Google AdWords (Google Ads)

Reklama z Google AdWords - najefektywniejsza forma reklamy w internecie

Mierz wyniki Google AdWords (Google Ads) i optymalizuj kampanię.

Reklama w wyszukiwarkach - bądź tam, gdzie Twoi klienci Cię szukają

Dlaczego warto zainwestować w Google AdWords?

Uruchomienie reklamy Google AdWords (nowa nazwa to Google Ads), oznacza bycie w miejscach, gdzie większość polskich internautów rozpoczyna poszukiwanie rekomendacji związanych z produktami i usługami. Oznacza to, że prowadząc jakikolwiek biznes – o lokalnym, ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu – w zasadzie nie można zrezygnować z reklamy w Google, który w Polsce, jak i na świecie, jest wiodącą wyszukiwarką.

W Polsce z Google korzysta ponad 90% osób poruszających się w Internecie. Mało osób o tym, wie, ale z poziomu reklamy Google AdWords, można również uruchamiać reklamy w serwisie Youtube (który w Polsce jest drugą pod względem popularności wyszukiwarką).

Reklamy w wyszukiwarce Google, dzięki podpięciu pod Google Analytics, odznaczają się również doskonałą analityką, która pozwala optymalizować kampanie, by zwiększać ich efektywność. Nie bez znaczenia jest również elastyczność budżetowa – możesz wydać dowolną kwotę na swoją reklamę.

Dlaczego Google AdWords ( Google Ads) warto robić z Verseo?

Słowa bywają kluczowe, ale tak naprawdę, to właśnie liczby nie kłamią:

  • 100 pozytywnych opinii w Google,
  • 2000 zadowolonych klientów,
  • 95% przedłużanych umów
  • takie rekomendacja jak ta:

Co mówią o nas klienci:

Przeniosłem swoje dotychczasowe kampanie Google AdWords do Verseo, z uwagi na stosowaną przy optymalizacji metodę uczenia maszynowego. Już po 3 miesiącach zauważyłem wyraźne wzrosty sprzedaży w tym kanale. Było warto i jestem z Nimi do dzisiaj.

Karol Witebski

Jeżeli to wszystko nadal Cię nie przekonuje, to nadszedł czas, by wytoczyć koronny argument w postaci uczenia maszynowego. Większość agencji na rynku jest stosunkowo małych ponieważ bazują tylko i wyłącznie na pracy ludzi. A człowiek bywa chory, lubi zaparzyć kawę lub po prostu pojechać na wakacje. Ma też ograniczone możliwości percepcji i musi dzielić czas między wiele obowiązków czy klientów. W efekcie kampanie prowadzone przez normalne agencje nie są regularnie optymalizowane na poziomie, na którym odbywa się to w Verseo. Jak robimy to my?

Nasi specjaliści pracują z pomocą platformy VCM – czyli naszego rozwiązania opartego na uczeniu maszynowym. Uczenie maszynowe zbiera dane historyczne oraz analizuje teraźniejszy ruch, by wprowadzać zmiany do kampanii reklamowych Google AdWords w celu uzyskania określonego na początku celu (np. maksymalizacji konwersji, czy wyświetleń). I tak jak specjalista może co jakiś czas wprowadzić kilkanaście zmian, tak nasza platforma może ich zaimplementować nawet kilka tysięcy w ciągu doby – a wszystko po to, by Twój budżet wydatkował się maksymalnie efektywnie.

Korzystamy również z innych platform, które bazują na podobnym rozwiązaniu. Każda z nich ma inne zalety i sprawdza się dla innych typów kampanii, jak również wielkości budżetów. Jesteśmy również jedynym w Polsce oficjalnym partnerem platformy Kenshoo.

Więcej o zaletach korzystania z platformy VCM przy okazji prowadzenia kampanii reklamowych Google AdWords / Google Ads, przeczytasz w tym artykule. Prezentujemy w nim konkretne przypadki zastosowania algorytmów samouczących się i proces dochodzenia do optymalnych wyników.

