Google Ads

Kampanie eksportowe

  • Wprowadzamy polskie firmy na rynki zagraniczne przy bezpośrednim wsparciu Google
  • Pomagamy na każdym etapie – od identyfikacji najlepszych rynków po wdrożenia reklam
  • Udokumentowane sukcesy i bogate doświadczenie wybranych opiekunów

Jako jedyna agencja z Polski zostaliśmy nominowani w 2023 roku do nagrody Google Awards w kategorii kampanie eksportowe. Jesteśmy partnerem Google`owskiego International Agency Growth Program. Dowiedz się więcej!

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 1 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 2 Marek Pankowski Customer Success Manager

Reklamują się u nas m.in.:

Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 3 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 4 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 5 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 6 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 7 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 8 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 9 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 10 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 11 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 12 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 13 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 14 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 15 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 16 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 17 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 18 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 19 Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 20

Z nami dotrzesz do klientów na rynkach Europy i reszty świata. Wykorzystujemy Google Ads, Facebook Ads, SEO, Pinterest Ads czy zasięgowe Programmatic Ads. Dysponujemy bezpośrednim wsparciem Google, który wspólnie z nami identyfikuje dla klienta najlepsze rynki i metody działania.

Mamy na koncie udokumentowane sukcesy i największą bazę case study w całej branży digital w Polsce.

Dysponujemy szerokimi możliwościami analitycznymi, które pozwalają podejmować decyzje biznesowe w oparciu o twarde dane przedstawione w dedykowanych raportach w panelu klienta dostępnym 24/7.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

97%

Klientów SEO przedłuża
z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

30

ekspertów SEO

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Reklama zagraniczna

Świat nie kończy się tylko na rynku polskim. Jesteśmy doskonale przygotowani do prowadzenia działań marketingowych naszych klientów poza granicami naszego kraju, co ku naszej radości zdarza się coraz częściej.

W zależności od lokalizacji niektóre usługi mogą być bardziej rozbudowane lub ograniczone. Kampanie możemy kierować na dowolne języki i lokalizacje geograficzne. Możemy wykorzystać wszystkie dostępne technologie w systemach:

  • Google Ads
  • Bing Ads
  • Facebook Ads
  • Youtube Ads
  • TikTok Ads
  • Pinterest Ads

A także budować widoczność organiczną w wyszukiwarce i skonfigurować analitykę internetową.
Nie przejmuj się barierą językową. W ramach obsługi zapewniamy tłumaczenia wszystkich reklam tekstowych i graficznych. Możemy także przygotować video/animacje w wymaganym języku.
W ramach współpracy możesz zyskać również wsparcie analityczne, pomoc przy planowaniu zakupu mediów oraz opcje rozszerzania współpracy o nowe, uzupełniające kanały. Określ swój rynek docelowy, a my przedstawimy ofertę zawierającą wszystkie dostępne możliwości reklamy w danej lokalizacji!

International Agency Growth Program – korzyści

  1. IGAP obejmuje wsparcie analityczne, strategiczne i operacyjne
  2. W ramach programu IGAP dedykowani specjaliści zdobywają umiejętności potrzebne do przeniesienia biznesu klientów za granicę – uczestniczą w webinarach i zdają egzamin dotyczący wiedzy na temat rozwoju międzynarodowego.
  3. Specjaliści z Verseo mogą korzystać z eksperckiej wiedzy pracowników Google odpowiedzialnych za program IGAP oraz szkoleń, zasobów i narzędzi dostępnych w ramach programu.
  4. Verseo posiada dedykowanego konsultanta ds. rozwoju, który pomaga nam przez cały czas trwania programu.

Jakie korzyści oznacza to dla klientów?

  • analiza wybranego kraju, aby dowiedzieć się, czy jest to dobra okazja do eksportu działalności klienta,
  • porównanie podanej listy krajów w celu wyłonienia klientowi najlepszych możliwości eksportowych,
  • analiza konta w celu przedstawienia sugestii dotyczących poprawy skuteczności kampanii,
  • pomoc w optymalizacji konta reklamowego w oparciu o najlepsze praktyki,
  • analiza strony internetowej klienta,
  • Partnerzy międzynarodowi Google mogą teraz obsługiwać cały proces internacjonalizacji, który składa się z następujących kroków:
    • identyfikacja możliwości (analiza popytu, ocena i priorytetyzacja rynku, luki językowe),
    • ocena rynku (analiza konkurencji, analizy rynkowe, analizy branżowe, analizy lokalne, analizy odbiorców),
    • wejście na rynek (lokalizacja, płatności, customer experience, logistyka),
    • rozwój (śledzenie wydajności, spersonalizowana analiza)

Dlaczego wychodzić za granicę?

72%

konsumentów spędza czas na stronach internetowych w ich własnym języku (Źródło: Google),

82%

konsumentów jest bardziej skłonnych do zakupu, jeśli materiały promocyjne są w ich własnym języku (Źródło: Google),

53%

marek planuje ekspansję na nowe rynki w ciągu najbliższych 3 lat (Źródło: Google)

2/3

kupujących online porzuca koszyki, ponieważ witryna nie obsługuje lokalnych metod płatności (Źródło: Google)

 

Co dla polskich przedsiębiorców jest szczególnie istotne przy kampanii zagranicznej?

  • Zastanów się, który rynek wybrać!

