Google Marketing Platform

Zintegrowane narzędzia reklamowe Google dla biznesu.

Zarządzanie, analiza i optymalizacja strategii marketingowej.

Osiągaj cele marketingowe z użyciem nowoczesnej technologii.

Google Marketing Platform – co to jest?

Google Marketing Platform jest to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne dla firm w ramach usług Google. Powstała z połączenia dawnego DoubleClick i Google Analytics 360.
W skład Google Marketing Platform wchodzi wiele usług, które ułatwiają zarządzanie, analizowanie i optymalizowanie strategii marketingowej Twojej firmy.

Korzystanie z Google Marketing Platform umożliwia agencjom korzystanie z jednego środowiska pracy dla swoich klientów. Oznacza to bardziej efektywne wykorzystanie budżetu. Platforma zapewnia rozwiązania do osiągania celów marketingowych, przy jednoczesnym zachowaniu prywatności konsumentów. Google Marketing Platform zostało zaprojektowane, aby umożliwić klientom wybór, jakie media chcą kupić, w jaki sposób oraz jak chcą je mierzyć.

Wielokanałowy marketing

Google Marketing Platform pozwala na zarządzanie agencjom całą ścieżką klienta. Google Analytics dostarcza analiz stron i aplikacji, które pozwalają zobaczyć jak użytkownicy reagują na różne ustawienia. Połączenie z Google Optimize umożliwia przeprowadzanie eksperymentów i personalizowanie doświadczeń dla użytkownika. Po doświadczeniu użytkownika chcemy aby użytkownicy weszli w interakcję z Twoją marką przez inne kanały. W tym celu skorzystamy z Google Display i Video 360, które pozwalają od początku do końca zarządzać kampaniami marketingu internetowego. W ramach Google Marketing Platform można skorzystać także z Google Surveys, które pozwalają przeprowadzić badanie rynku i zadać je użytkownikom na całym świecie. Kolejnym elementem Google Marketing Platform jest Google Data Studio, które pozwala prezentować dane ze wszystkich kampanii marketingowych poprzez interaktywne panele i raporty.

Dlaczego Google Marketing Platform?

Celem stworzenia Google Marketing Platform przez Google było uproszczenie różnych kanałów i ułatwienie agencjom zrozumienia jak działają różne produkty razem. Platforma pozwala na bardziej efektywną pracę i zapewnia kompleksową obsługę klientów. Jest to obecnie najbardziej zaawansowana platforma do zarządzania treściami marketingowymi dostępna na rynku.

Search Ads 360

Search Ads 360 to platforma służąca zarządzaniu kampaniami w wyszukiwarkach – Google, Bing, Yahoo! Gemini czy Baiduu. Należy do rodziny narzędzi z grupy Google Marketing Platform, a ich integracja w jednej usłudze ułatwia prowadzenie dużych kampanii marketingowych w różnych kanałach mediów. Do jej zalet należą w dużej mierze algorytmy służące automatycznemu zarządzaniu stawkami. Ich stosowanie pozwala na podejmowanie trafniejszych decyzji optymalizacyjnych i zwiększeniu skuteczności działań co przekłada się na realizację celów marketingowych.
Z Reklamą w Search Ads 360 (DoubleClick Search) można zaoszczędzić czas minimalizując złożoność działań oraz mieć możliwość podejmowania lepszych decyzji marketingowych, a także np. zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI) dla reklamy w wyszukiwarkach
Jeśli naszym wyzwaniem biznesowym jest ustalanie najlepszych stawek za słowa kluczowe lecz nie mamy czasu by je ustawiać ręcznie, analizować gdzie i na jakiej pozycji wyświetlają się reklamy w wyszukiwarce, wyciągać wnioski i dokonywać zmian w kampaniach, lub jeśli wiemy jaką kwotę możemy zapłacić za każdą transakcję, to rozwiązaniem tych problemów może być użycie Search Ads 360. To narzędzie z pewnością pozwoli ograniczyć złożoność działań związanych z optymalizacją kampanii, ponieważ automatycznie ustawia stawki w oparciu o jasny zestaw KPI, które zostaną ustawione.

W jaki sposób usługa Search Ads 360 łączy się z wyszukiwarkami?

Search Ads 360 posiada bezpośrednie połączenie API z kilkoma wyszukiwarkami. Narzędzia Search Ads oraz wyszukiwarki komunikują się wykorzystując API do wysyłania dwukierunkowych informacji, takich jak ustawienia kampanii, słowa kluczowe i reklamy.

W jaki sposób Search Ads 360 są śledzone konwersje i zachowania użytkowników?

