Oferta

Verseo Campaign Manager

VCM to aktualnie jedyna na rynku polskim kompleksowa platforma służąca do optymalizacji kampanii online, korzystająca z Machine Learning (algorytmy samouczące się).
Narzędzie jest w pełni dopasowane do wymogów polskiego rynku i przygotowane do obsługi kampanii online każdej wielkości – zaczynając od mini kampanii liczącej tylko 5 słów kluczowych aż do kampanii liczącej 1 000 000 i więcej słów kluczowych.

Pierwsza platforma do zarządzania kampaniami w Europie Środkowej i Wschodniej
Wykorzystuje algorytmy samouczące
Nadzór i optymalizacja kampanii przez całą dobę

Verseo Campaign Manager (VCM) – numer 1 wśród Platform do optymalizacji i automatyzacji kampanii w Polsce.

Bieżący nadzór nad kampanią sprawowany przez Certyfikowany Zespół Specjalistów Google Ads (liczący obecnie 40 specjalistów) uzupełniony jest o analizę w oparciu o historyczne wyniki kampanii (m. in. kliknięcia, zamówienia, wynik jakości, koszty i wiele innych) z wykorzystaniem technologii VCM w celu znalezienia optymalnej relacji kosztów do zapewnianych wyników przy wykorzystaniu bardzo zaawansowanych modeli statystycznych.

Pojęcie maksymalizacji efektów kampanii nabrało nowego wymiaru dzięki Verseo i technologii VCM.

VCM to jedyne narzędzie, które łączy w sobie kilkadziesiąt strategii optymalizacyjnych, wykorzystujących algorytmy samouczące się. To, co wyróżnia naszą platformę to fakt, że nie bazuje ona na jednym silniku, ponieważ mamy algorytmy od kilku dostawców. Jeśli więc Twoim celem jest maksymalizacja konwersji, a wybrana przez Ciebie strategia nie spełnia oczekiwań, to nie musi oznaczać, że był to zły wybór. Być może, inny algorytm, mający ten sam cel zrobi to lepiej.

Najczęstszym zadaniem, który stawiamy do zrealizowania przez platformę, jest optymalizacja założonego budżetu pod określony cel, taki jak kliknięcia czy konwersję. I z tego zadania wykazuje się bardzo dobrze! Nie każdy reklamodawca dysponuje nieograniczonymi środkami finansowymi, przez co dostajemy pewną pulę środków do wykorzystania na działania w Google Ads i robimy wszystko, by zostały one spożytkowane jak najefektywniej. Oczywiście zawsze chcielibyśmy mieć budżet nieograniczony, lecz nie zawsze jest to realne.

Pierwsze efekty zazwyczaj są widoczne po pierwszych tygodniach, lecz na racjonalną ocenę skuteczności należy poczekać min. dwa miesiące. System uczy się szybko, jednak musimy pamiętać, że im więcej dostarczymy mu danych, tym szybciej się on nauczy. Oczywistym jest fakt, że w kampaniach, które generują dajmy na to 100 konwersji dziennie zmiany będą szybciej zauważalnie słuszne, niż w kampaniach generujących 5 konwersji dziennie.
Tak jak inteligentni ludzie uczą się na błędach i wyciągają z tego wnioski na przyszłość, tak system w początkowym etapie optymalizacji ekstrapoluje swoje obserwacje i na podstawie matematycznych obliczeń bardziej promuje słowa kluczowe lub produkty, które według niego mają większe prawdopodobieństwo konwersji.

W filmie, dziewczyny z Verseo rozprawiają się z tematem w 90 sekund!

Schemat działania jest podobny niezależnie od celu, który stawiamy do zrealizowania.
Algorytmy klastrują wg obranego przez siebie klucza – grupują określone słowa kluczowe/produkty w zestawy o pewnych cechach wspólnych, opierając się na dotychczasowych wynikach a także danych kontekstowych zebranych w czasie rzeczywistym.
System zauważy często to, czego marketer nie dostrzeże gołym okiem, bo nie śledzi kampani 24/7, jak nagły skok sprzedaży koszulek reprezentacji po awansie na mistrzostwa świata w chwilę od takiego zdarzenia.

Dostępne strategie

VCM daje możliwość dobrania indywidualnej strategii biddującej lub skorzystania z poniższych opcji

  • maksymalizacja kliknięć w danym budżecie
  • maksymalizacja konwersji w danym budżecie
  • maksymalizacja widoczności
  • maksymalizacja przychodu
  • maksymalizacja profitu (do P – różnicy między przychodem a kosztem kampanii)
  • osiągnięcie określonego zwrotu z inwestycji
  • osiągnięcie określonego kosztu pozyskania klienta
  • minimalizacja kosztów reklamowych

Te strategie w zależności od ich wyboru możemy dodatkowo doprecyzować określając dodatkowe parametry takie jak min i max CPC, min i max CPA, min ROAS, biddując inaczej na mobile i na desktop itd

VCM to nie tylko narzędzie do zarządzania stawkami, lecz potężny system raportowy, dzięki któremu nasi klienci są na bieżąco z wynikami prowadzonych kampanii. Zebraliśmy wszelkie dane w jedno miejsce i nasi klienci widzą nie tylko ogólne wyniki kampanii, takie jak koszty czy konwersje, ale także np jakie słowa kluczowe generują najwięcej konwersji, która reklama jest najskuteczniejsza, czy też rozkład wyników według typu urządzenia.

A tutaj znajdą Państwo interesujące przykłady zastosowania technologii VCM w kampaniach naszych klientów.

Jakub Perkowski
Senior Google Ads Strategist

Działamy dla Ciebie i twojej firmy

Odbierz darmową wycenę!

Darmowa wycena