Google Merchant Center tzw. Google Zakupy

Niski koszt pozyskania klienta

Doskonała prezentacja oferty handlowej

Pełne wsparcie techniczne kampanii

Posiadasz sklep internetowy, za pośrednictwem którego oferujesz wiele produktów, które dynamicznie się zmieniają. Czy wiesz jak w prosty sposób reklamować je w wyszukiwarce google.pl?

Nowe zmienione wyniki Google.pl pozwalają na szybkie i proste dotarcie do użytkowników szukających Twoich produktów już na etapie pierwszych zapytań.

Kampania produktowa Google Merchant Center jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi roku, które charakteryzuje się niezwykle niskimi kosztami pozyskania użytkowników.

Brak ograniczeń co do ilości reklamowanych produktów – produkty są zawsze wyświetlane na górze wyników.

Przeprowadziliśmy już kilkanaście kampanii produktowych Adwords w  Google Merchant Center, dzięki czemu wiemy które strategie sprawdzają się najlepiej.

Klient otrzymuje pełne wsparcie i pomoc przy zakładaniu konta Google Merchant Center oraz tworzeniu pliku z produktami.

 

Pomoc przy założeniu konta jest w cenie obsługi kampanii!

 


Odbierz darmową wycenę

Co mówią o nas klienci:

Dzięki połączeniu usługi Google Zakupy z platformą Verseo Campaign Manager znacząco wzrosły obroty w naszym sklepie internetowym. Zdecydowanie polecamy powierzenie swojej kampanii Google AdWords specjalistom z Verseo.

Paweł Radziszewski
Store Manager
NStyle.pl

Google Zakupy, to idealne rozwiązanie reklamowe dla branży e-commerce, czyli dokładniej, dla branży handlu elektronicznego, która to opiera się na transakcjach handlowych zawieranych przy użyciu urządzeń mobilnych i stacjonarnych. Obecnie transakcje te w większości odbywają się za pośrednictwem Internetu, gdzie klient i sprzedawca wirtualnie się spotykają, najczęściej na stronie internetowej sprzedawcy. Jednak aby klient na nią w ogólę dotarł oraz co najważniejsze, dokonał zakupu, konieczne jest zaistnienie zarówno w jego głowie jak i oczach! Na to pozwala właśnie Google Zakupy.

Google Zakupy co to jest?

Google Zakupy to jedna z opcji reklamowych, jakie występują w Google, która jest szczególnie zalecana sklepom internetowym, w których to sprzedawane są dane produkty konsumenckie, np. ubrania, buty, akcesoria, elektronika, narzędzia, meble itd. Dzięki Google Zakupy mamy możliwość reklamowania danych produktów i wyświetlania ich u góry wyszukiwarki. Nasz produkt pojawi się w wyszukiwarce Google po wpisaniu słowa kluczowego, np. czarne buty na obcasie.
Reklama produktu w Google Zakupy prezentowana jest za pomocą: zdjęcia, ceny, opisu i nazwy sklepu. Klient po wpisaniu słowa kluczowego dostaje więc wszystkie interesujące go informacje wraz z linkiem do sklepu internetowego, w którym może dany produkt kupić.

Google Zakupy dla kogo?

Nie ważne czy dopiero startujesz z własnym sklepem internetowym i cała Twoja uwaga skupia się na wybieraniu jak najlepszej platformy, która odpowie na potrzeby zarówno Twoje – czyli sprzedawcy – ale również i klienta lub od jakiegoś czasu sprzedajesz swoje produkty przez Internet – tak czy inaczej, warto w swoich działaniach marketingowych uwzględnić Google Zakupy. Przede wszystkim dlatego, że jednym z ważniejszych aspektów, jakie klienci biorą pod brane pod uwagę przy zakupach, jest cena produktu.
Google Zakupy umożliwia użytkownikom porównywanie ofert na podstawie ich ceny. Jest to więc świetne rozwiązanie dla osób, które już wcześniej podjęły decyzję o zakupie i szukają odpowiedniego produktu oraz chcą dowiedzieć się jakie ceny są oferują różni sprzedawcy. Czasami zdarza się, że rozpiętość cenowa danego produktu bardzo duża. Najbardziej konkurencyjne marki na bieżąco obserwują ceny konkurencji tak aby w każdym momencie móc na nie reagować. Google Zakupy pozwala więc naszym produktom zaistnieć wśród innych, oferowanych przez konkurencję produktów. Jeżeli ceny, które oferujemy są konkurencyjne lub też oferujemy dodatkowe udogodnienia dla klienta, jak np. tańszą lub szybszą dostawę, warto wyróżnić nasze produkty i dodać je do porównywarek cenowych.
Kampania produktowa może być prowadzona dla sklepu zarówno z 1 produktem jak i z 30 000. W zależności od wielkości sklepu oraz ilości oferowanych produktów proces tworzenia oraz optymalizowania kampanii będzie się różnił. Ostatecznie jednak Google Zakupy umożliwia reklamowanie się i tym większym i tym mniejszym graczom.