Konwersję można śledzić zarówno korzystając z tagów Google Analytics, Google Ads oraz dedykowanemu tagowi dla Google Marketing Platform o nazwie Floodlight. Jest to piksel śledzący pozwalający dokładnie mierzyć mikro- i makro-konwersje na różnych kontach wyszukiwarek w czasie rzeczywistym, co pozwala strategii optymalizacyjnej na podejmowanie skuteczniejszych decyzji. Wszystkie usługi w ramach platformy Google Marketing Platform obsługują Floodlight, co pozwala na użycie jednego zestawu tagów Floodlight do śledzenia konwersji zarówno z reklam displayowych, jak i z reklam w sieci wyszukiwania, a dzięki temu ścieżki śledzenia konwersji na wielu kanałach liczą konwersje tylko raz
Mierzenie skuteczności reklam jest możliwe dzięki zaawansowanemu raportowaniu. Poprzez to można analizować dane, które są najważniejsze dla Twojej firmy – w różnych ścieżkach zakupu, kanałach i urządzeniach.
Ostatnią bardzo ciekawą funkcją niedostępną z poziomu Google Ads, którą możemy użyć dzięki Search Ads 360, są kampanie asortymentowe. Wszyscy reklamodawcy, e-commerce lub nie, mogą tworzyć niezwykle skalowalne kampanie w sieci wyszukiwania bazując na pliku produktowym za pomocą ulepszonego narzędzia do zarządzania zasobami. Wystarczy podłączyć swój feed do Search Ads 360 i korzystać z wielu szablonów i funkcji, by tworzyć olbrzymie kampanie na ogromną skalę, a dynamiczne atrybuty zapewniają dostarczanie najbardziej odpowiedniego komunikatu dla właściwych odbiorców reklam.

Display & Video 360 – co to jest?

Display & Video 360 to narzędzie, które łączy w sobie funkcje rozrzucone wcześniej po innych produktach Google’a – przede wszystkim DoubleClick Bid Manager oraz DoubleClick Campaign Manager i Studio, a także Audience Center.

W jednym miejscu możemy tworzyć kreacje reklamowe i zarządzać nimi, ustalać targetowanie reklamy, wybierać kanały promocji, a także zarządzać danymi o odbiorcach, kupować interesujące nas powierzchnie reklamowe, szczegółowo zarządzać kampanią i optymalizować ją z wykorzystaniem algorytmów samouczących się.

Display & Video 360 wchodzący w skład Google Marketing Platform to platforma DSP, która umożliwia emisję reklam w modelu RTB lub z wykorzystaniem prywatnych aukcji i tzw. private deali, prefered deal itp.

RTB – jak działa?

Real Time Bidding polega na zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowej po wcześniejszej aukcji.

Schemat działania:

  1. Użytkownik wchodzi na stronę
  2. Następuje ogłoszenie odsłony
  3. Wyliczenie wartości odsłony
  4. Aukcja
  5. Emisja reklamy

Private Deale umożliwiają emisję reklamy po ustalonej wcześniej stawce z góry. Przeważnie są przestrzenie reklamowe niedostępne standardowo w modelu aukcyjnym otwartym dla wszystkich reklamodawców. Aukcja wówczas odbywa się w ograniczonym gronie, są to bardziej atrakcyjne miejsca na stronach lub w platformach VOD, typu Player.pl.

Display & Video 360 – dlaczego wybrać?

Platforma D&V 360 umożliwia precyzyjne kierowanie reklam. Liczba możliwych kierowań i dopasowań grupy odbiorców jest jeszcze większa niż ta dostępna w Google Ads, a dodatkowo Marketplace sprawia, że ilość dostępnych powierzchni reklamowych jest większa niż w jakimkolwiek innym narzędziu służącym do zarządzania kampaniami typu Display

Kreacje reklamowe

  1. Reklamy graficzne
  2. Rich Media
  3. HTML5
  4. Reklamy natywne
  5. Reklamy wideo
  6. Kreacje dynamiczne (integracja z Google Merchant Center)

W Display&Video 360 możemy tworzyć i edytować kreacje przy pomocy narzędzia AdCanvas. Umożliwia ono ustawienie reguł automatycznych dostosowujących reklamę z uwzględnieniem list odbiorców, harmonogramu reklam czy lokalizacji użytkownika.

3rd Party Data – targetuj reklamy na najlepiej konwertujących odbiorców

Display&Video 360 pozwala na wykorzystanie zewnętrznych danych o odbiorcach od około 35 dostawców. W odróżnieniu od Google Ads, gdzie dane zbierane są w obrębie sieci Google Display Network, tutaj możemy czerpać również z danych zewnętrznych firm oraz z platform DMP. Dane te pozwalają na targetowanie m.in. behawioralne i kontekstowe.

