 7 – Jak zainstalować Piksel Facebooka?

  • jak wygenerować kod Pixel, by poprawnie wdrożyć go na swojej stronie,
  • ogólnie mamy trzy metody implementacji Pixela – jednym z nich jest GTM,
  • jak sprawdzić poprawność implementacji Piksela Facebooka oraz danych przez niego zbieranych.

Lekcja 8 – Konfiguracja zdarzeń standardowych na Facebooku

  • co to są zdarzenia standardowe – czyli najczęstsze zdarzenia, które użytkownik podejmuje na Twojej stronie,
  • krok po kroku: cztery metody implementacji zdarzeń Pixela Facebooka,
  • jak zbierać dane, aby optymalizować kampanie Facebook Ads pod konkretne konwersje.

Lekcja 9 – Konfiguracja zdarzeń niestandardowych na Facebooku

  • jak stworzyć zdarzenia dla niestandardowych konwersji, np. kliknięcie konkretnego przycisku, pobranie PDF,
  • dwie skuteczne metody implementowania zdarzeń,
  • jak sprawdzać poprawność konfiguracji zdarzeń niestandardowych.

Kurs Google Tag Manager - zdjęcie nr 17

Kurs Google Tag Manager – wykorzystaj potencjał tego narzędzia!

Google Tag Manager to narzędzie z ogromnym potencjałem, który niewiele osób potrafi w pełni wykorzystać. Jeśli chcesz dołączyć do grona wybranych, wykup dostęp i poznaj narzędzie od podszewki. Kurs Google Tag Manager od Verseo to jedyne na rynku szkolenie, które ma wymiar przede wszystkim praktycznych. Podczas poszczególnych lekcji możesz zobaczyć, jak wdrożyć konkretne rozwiązania bezpośrednio w panelu. Krok po kroku razem z naszą instruktorką skonfigurujesz zdarzenia typu click, zaimplementujesz kod konwersji dla usług i e-commerce czy zainstalujesz piksel Facebooka na swojej stronie.

Dowiesz się też, jak śledzić wysłania formularzy różnego typu oraz zaimplementować remarketing dynamiczny w Google Ads. Nauczymy Cię konfigurować zdarzenia standardowe i niestandardowe na Facebooku, co da Ci dużo większe możliwości śledzenia zachowania użytkowników niż podstawowy kod piksela. Dodatkowo na naszym szkoleniu Google Tag Manager nauczysz się też implementować Google Analytics 4, czyli najnowszą wersję tego popularnego narzędzia.

Dlaczego wybrać szkolenie Google Tag Manager od Verseo?

Odpowiedź jest prosta: to jedyne tak kompleksowe szkolenie na polskim rynku. Skupia się nie tyle na teoretycznych aspektach, ile na działaniach praktycznych, dzięki którym nawet laik może ustawić zaawansowane metody śledzenia konwersji czy zdarzeń. Wszystkie lekcje są wyczerpujące i szczegółowe, byś mógł dokładnie poznać omawiane zagadnienia i w pełni je zrozumieć. Do szkolenia Google Tag Manager dołączamy również poradnik dotyczący najlepszych narzędzi Google do wykorzystania w marketingu oraz linki do naszego bloga, kierujące do przydatnych tekstów uzupełniających wiedzę.

Kurs kończy się testem wyboru, po którego zdaniu otrzymujesz certyfikat poświadczony marką Verseo. Jest on potwierdzeniem zdobytych umiejętności i możesz wykorzystać go, szukając pracy, zleceń czy też wartościowych partnerstw w branży.

Dla kogo jest kurs Google Tag Manager?

Kurs Google Tag Manager skierowany jest do osób, które chcą nauczyć się sprawnie wykorzystywać tagi śledzące konwersje i zdarzenia. Przyda się firmom i specjalistom, którzy dążą do tego, by lepiej zrozumieć zachowania swojej grupy docelowej i poprawić skuteczność swoich działań marketingowych w różnych kanałach. Aby w pełni zrozumieć poruszane zagadnienia, warto mieć choć podstawową wiedzę na temat działań analitycznych w biznesie i marketingu. Wtedy łatwiej Ci będzie przyswajać nową wiedzę i zrozumieć pojęcia, którymi operujemy.

Jeśli jednak nie masz żadnej wiedzy na ten temat, nie musisz rezygnować z zakupu. W takim wypadku polecamy nabyć pakiet zawierający kurs Google Tag Manager oraz dwa kursy z Google Analytics. Wybierając pakiet kursów, zyskujesz kompleksową wiedzę, dzięki której wdrożysz analitykę w swojej firmie. Już teraz wykup kursy i zacznij zdobywać wiedzę, która pozwoli przejść Twojemu marketingowi na wyższy poziom.

Wykup dostęp do kursu