Zalety Google Zakupy

Dla sklepu internetowego istnieją właściwie same zalety z reklamowania się poprzez Google Zakupy. Poniżej podajemy kilka, niezaprzeczalnie największych:

 

  1. Prezentacja produktu w formie wizualnej (zdjęcie)
    Klienci kupują oczami, takie stwierdzenie nikogo nie zdziwi. Szukając odpowiedniego produktu, mimo tego, że znajdziemy mnóstwo dodatkowych informacji oraz dokładny opis jego wyglądu, wymiarów oraz funkcjonalności czy właściwości, nadal ostatecznie będziemy go oceniać na podstawie zdjęcia. To czy dana szafka będzie pasować stylem do naszej kuchni, czy też dany but do sukienki weselnej, zdecydujemy, nie po opisie, a po zdjęciu. Dlatego też produkty, które pojawiają się u góry strony po wpisaniu przez użytkownika słowa lub danej frazy, są bardzo często przeglądane w pierwszej fazie poszukiwania. I też na ich podstawie konsument decyduje się przejść dalej, na stronę internetową sprzedającego.
  2. Prezentacja ceny produktu
    Mając do wyboru wiele ofert tego samego produktu, konsument najprawdopodobniej dokona ostatecznej decyzji na podstawie ceny. Porównywarka cen w Google Zakupy pozwala na szybkie i jasne porównanie zarówno ceny jak i zdjęcia produktu, które grają kluczową rolę w procesie decyzyjnym klienta.
  3. Źródło precyzyjnego i opłacalnego ruchu.
    Użytkownik klikając w reklamę naszego produktu dokładnie wie czego może się spodziewać po przekierowaniu na naszą stronę. Dla sprzedawcy jest to więc opłacalny ruch, gdyż z dużym prawdopodobieństwem, osoba, która kliknęła w nasz produkt, jest nim zainteresowana. Ten typ reklamy dla sklepów internetowych w porównaniu z reklamą w sieci wyszukiwania jest więc dużo bardziej precyzyjny i opłacalny.
  4. Produkty są dopasowane do konkretnych zapytań klientów
    Algorytm wyświetlania reklam produktowych jest odmienny od algorytmu w reklamach tekstowych. Nie posiadamy bowiem tu słów kluczowych, a plik produktowy, na podstawie którego dopasowywane są produkty do konkretnych zapytań użytkowników. Wyświetlając użytkownikowi reklamę mamy pewność, że jest to produkt, którego szuka, lub przynajmniej produkt, którego nazwę lub związaną z nim frazę wpisał użytkownik.
  5. Precyzyjna analiza wyników
    Przyciągając na swoją stronę odpowiednich użytkowników, dzięki dobrze dopasowanym reklamom mamy możliwość precyzyjnego mierzenia wyników jakie osiągamy. Stosując odpowiednie narzędzia do pomiarów, takie jak np. Google Analytics, możemy w łatwy sposób określić jak wygląda ścieżka zakupowa klienta, jakie formy promocji są dla niego interesujące oraz gdzie na stronie www spotyka się z problemami lub też napotyka trudności w obsłudze przed i posprzedażowej. W Verseo dodatkowo oferujemy cotygodniowe lub comiesięczne raporty z działań i wyników, dzięki czemu nasi klienci mogą na bieżąco monitorować swoje zyski i poprawiać doświadczenie klientów na ich stronie.

Jak rozpocząć reklamę w Google Zakupy?