Private Marketplace & Programmatic Guaranteed – możliwość dotarcia do większej grupy odbiorców

Decydując się na Display&Video 360 możemy korzystać ze specjalnych powierzchni reklamowych ‘premium’ niedostępnych z poziomu innych narzędzi, w tym Google Ads. Nasza reklama może uczestniczyć w aukcjach prywatnych w ustaloną wcześniej ograniczoną grupą odbiorców. Nie są to de facto aukcje w klasycznym modelu RTB, a takie, w których obecność na określonych stronach jest z góry ustalona.

 

Odbierz darmową wycenę

Strategie optymalizacji stawek

  • Minimalizacja CPC
  • Minimalizacja CPA
  • Docelowe CPC
  • Docelowe CPA
  • Maksymalizacja wyświetleń

Dobra rada od Verseo

Darmowa wskazówka

Czy wiesz, że możesz ustawić strategię zarządzania stawkami nie tylko na poziomie kampanii, ale również nawet na pułapie każdego słowa kluczowego?

Opinie naszych klientów

Verseo.pl od dawna prowadzi kampanie dla 3 naszych sklepów internetowych. Stale monitoruje efekty naszych kampanii oraz optymalizuje koszty. Stały kontakt, szybkie reagowanie na problemy to główna zaleta Verseo.pl. Firma godna Polecenia!



Firma Handlowo Usługowa Vixen

Firma Verseo spełniła nasze oczekiwania dotyczące marketingu internetowego. Zgodnie z przygotowanym planem Verseo zoptymalizowało nasza stronę www, zamieściło bannery reklamowe, wdrożyło kampanie Google AdWords. Jeśtemy bardzo zadowoleni z efektów tej pracy..



Invest Complex

Verseo.pl stale rozwija kampanie dla naszego sklepu internetowego poszerzając ją regularnie o nowe marki. Nasze doświadczenia we współpracy z całą pewnością pozwalają polecić tą Agencję jako partnera do współpracy.



Anwigo

W zakresie reklamy w Internecie współpracujemy z Verseo już od 2013 roku. Od podstaw stworzyli i skutecznie wdrożyli strategię e-marketingową naszej firmy. Polecamy Verseo – dzięki niej zdecydowanie wzrosły statystyki sprzedaży i nasze zyski.

Sławomir Bielenia
Prezes Zarządu
mastersport.pl

Z przyjemnością rekomenduję firmę Verseo jako opiekuna kampanii AdWords. Od pierwszych miesięcy prowadzenia konta udało jej się poprawić efektywność kosztową kampanii. Jakość zapytań generowanych przez kampanie jest coraz lepiej dopasowana do naszych potrzeb...

Marek Skrzeczyński
Prezes Zarządu
WDX S.A.

Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę z firmą Verseo, której specjaliści charakteryzują się wysoką kulturą osobistą i profesjonalnym, a co najważniejsze indywidualnym podejściem do klientów, polecam usługi Verseo.

Magdalena Jaklińska
Właściciel Firmy
Bellatenda

Możemy śmiało zarekomendować firmę Verseo.pl Sp. Z o.o. jako godnego partnera w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords. Przez ostatni rok firma profesjonalnie i terminowo realizuje wszystkie zlecone przez nas kampanie, a ich obsługa klienta jest jedną z najlepszych z jakimi udało się nam współpracować.

Adam Przybyszewski
Recruitment Marketing Coordinator
OTTO Polska

Verseo prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo jako solidnego partnera do współpracy.

Jarosław Pokorski
Właściciel Firmy
Tachopol

Nasza firma otrzymała należyte wsparcie w zakresie kampanii AdWords oraz SEO. Rekomenduje współpracę z Verseo wszystkim tym, którzy poszukują solidnego i świetnie zorientowanego w świecie marketingu internetowego partnera biznesowego.

Dariusz Perski
Właściciel Firmy
Villa en Sol

Współpraca z Verseo przebiega sprawnie, na wysokim poziomie obsługi merytorycznej. Cenię szybki kontakt i reakcje ze strony specjalistów Verseo. Wybraliśmy Verseo spośród wielu firm zajmujących się tego typu usługami i z przyjemnością potwierdzam chęć dalszej współpracy.



Sporteum sp z o.o.

Agencja Verseo od początku do końca zaplanowała strategie rozwoju naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Prowadziła i prowadzi dla Nas równolegle wiele różnych projektów z których każdy przynosi odpowiedni zwrot z inwestycji.