Ok już wiesz, dlaczego warto nas wybrać do Google AdWords / Google Ads. Teraz damy Ci powód, żebyś nas polubił:

Zalety Google Ads (Google AdWords)

Promując stronę internetową musimy skierować dostępny budżet reklamowy do kanałów, które okażą się najlepsze z punktu widzenia efektywności pozyskiwania klientów. Google AdWords – czyli aktualne Google Ads – to niejednokrotnie najlepsza forma reklamowa dla wielu firm oferujących produkty i usługi. Świetna skuteczność zasadza się na kilku podstawowych czynnikach:

Umiejscowienie

Wyszukiwarka Google to w Polsce monopolista. 95% internautów używa Google praktycznie codziennie – zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Większa część populacji szuka zatem porad, produktów, usług czy rekomendacji i właśnie w tym momencie powinni trafić na ofertę Twojej firmy! Oczywiście wyszukiwarka Google jest znana głównie z wyników organicznych. Pierwsza strona – top10 – to linki, które są najlepiej dostosowane do Twojego zapytania i najchętniej odwiedzane. By polepszać swoją pozycję organiczną w wyszukiwarce, należy zainwestować w optymalizację i pozycjonowanie strony.

Niestety jest to proces długotrwały, a każdy z nas chce zarabiać szybciej prawda? No pewnie! I odpowiadając na tę potrzebę Google oferuje system Google AdWords, który spośród wielu możliwości, umożliwia również umieszczenie linków sponsorowanych w wyszukiwarce. Oznacza to, że użytkownik, wpisując daną frazę, na samej górze wyszukiwania (lub obok czy na dole pierwszej strony) może mieć do czynienia z tekstem reklamowych i linkiem prowadzącym do Twojej witryny. Taka reklama różni się od wyników organicznych tylko małym podpisem “reklama”. Generalnie jednak, użytkownicy nie traktują tej formy jaki stricte reklamowej. Tego typu linki bowiem, spełniają oczekiwania klientów – inaczej byłyby nieskuteczne i przepalały by budżet marketingowy. Nikt nie zaoferuje karmy dla psów, dla osób szukających opon zimowych.

Generalnie zatem, użytkownicy w wielu przypadkach, traktują linki sponsorowane Google Ads jako wynik wyszukiwania i już. Ponieważ większość dorosłych Polaków używa wyszukiwarki, masz potężne pole do popisu i targetowania swoich reklam do odpowiednich grup.

Szybkość

Reklamę Google AdWords możesz uruchomić praktycznie w dowolnym momencie. Dzięki temu szybko zareagujesz na zmienne, które mogą mieć wpływ na liczbę Twoich klientów – np. dany czas kalendarzowy, pogodę, nieoczekiwanie zdarzenia czy popyt na dany produkt lub usługę. Niemniej ważne jest również to, że można tego typu kampanię również zatrzymać w dowolnym czasie.

Elastyczność

Wielu reklamodawców ceni elastyczność budżetową Google AdWords (Google Ads). W zależności od skali, zasięgu i specyfiki swojej działalności możesz wydawać od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkuset tysięcy miesięcznie. Niezależnie od wydawanej kwoty, poprawnie skonstruowana kampania prowadzącą na stronę stworzoną zgodnie z sztuką, powinna przynosić nowe zamówienia. A dlaczego?

Targetowanie

Głównie ze względu na świetną możliwość targetowania reklam. Mamy do wyboru mnóstwo typów kierowań – począwszy od lokalizacji, a skończywszy na wybraniu do reklamy osób, które wcześniej odwiedziły strony o danej tematyce. Możemy również kierować treści co użytkowników, którzy już odwiedzili wcześniej naszą stronę i dzięki temu mogą chętniej dokonać powtórnych zakupów lub po prostu ponownie je rozważyć. Więcej informacji na temat typów kierowań prezentujemy w tym wpisie.

Mierzalność

Podstawową przewagą środowiska reklamowego Google Ads – czyli starego Google AdWords – jest analityka dostępna dla każdej kampanii. Integrując nasze konto z Google Analytics mamy dostęp do szerokiego zakresu danych. Co nam to daje?