Aby rozpocząć reklamę produktową konieczne jest połączenie konta Google z kontem Google Merchant Center oraz Google Ads (AdWords). Google Merchant Center to narzędzie, które umożliwia przesłanie informacji o sklepie i danych produktach udostępnianych w Google i innych usługach Google.
Pierwszym krokiem jest zatem założenie konta Gmail, lub wykorzystanie już posiadanego. Najlepiej jeśli konto, które wykorzystujemy było także połączone już z Google Analytics.
Następnie trzeba zarejestrować się na stronie Google Merchant Center. Należy zwrócić uwagę z jakiego kraju jest sklep oraz w jakim języku będą miały wyświetlać się reklamy. Następnie zarezerwować i zweryfikować adres (URL) witryny sklepu.
Nie zawsze jednak jest to wystarczająca metoda. Jeśli więc wyżej wymieniona nie wystarczy, należy spróbować z jedną z podanych tutaj: przesłać plik HTML, dodać metatagu do strony głównej, dodać kod kontenera Menedżera tagów Google. Integracja kont brzmi dość skomplikowanie, dlatego jeśli chcesz dowiedzieć się jak zrobić to krok po kroku zajrzyj tutaj.
Po założeniu konta można utworzyć i przesłać dane produktów np. w formacie pliku danych lub za pomocą Google Content API for Shopping.

Plik danych w Google Merchant Center

Plik danych to lista produktów, która wykorzystuje grupy atrybutów definiujących w unikalny sposób każdy z produktów oferowanych na stronie sprzedawcy. Atrybuty mogą mieć wartości standaryzowane lub też zawierać już wcześniej założone określenia. Inaczej w przypadku atrybutów związanych z “identyfikatorem” lub też “tytułem” produktów, te bowiem mogą mieć wstawione własne wartości. Przesyłany więc plik produktowy zawiera szereg informacji o produkcie. Są to podstawowe informacje, takie jak np. tytuł, opis, rozmiar, kolor, cena, ale także bardziej złożone konstrukcje np. [maksymalna_klasa_efektywności_energetycznej] czy informacja o tym czy dany produkt znajduje się w opakowaniu zbiorczym. Wykorzystanie tych atrybutów przy tworzeniu dokładnego opisu produktów pozwoli użytkownikom na łatwiejsze wyszukiwanie produktów a reklamodawcom na lepsze dopasowywanie ich do wyszukiwania klientów.

Wymagane informacje dotyczące produktów, które chcemy reklamować to:

  • id [identyfikator]
  • title [tytuł]
  • description [opis]
  • link [link]
  • image_​​link [link_​do_​zdjęcia]
  • availability [dostępność]
  • price [cena]
  • google_​​product_​​category [kategoria_​produktów_​Google]
  • brand [marka]
  • gtin [gtin]
  • mpn [mpn]
  • condition [stan]

Jakość i ilość przesyłanych informacji o produktach służy bowiem do dopasowania produktu do wyszukiwania użytkownika. Kampania będzie przynosić zamierzone wyniki jedynie wtedy gdy każdy z produktów będzie opisany w odpowiedni sposób, w oparciu o prawidłowe i wyczerpujące dane. Znaczenie mają więc nie tylko podstawowe i najpowszechniejsze dane, takie jak tytuł czy opis, ale też te, które pozwolą na lepsze odróżnienie danej oferty od innych reklamodawców i dokładniejsze dopasowanie do wyszukiwań użytkownika, a co za tym idzie, do jego oczekiwań.

Odpowiedni format pliku produktowego

Obsługiwane formaty pliku produktowego to tekst (.txt) i XML (.xml). W zależności od ilości produktów zalecana są odpowiednie formaty. Małym sprzedawcom zaleca się zazwyczaj korzystanie z formatu .txt, ponieważ nie wymaga on dużej wiedzy technicznej więc jest łatwiejszy w pozyskaniu. Taki plik w formacie .txt można łatwo utworzyć za pomocą edytora arkuszy kalkulacyjnych lub wygenerować arkusz kalkulacyjny z wypełnionego wcześniej przez sprzedawcę szablonu czy też przesłać istniejący już arkusz kalkulacyjny. W przypadku sklepów internetowych oferujących ogromna ilość produktów i posiadających zaawansowaną platformę sprzedażową oraz odpowiedzialnych za jej utrzymanie specjalistów, można uzyskać plik danych w formacie XML.
Plik z naszymi produktami można też kategoryzować i wykluczać te artykuły, których np. aktualnie nie chcemy sprzedawać lub z innych względów chcemy wykluczyć w kampanii produktowej. Mamy też możliwość zarządzania stawkami poszczególnych produktów np. w zależności sezonu, przychodów generowanych przez dany produkt lub też działań konkurencji.