Krzysztof Mrugalski
Chief Executive Officer
Agencja Eventowa – Event For You

Verseo.pl odpowiada za cały marketing internetowy Naszej Hurtowni. Cenimy ich za uczciwość i rzetelne podejście do klienta.



Hurtownia Doris

Verseo to firma bardzo profesjonalna. Zna się na swojej pracy. To, co ma być zrobione, jest załatwione. Ja często nie mam czasu na głębszą analizę kampanii. Bardzo pomaga mi zatem podejście Verseo, które samo odzywa się z pomysłami, sugestiami czy pytaniami. Ta komunikatywność to istotny element współpracy. Podsumowując, Verseo jest po prostu dobrym partnerem.

Łukasz Piecuch
Prezes Zarządu
Bright Group sp. z o.o.

Informuję z przyjemnością, że współpracuję z VERSEO.PL w zakresie działalności informatycznej od kilku lat. W całym przedmiotowym okresie współpraca układa się na najwyższym poziomie.

Marek Stachowski
Właściciel Firmy
KLM Solutions

Verseo.pl na początku współpracy przeprowadziło szczegółowy audyt naszej dotychczasowej i mało skutecznej kampanii reklamowej w systemie Google AdWords, a następnie zaprojektowało całkowicie nową. Rezultatem tych działań są dwukrotnie niższe koszty prowadzenia kampanii przy znacznie zwiększonej jej efektywności.

Mateusz Fatek
Prezes Zarządu
Biuro Tłumaczeń Fatix

Ponad 95% naszych klientów decyduje się na przedłużenie współpracy

Producent płynów do mycia naczyń

Sieć sklepów

Producent narzędzi elektrycznych i spalinowych

Lider w produkcji sprzętu AGD

Producent sprzętu sieciowego

Sklep jubilerski

Sieć sklepów z art. spożywczymi

Włoski producent samochodów luksusowych

Salon samochodów używanych

Biuro pośrednictwa pracy

Producent nawozów rolniczych

Producent kawy

System płatności internetowych

Marka rozwiązań higienicznych

Sklep internetowy z butami

Księgarnia Internetowa

Stoiska targowe

Marka mebli kuchennych

Szkoła języka angielskiego

Spółka Marketingowo-specjalistyczna

Sklep internetowy

Centrum medycyny sportowej

Producent kabin i brodzików prysznicowych

Internetowa drogeria i perfumeria

Sklep internetowy z dywanami

Partner i doradca w rolnictwie

Autoryzowany Dealer Samochodowy

Myjnie samochodowe

Deweloper budowlany

Sklep internetowy z odzieżą damską

Producent szaf pancernych i sejfów

Galeria Handlowa

Dystrybutor materiałów izolacyjnych

Szewc, dorabianie kluczy, zegarmistrz

Producent hal namiotowych

Kantor internetowy

Inwestor zagraniczny

Producent przenośników, regałów magazynowych

Internetowy sklep meblowy

Hurtownia sanitarna

Biuro tłumaczeń

Biuro projektowania wnętrz

Integrator systemów informatycznych

Hosting stron WWW

Lider branży budowlanej w Polsce

Ekskluzywna odzież damska i męska

Mieszkania deweloperskie

Dystrybutor materaców

Meble ogrodowe i restauracyjne

Suplementy diety

Autolawety Lublin

Sklep ekologiczny

Sklep z odzieżą dziecięcą

Ogrodnictwo

cesarskie ogrody

Architekt wnętrz

Sklep z odzieżą damską

Video tutoriale

Producent Materaców

Kancelaria adwokacka

Tonery do drukarek

Odszkodowania lotnicze

Internetowe Biuro Tłumaczeń

Rolety, zasłony, żaluzje

Bistro

Kursy stacjonarne i online

Escape Room

Guitar Project

Sklep fryzjerski, hurtownia online

Meble metalowe, sejfy, kasy pancerne

Dystrybutor podług nowoczesnych i klasycznych

Sklep online

Poradnia Dietetyczna

Blog o projektowaniu odzieży

Pizza-catering

Optyka, optometria

Artykuły jeździeckie

Żaluzje, moskitiery, plisy, rolety

Pionier w branży poliuretanów

Kleje do metali i tworzyw sztucznych

Systemy informatyczne

Tomasz Pluszczyk logo

Projektant odzieży

Piekarnia Online

Uno Design Logo

Willa w Międzyzdrojach

Resort Art&SPA

Ośrodek wypoczynkowy w Zakopanem

Place zabaw dla dzieci

Copyright © 2019

Verseo - Agencja interaktywna Poznań, ul. Grunwaldzka 515b, 62-064 Plewiska

All rights reserved | Kariera | Polityka Prywatności