Jeżeli czegoś nie mierzysz, to tego nie poprawisz. To podstawowy mankament reklam prasowych czy telewizyjnych. Możesz polegać jedynie na badaniach fokusowych i statystykach, które niestety nie są doskonałe. W odróżnieniu od tych form, panel Google AdWords i Google Analytics oferują przeróżne wskaźniki i dowolny zakres czasu, który mierzymy. Może analizować każdy kanał, każdą grupę reklam, każde źródła i każdorazowo efekty naszej kampanii Google Ads. To wszystko sprawia, że możemy na bieżąco obserwować zmiany jakie nastąpiły po wprowadzeniu np. nowych elementów czy zmianie strategii działania. Może je szybko modyfikować i poprawiać w zasadzie z dnia na dzień.

Zasięg

Omawiając zasięg środowiska reklamowego Google Ads, warto podzielić ten temat na dwie części. Pierwsza z nich dotyczy sieci wyszukiwania, a druga sieci reklamowej Google.

Sieć wyszukiwania:

Jak sama nazwa wskazuje – ma związek z wyświetlaniem się Twoich reklam. Obecnie ponad 95% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, więc teoretycznie możesz dotrzeć do każdego z nich. W praktyce oczywiście się to nie dzieje, ponieważ – generalnie – im szersza grupa odbiorców tym gorzej jest stargetowana. Oczywiście wszystko zależy od produktów lub usług, które oferujesz, ale każda firma określa osoby, które mogą być potencjalnie bardziej zainteresowane ofertą niż przeciętny użytkownik. Oczywiście, jak wspominaliśmy wcześniej, w Google Ads można z łatwością takiego wyboru dokonać wybierając spośród tysiąca zmiennych.

Sieć reklamowa

umożliwia wyświetlania banerów i innych form reklamowych w witrynach partnerskich Google. Są to strony jak np. onet.pl / wizaż.pl / pudelek.pl / interia.pl / wp.pl – swoim zasięgiem sieć reklamowa pokrywa 98% polskiego internetu. Ale również tutaj możesz docierać tylko do klientów, którzy są zainteresowani daną tematyką stron. Możesz również przebierać w setkach różnych parametrów, by możliwie jak najlepiej targetować daną publiczność, mając jednocześnie na uwadze odpowiednie zasięgi.

Google Ads i Mobile – duet doskonały

Od kilku lat słyszymy o roku mobile. Że teraz to już na pewno. Że strony muszą ewoluować w kierunku zadowolenia użytkowników wszystkich urządzeń, a mobilnych w szczególności. I mimo, że tendencja firm do spoglądania w kierunku ruchu mobile była wzrostowa, to prawdziwy przełom przyniósł dopiero rok 2018. Możemy to z pełnym przekonaniem powiedzieć, obserwując ruch kampanii, które przeprowadzaliśmy w trakcie trwania listopadowego Black Friday. Mobile przegonił desktop w liczbie kliknięć, natomiast w liczbie konwersji praktycznie wyrównał wynik desktopów – było to 49% ogółu konwersji w tym dniu.

Oznacza to, że tak jak kiedyś smartfony służyły do przeglądania sklepów, a finalizacja procesu zakupowego dokonywała się na urządzeniu stacjonarnym, tak teraz klienci coraz chętniej chcą to robić za pośrednictwem urządzenia mobilnego. Oczywiście, stale rosnąca liczba sklepów dopasowanych do mobile w tym wydatnie pomaga.

W tym kontekście warto zauważyć, że o ile na stronie wyszukiwania na urządzeniu stacjonarnym już na wstępie mamy szansę obejrzeć wyniki organiczne mimo rozbudowanej oferty Google Adwords (Google Ads), tak w przypadku urządzenia mobilnego, by w ogóle dotrzeć do wyników organicznych musimy niekiedy całkiem długo “scrollować” do nich. Na wstępie otrzymuje linki sponsorowane i promowane produkty w formie graficznej, które skuteczniej ściągają ruch z danego zapytania. Dlatego wybranie Google AdWords jest świetnym pomysłem szczególnie w kontekście kanału mobile.