Wybór najważniejszych produktów do reklamy w Google Zakupy

Z powodu różnic w jakości opisów, tytułów i informacji przesyłanych do Google Merchant Center, a także różnic w celach biznesowych reklamującego się biznesu, czasami nie sposób zadbać o każdy produkt. Sklepy internetowe, które w swojej ofercie mają kilka, lub kilkanaście produktów najczęściej mają jasno i konkretnie określoną grupę docelową, a ich produkty wyświetlają się na konkretne wyszukiwania klientów. Każdy z oferowanych produktów może więc być tak samo ważny w kontekście biznesu i przynosić podobne zyski. Natomiast w przypadku większych sklepów, w których dostępnych jest tysiące produktów, o bardzo różnych cenach i właściwościach, sugeruje się by wyodrębnić te, na których najbardziej nam zależy i upewnić się, że otrzymują one największą liczbę wyświetleń, kliknięć i konwersji.
Optymalizacja kampanii produktowej opiera się więc także na monitorowaniu najlepiej performujących produktów oraz innych czynników, które mają wpływ na wyniki sprzedażowe, jak np. zwrot z inwestycji. Może bowiem okazać się, że wcześniej poczynione założenia co do danego typu produktu lub też kategorii były błędne a wcześniej wykluczone rozwiązania okazują się najbardziej zyskowne. Reklama produktowa bowiem ukazuje się klientom na różnych stopniach ścieżki zakupowej, niektórzy znają już markę reklamodawcy, dla innych, dzięki reklamie, będzie to pierwszy raz kiedy pojawią się na jego stronie sklepu internetowego. Każdy z tych klientów, może więc podjąć inną decyzję, czasami zupełnie inną niż spodziewałby się tego sprzedawca. Np. dzięki reklamie w Google Zakupy, użytkownik, który nigdy nie słyszał o danej firmie może zdecydować się kupić produkty, które nie są tak często kupowane przez stałych klientów, którzy bezpośrednio zaglądają na stronę reklamodawcy w poszukiwaniu konkretnych produktów, omijając te im nieznane.

Ile kosztuje kampania reklamowa w Google Zakupy?

Wysokość potrzebnego budżetu zależy od konkurencyjności branży oraz produktów. Oczywiście na samym początku to reklamodawca, po wstępnej analizie specjalisty Google Ads, określa budżet całkowity oraz dzienny. Sugeruje się aby budżet dzienny był wybierany na podstawie celów reklamowych oraz średniej kwoty jaką reklamodawca chce przeznaczyć na każdy dzień i daną reklamę. Zbyt mały budżet dzienny może wyczerpać się w połowie dnia, czego efektem będzie zaprzestanie wyświetlania reklam i nie osiągnięcie zamierzonych efektów.
Określając na samym początku budżet miesięczny łatwo następnie określić budżet dzienny, wystarczy aby podzielić wartość wcześniej założonego budżetu miesięcznego przez 30,4 (czyli średnią liczbę dni w miesiącu).

Model rozliczeń w kampanii produktowej

Wybór modelu rozliczeń najczęściej przypada specjaliście Google Ads, który to najlepiej dostosuje odpowiednie modele i ich stawki, w zależności od celów jakie określił reklamodawca. W Google Zakupy mamy możliwość wyboru trzech celów, z którymi to wiążą się odpowiednie modele rozliczeń, tj:

  1. Maksymalizacja kliknięć w ramach budżetu – model rozliczeń CPC
    Ten cel wybierzemy jeśli zależy nam na tym, aby maksymalizować kliknięcia w reklamę oraz osiągać jak największą liczbę wizyt w witrynie, co często prowadzi też do większej ilości kliknięć w reklamy produktów z małą liczbą odwiedzin, tak aby zachować określony poziom wydatków.
  2. Maksymalizacja konwersji przy zachowaniu kontroli nad stawkami – model rozliczeń eCPC
    Jeżeli natomiast naszym celem jest maksymalizacja konwersji, zaleca się ulepszony CPC, czyli model, w którym to ustalane samodzielnie stawki są automatycznie dostosowywane w górę lub w dół, tak aby uzyskać jak największą ilość konwersji dla każdego kliknięcia.
  3. Maksymalizacja liczby lub wartości konwersji przy utrzymaniu wcześniej określonego zwrotu z nakładów na reklamę – model rozliczeń ROAS
    W przypadku kiedy naszym celem jest maksymalizacja liczby lub wartości konwersji przy założeniu oczekiwanego zwrotu z przeznaczonej na reklamę sumy. W rozliczeniu ROAS stawki są ustalane automatycznie, tak aby pozwolić reklamodawcy na zmaksymalizowanie wartości konwersji w ramach średniego zwrotu z wydatków na reklamę.

W zależności od tego czy reklamodawcy zależy na przyciągnięciu użytkowników na swoją witrynę czy też na zwiększeniu przychodów poprzez maksymalizację wartości konwersji, wybierany jest odpowiedni cel. Przed podjęciem decyzji specjalista Google Ads analizuje wiele różnych zmiennych oraz przeprowadza rozmowę z reklamodawcą w celu jak najlepszego zrozumienia specyfiki jego biznesu oraz celów, zarówno biznesowych jak i stricte marketingowych.

Jak określić cel kampanii reklamowej w Google Zakupy?

To jaki cel kampanii wybierzemy będzie miało ogromy wpływ na późniejszą analizę oraz interpretację wyników, jakie uzyskał reklamodawca. Ważne jest, aby na samym początku wziąć pod uwagę także główne cele firmy, w tym przypadku, sklepu internetowego, oraz to czy dana marka jest już powszechnie znana czy też dopiero pojawiła się na rynku. Przedstawione powyżej cele oraz modele rozliczeń mogą być stosowane zarówno na poziomie grup reklam jak i kampanii, dzięki czemu nie musimy decydować się na jeden jedyny cel i model rozliczeń dla całej akcji reklamowej, tj. dla wszystkich produktów. Odpowiednie modele rozliczeń mogą być dostosowywane w zależności od grupy produktów, które chcemy reklamować.

Jak określić budżet kampanii zakupowej?

Budżet kampanii zakupowej zazwyczaj określa na wstępie reklamodawca. Bywa jednak, że po zapoznaniu się z przygotowaną wstępną ofertą oraz po pierwszych rozmowach ze specjalistą Google Ads, reklamodawcy decydują się na jego dostosowanie. Wstępna konsultacja daje możliwość obu stronom lepiej zaplanować strukturę kampanii i samą jej realizację. Dzięki wstępnej rozmowie specjalista Google Ads ma możliwość lepiej poznać branżę reklamodawcy, jego klientów oraz inne specyficzne aspekty biznesu. Reklamodawca natomiast dostaje ogromną ilość danych i informacji o działaniu reklam Google Zakupy, najlepszych taktykach oraz sugerowanych zmianach czy dostosowaniach strony internetowej, tak aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Wtedy też po dokładnej analizie dostępnych informacji należy określić budżet, zarówno całkowity (miesięczny) jak i dzienny. Oczywiście określenie budżetu nie musi oznaczać, że nigdy nie może on być zmieniony. Specjalista Google Ads na bieżąco konsultuje się z reklamodawcą, tak aby móc reagować na np. tak zwane high i low season, czy też inne zmienne mające wpływ na biznes reklamodawcy.

Najlepsze sposoby na reklamę sklepu internetowego

Google Zakupy jest jedną z najlepszych opcji reklamowych dla sklepu internetowego. Oczywiście wszystko zależy też od danej branży czy oferowanych w sklepie produktów. Decydując się na reklamę w Internecie warto rozważyć różne dostępne kanały, tak aby docierać do swoich klientów nie tylko w wyszukiwarce ale też w innych dostępnych miejscach, tj. np. w mediach społecznościowych, Youtube czy też w sieci reklamowej Google. Dla sklepu internetowego oferującego dobra konsumenckie takie jak odzież, buty, meble, artykuły sportowe czy akcesoria kuchenne itp. reklama na Facebooku lub Instagramie stanowi obecnie jedną z najpowszechniejszych form reklamowania się, nawet wśród mniejszych graczy. Połączenie kilku kanałów daje możliwość nie tylko zmaksymalizowania wyników ale także szybszego rozpromowania marki, zdobycia wiernych fanów oraz pokazania życia firmy “od kuchni”.