    Narzędzia Google oferują informacje na temat potencjału sprzedaży danego produktu na większości rynków zagranicznych. Możesz podjąć racjonalne decyzje w oparciu o analizę danych, którą Google wykona za Ciebie!
    Narzędzia eksportowe Google oferują również konkretne metryki i mierzą potencjał rynku dla wejścia w daną branżę.

  • Zastanów się, co wyróżnia Twój produkt

    w danej branży i jakie właściwości staną się głównym elementem narracji. Przemyśl też, które produkty z Twojej kategorii są „otwieraczami”, na których najwięcej zarabiasz, a które się najchętniej sprzedają na dotychczasowych rynkach, na których funkcjonujesz.

  • Czy znasz swojego klienta?

    To praca, którą musisz wykonać zarówno na swoim rodzimym rynku, jak i za granicą. Ile ma lat, jak bardzo jest aktywny w internecie? Czy występuje wyraźne wskazanie na płeć w strukturze klientów? Z tym wszystkim możemy Ci pomóc, jak również określić, czy i na innych rynkach jest lub będzie podobnie.

Gdzie i jak reklamować swoje produkty za granicami polski?

Niewielu reklamodawców, którzy funkcjonowali tylko na rynku polskim, zdaje sobie sprawę z różnic, jakie mogą napotkać próbując wyjść ze swoją ofertą na inne rynki zagraniczne. Są to rozliczne kwestie w dużej mierze związane z daną kulturą oraz odmiennością funkcji i rozumienia języka.

Za przykład może posłużyć rynek niemiecki, którego konsumenci premiują sklepy zlokalizowane na terenie Niemiec i dosyć nieufnie traktują wysyłkę z innych krajów – nawet jeżeli jest ona szybka i bezproblemowa.

Innym ciekawym przykładem jest fakt, że nie da się wielokrotnie przetłumaczyć wprost zapytań i słów kluczowych by przeszczepić je na inny grunt. W różnych krajach, różni konsumenci szukają tych samych produktów w różny sposób i nawet takie zniuansowanie jak odmiana danego słowa ma znaczenie, co dla przeciętnego polskiego reklamodawcy może być pozbawione znaczenia jeżeli całe życie funkcjonuje w innym kontekście kulturowym.

Takie smaczki mają jednak kapitalne znaczenie przy ostatecznym stosunku inwestycji budżetowej do przychodów. Podchodząc do tego z odpowiednią atencją masz szansę zdywersyfikować swoje źródła dochodów w przewidywalny i satysfakcjonujący sposób.

Preferowane kanały reklamowe

Z reguły pierwszym kanałem reklamowym wybieranym przez naszych klientów do przetestowania swojej oferty i strony na innym rynku jest Google Ads.

Dzieje się tak, ponieważ to środowisko reklamowe oferuje szybką możliwość implementacji reklam zagranicznych oraz budżetową i czasową elastyczność, a także wyodrębnienie do testów konkretnej grupy docelowej. To wszystko ma kapitalne znaczenie w środowisku, które przedsiębiorca dopiero testuje, a jego zachowania są wielokrotnie determinowane niepewnością i większą ilością pytań niż odpowiedzi. Kampanie eksportowe google możemy kierować na dowolne grupy w dowolnym obszarze i czasie.

Nasze doświadczenie pozwala natomiast zminimalizować ryzyka i od razu bazować na wypracowanych przez nas ścieżkach postępowania. W ramach współpracy oferujemy pełne doradztwo i szyjemy rozwiązania dopasowane do Twojego biznesu.

Nasze partnerstwa

Verseo dysponuje najwyższym statusem partnerstwa z Google (Google Partner Premier), który daje nam kilka przewag nad innymi agencjami. Po pierwsze zyskujemy własnego, dedykowanego opiekuna z Google, który może szybciej załatwiać dla nas naglące kwestie związane z funkcjonowaniem kampanii. Oprócz tego, razem z nami, zyskujesz jako pierwszy dostęp do informacji związanych z nowościami w środowisku reklamowym Google. Cyklicznie uczestniczymy w Google`owskich szkoleniach dedykowanych dla agencji co sprawia, że kampanie zawsze prowadzone są zgodnie z najnowszymi rekomendacjami i hipotezami podsuwanymi przez Google.

Dysponujemy również szeregiem innym partnerstw, które utwierdzają w przekonaniu, że możemy tworzyć reklamy w wielu środowiskach reklamowych niezależnie od rynku docelowego. Jesteśmy partnerem Facebooka (Mety), Bing Ads, Allegro i TikTok Ads.

Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 35
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 36
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 37
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 38
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 39

Korzystamy również z szeregu narzędzi analitycznych, które ułatwiają podejmowanie decyzji w oparciu o twarde dane, a nie predykcjach zbudowanych na dowodach anegdotycznych i własnych przekonaniach. W procesie pozycjonowania stron na rynkach zagranicznych korzystamy z takich narzędzi jak: Senuto, Semstorm, Semrush, Ahrefs, Majestic czy SurferSEO

Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 40
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 41
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 42
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 43
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 44
Kampanie eksportowe - zdjęcie nr 45

Brzmi interesująco?

Dowiedz się, które rynki zagraniczne mają dla Ciebie największy potencjał! Wypełnij prosty formularz, a my zajmiemy się resztą. Zadzwonimy do Ciebie, ustalimy szczegóły i przygotujemy wstępną analizę możliwości, jakie stawia przed Tobą ekspansja zagraniczna włącznie z propozycją optymalnego budżetu na działania.