Podsumowanie informacji dotyczących Google Zakupy:

Z możliwości reklamowania się w Google Zakupy może skorzystać zarówno mały, posiadający w swoim portfolio kilka lub kilkanaście produktów jak i duży, z ogromną ilością produktów, sklep internetowy. Aby odpowiednio przygotować się do tego modelu promocji należy pamiętać o kilku krokach, które przedstawiamy poniżej:

  • Konto Google Merchant Center musi zostać połączone z kontem Google AdWords. Jeśli nie połączymy tych kont, Google uniemożliwi nam przygotowanie kampanii produktowej.
  • Zweryfikowanie i rezerwacja witryny. Google musi zostać powiadomione kto jest autoryzowanym właścicielem strony oraz jaka witryna ma zostać powiązana z kontem Google Merchant.
  • Odpowiednie przygotowanie i wgranie pliku produktowego oraz regularna kontrola stanu zatwierdzenia produktów.
  • Wybranie odpowiednich ustawień dotyczących przesyłania oraz aktualizacji stanu/ilości produktów w kampanii oraz na bieżąco monitorowanie konta w celu wykrycia problemów z poszczególnymi produktami.
  • Przy budowie kampanii dobranie odpowiednich ustawień dla danej kampanii: wyznaczenia celu oraz priorytetu kampanii, dostosowanie budżetu do ilości produktów oraz określenie metody wyświetlania reklam
  • Ustawienie dziennego budżetu kampanii produktowej w oparciu o typ oraz liczbę reklamowanych produktów.
  • Wykorzystanie ustawień priorytetu kampanii, w przypadku gdy reklamujemy te same produkty za pomocą kilku różnych kampanii produktowych. Pozwala to określić, które kampanie mają większe znaczenie a które mniejsze, dzięki czemu system będzie wiedział, które z produktów mają się wyświetlać częściej a które rzadziej.
  • Prawidłowe rozbicie pliku produktowego, które pozwoli na skuteczną optymalizację kampanii oraz dostosowanie stawek pod konkretne produkty. Sugerowane jest aby plik produktowy był możliwie jak najbardziej rozbity (wg. typów produktów, marek czy kategorii)
  • Dostosowane stawek za kliknięcie do konkretnych produktów, ich potencjału, wartości sprzedażowej.
  • Ustalenie stawek na podstawie szacowanego kosztu za kliknięcie (dostępnego np. w planerze słów kluczowych). Jeśli stawki zostaną ustalone na zbyt niskie, reklamy pojawianie się mogą na mało widocznych pozycjach lub nie będą się wyświetlały.
  • Regularne i dokładne dodawanie wykluczeń słów przy wykorzystaniu zarówno starszych, jak i węższych typów dopasowań.
  • Ustawienie listy remarketingowej, która pozwala na modyfikację stawek dla odbiorców, którzy przynajmniej raz odwiedzili stronę sklepu internetowego i po raz kolejny szukają tych samych produktów. (lista remarketingowa zadziała po zebraniu min. 1000 ciasteczek)

Aby uruchomić reklamę produktową należy wziąć pod uwagę bardzo wiele zmiennych, szczególnie w przypadku większych sklepów, mających w swoim portfolio wiele typów, marek i kategorii produktów. Niedokładne zaplanowanie, ustawienie oraz realizacja kampanii może spowodować niewykorzystanie pełnego potencjału reklamy, a co za tym idzie przepalenia budżetu i osiągnięcia gorszych wyników niż zakładano. Dlatego warto, jeszcze przed podjęciem decyzji skonsultować się ze specjalistą.

Google Zakupy z Verseo

W Verseo oferujemy kompleksową obsługę obejmującą zarówno etap wstępny, tj. analizę sklepu oraz produktów pod wymagania platformy reklamowej Google, dokładne określenie wymagań kampanii oraz skonsultowanie jej celów z celami biznesowymi oraz marketingowymi Twojego biznesu. Dodatkowo oferujemy pomoc przy założeniu konta już w cenie obsługi kampanii, więc nie musisz się niczym martwić, wszystko możesz powierzyć nam! Zadbamy o to aby Twoja kampania osiągała jak najwyższe wyniki!

 

Odbierz darmową wycenę

Klient otrzymuje pełne wsparcie i pomoc przy zakładaniu konta Google Merchant Center oraz tworzeniu pliku z produktami.

Dobra rada od Verseo

Darmowa wskazówka

Zadbaj o to, żeby Twój plik z produktami był odpowiednio przygotowany. Przypisz produktom domyślne kategorie Google oraz indywidualne identyfikatory produktu. Stwórz przejrzyste opisy i nazwy produktów. Dzięki temu kampania będzie uzyskiwać lepsze wyniki.

Opinie naszych klientów

Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę z firmą Verseo, której specjaliści charakteryzują się wysoką kulturą osobistą i profesjonalnym, a co najważniejsze indywidualnym podejściem do klientów, polecam usługi Verseo.

Magdalena Jaklińska
Właściciel Firmy
Bellatenda

Verseo.pl odpowiada za cały marketing internetowy Naszej Hurtowni. Cenimy ich za uczciwość i rzetelne podejście do klienta.



Hurtownia Doris

Firma Verseo spełniła nasze oczekiwania dotyczące marketingu internetowego. Zgodnie z przygotowanym planem Verseo zoptymalizowało nasza stronę www, zamieściło bannery reklamowe, wdrożyło kampanie Google AdWords. Jeśtemy bardzo zadowoleni z efektów tej pracy..



Invest Complex

Możemy śmiało zarekomendować firmę Verseo.pl Sp. Z o.o. jako godnego partnera w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords. Przez ostatni rok firma profesjonalnie i terminowo realizuje wszystkie zlecone przez nas kampanie, a ich obsługa klienta jest jedną z najlepszych z jakimi udało się nam współpracować.

Adam Przybyszewski
Recruitment Marketing Coordinator
OTTO Polska

Współpraca z Verseo przebiega sprawnie, na wysokim poziomie obsługi merytorycznej. Cenię szybki kontakt i reakcje ze strony specjalistów Verseo. Wybraliśmy Verseo spośród wielu firm zajmujących się tego typu usługami i z przyjemnością potwierdzam chęć dalszej współpracy.



Sporteum sp z o.o.

Verseo prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo jako solidnego partnera do współpracy.

Jarosław Pokorski
Właściciel Firmy
Tachopol

Verseo.pl stale rozwija kampanie dla naszego sklepu internetowego poszerzając ją regularnie o nowe marki. Nasze doświadczenia we współpracy z całą pewnością pozwalają polecić tą Agencję jako partnera do współpracy.



Anwigo

W zakresie reklamy w Internecie współpracujemy z Verseo już od 2013 roku. Od podstaw stworzyli i skutecznie wdrożyli strategię e-marketingową naszej firmy. Polecamy Verseo – dzięki niej zdecydowanie wzrosły statystyki sprzedaży i nasze zyski.

Sławomir Bielenia
Prezes Zarządu
mastersport.pl

Informuję z przyjemnością, że współpracuję z VERSEO.PL w zakresie działalności informatycznej od kilku lat. W całym przedmiotowym okresie współpraca układa się na najwyższym poziomie.

Marek Stachowski
Właściciel Firmy
KLM Solutions

Z przyjemnością rekomenduję firmę Verseo jako opiekuna kampanii AdWords. Od pierwszych miesięcy prowadzenia konta udało jej się poprawić efektywność kosztową kampanii. Jakość zapytań generowanych przez kampanie jest coraz lepiej dopasowana do naszych potrzeb...

Marek Skrzeczyński
Prezes Zarządu
WDX S.A.

Agencja Verseo od początku do końca zaplanowała strategie rozwoju naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Prowadziła i prowadzi dla Nas równolegle wiele różnych projektów z których każdy przynosi odpowiedni zwrot z inwestycji.

Krzysztof Mrugalski
Chief Executive Officer
Agencja Eventowa – Event For You

Verseo.pl na początku współpracy przeprowadziło szczegółowy audyt naszej dotychczasowej i mało skutecznej kampanii reklamowej w systemie Google AdWords, a następnie zaprojektowało całkowicie nową. Rezultatem tych działań są dwukrotnie niższe koszty prowadzenia kampanii przy znacznie zwiększonej jej efektywności.

Mateusz Fatek
Prezes Zarządu
Biuro Tłumaczeń Fatix

Verseo.pl od dawna prowadzi kampanie dla 3 naszych sklepów internetowych. Stale monitoruje efekty naszych kampanii oraz optymalizuje koszty. Stały kontakt, szybkie reagowanie na problemy to główna zaleta Verseo.pl. Firma godna Polecenia!



Firma Handlowo Usługowa Vixen

Nasza firma otrzymała należyte wsparcie w zakresie kampanii AdWords oraz SEO. Rekomenduje współpracę z Verseo wszystkim tym, którzy poszukują solidnego i świetnie zorientowanego w świecie marketingu internetowego partnera biznesowego.

Dariusz Perski
Właściciel Firmy
Villa en Sol

Verseo to firma bardzo profesjonalna. Zna się na swojej pracy. To, co ma być zrobione, jest załatwione. Ja często nie mam czasu na głębszą analizę kampanii. Bardzo pomaga mi zatem podejście Verseo, które samo odzywa się z pomysłami, sugestiami czy pytaniami. Ta komunikatywność to istotny element współpracy. Podsumowując, Verseo jest po prostu dobrym partnerem.

Łukasz Piecuch
Prezes Zarządu
Bright Group sp. z o.o.

Ponad 95% naszych klientów decyduje się na przedłużenie współpracy

Producent płynów do mycia naczyń

Sieć sklepów

Producent narzędzi elektrycznych i spalinowych

Lider w produkcji sprzętu AGD

Producent sprzętu sieciowego

Sklep jubilerski

Sieć sklepów z art. spożywczymi

Włoski producent samochodów luksusowych

Salon samochodów używanych

Biuro pośrednictwa pracy

Producent nawozów rolniczych

Producent kawy

System płatności internetowych

Marka rozwiązań higienicznych

Sklep internetowy z butami

Księgarnia Internetowa

Stoiska targowe

Marka mebli kuchennych

Szkoła języka angielskiego

Spółka Marketingowo-specjalistyczna

Sklep internetowy

Centrum medycyny sportowej

Producent kabin i brodzików prysznicowych

Internetowa drogeria i perfumeria

Sklep internetowy z dywanami

Partner i doradca w rolnictwie

Autoryzowany Dealer Samochodowy

Myjnie samochodowe

Deweloper budowlany

Sklep internetowy z odzieżą damską

Producent szaf pancernych i sejfów

Galeria Handlowa

Dystrybutor materiałów izolacyjnych

Szewc, dorabianie kluczy, zegarmistrz

Producent hal namiotowych

Kantor internetowy

Inwestor zagraniczny

Producent przenośników, regałów magazynowych

Internetowy sklep meblowy

Hurtownia sanitarna

Biuro tłumaczeń

Biuro projektowania wnętrz

Integrator systemów informatycznych

Hosting stron WWW

Lider branży budowlanej w Polsce

Ekskluzywna odzież damska i męska

Mieszkania deweloperskie

Dystrybutor materaców

Meble ogrodowe i restauracyjne

Suplementy diety

Autolawety Lublin

Sklep ekologiczny

Sklep z odzieżą dziecięcą

Ogrodnictwo

cesarskie ogrody

Architekt wnętrz

Sklep z odzieżą damską

Video tutoriale

Producent Materaców

Kancelaria adwokacka

Tonery do drukarek

Odszkodowania lotnicze

Internetowe Biuro Tłumaczeń

Rolety, zasłony, żaluzje

Bistro

Kursy stacjonarne i online

Escape Room

Guitar Project

Sklep fryzjerski, hurtownia online

Meble metalowe, sejfy, kasy pancerne

Dystrybutor podług nowoczesnych i klasycznych

Sklep online

Poradnia Dietetyczna

Blog o projektowaniu odzieży

Pizza-catering

Optyka, optometria

Artykuły jeździeckie

Żaluzje, moskitiery, plisy, rolety

Pionier w branży poliuretanów

Kleje do metali i tworzyw sztucznych

Systemy informatyczne

Tomasz Pluszczyk logo

Projektant odzieży

Piekarnia Online

Uno Design Logo

Willa w Międzyzdrojach

Resort Art&SPA

Ośrodek wypoczynkowy w Zakopanem

Place zabaw dla dzieci

Copyright © 2019

Verseo - Agencja interaktywna Poznań, ul. Grunwaldzka 515b, 62-064 Plewiska

All rights reserved | Kariera | Polityka Prywatności