Google Adwords – przewagi nad reklamą tradycyjną

Podstawową przewagą nad reklamą tradycyjną w przypadku Google AdWords (Google Ads) jest mierzalność efektów. Reklama w prasie, telewizji, czy zwykłe wydrukowanie ulotek – w tym wszystkim bazujesz jedynie na estymacjach lub badaniach statystycznych, które mogą kompletnie nie przekładać się na odbiorców i ewentualnych klientów. W Google AdWords, szczególnie dzięki podłączeniu konta do Google Analytics, mamy szansę śledzenia każdej złotówki wydanej na nasze kampanie reklamowe online.

Nie bez znaczenia jest również fakt, że próg wejścia w reklamę Google AdWords – Google Ads – jest bardzo niski. Możesz rozpocząć kampanię od dowolnej kwoty, obserwować jej wyniki i dowolnie modyfikować jej parametry, by wydatkować budżet możliwie efektywnie.

Google AdWords – poradniki od Verseo

W Verseo – obok prowadzenia kampanii Google AdWords z wykorzystaniem uczenia maszynowego – zwracamy szczególną uwagę na edukację klientów i wszystkich osób, pragnących bliżej poznać środowisko reklamowe Google. W naszych zasobach można znaleźć mnóstwo poradników związanych z tematem – zarówno PPC jak i SEO. Sukcesywnie powiększamy bazę naszych zasobów, a niedługo – obok podstawowych form edukacji jak poradniki i wpisy na blogu, pojawią się również webinary prowadzone przez naszych specjalistów. Tymczasem zachęcamy do pobrania poradnika, w którym opisujemy najlepsze 24 narzędzia Google dla marketerów i prowadzących własne firmy.

Brzmi dobrze?

Napisz do nas! Za darmo wycenimy działania dla Ciebie i Twojej firmy!

Działamy dla Ciebie
i twojej firmy

 

Odbierz darmową wycenę

Dobra rada od Verseo

Darmowa wskazówka

Dobór odpowiednich słów kluczowych jest fundamentem skutecznej kampanii Google AdWords. Frazy powinny zostać dobrane przede wszystkim na podstawie: treści strony, grupy odbiorców, zasięgu kampanii, budżetu kampanii oraz liczby zapytań.

Opinie naszych klientów

Verseo.pl stale rozwija kampanie dla naszego sklepu internetowego poszerzając ją regularnie o nowe marki. Nasze doświadczenia we współpracy z całą pewnością pozwalają polecić tą Agencję jako partnera do współpracy.



Anwigo

Możemy śmiało zarekomendować firmę Verseo.pl Sp. Z o.o. jako godnego partnera w zakresie prowadzenia kampanii Google AdWords. Przez ostatni rok firma profesjonalnie i terminowo realizuje wszystkie zlecone przez nas kampanie, a ich obsługa klienta jest jedną z najlepszych z jakimi udało się nam współpracować.

Adam Przybyszewski
Recruitment Marketing Coordinator
OTTO Polska

Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę z firmą Verseo, której specjaliści charakteryzują się wysoką kulturą osobistą i profesjonalnym, a co najważniejsze indywidualnym podejściem do klientów, polecam usługi Verseo.

Magdalena Jaklińska
Właściciel Firmy
Bellatenda

Informuję z przyjemnością, że współpracuję z VERSEO.PL w zakresie działalności informatycznej od kilku lat. W całym przedmiotowym okresie współpraca układa się na najwyższym poziomie.

Marek Stachowski
Właściciel Firmy
KLM Solutions

Współpraca z Verseo przebiega sprawnie, na wysokim poziomie obsługi merytorycznej. Cenię szybki kontakt i reakcje ze strony specjalistów Verseo. Wybraliśmy Verseo spośród wielu firm zajmujących się tego typu usługami i z przyjemnością potwierdzam chęć dalszej współpracy.



Sporteum sp z o.o.

Verseo prowadzi dla nas cykliczne kampanie AdWords, które są stale monitorowane i ulepszane o najnowsze rozwiązania na rynku. Polecamy Verseo jako solidnego partnera do współpracy.

Jarosław Pokorski
Właściciel Firmy
Tachopol

Firma Verseo spełniła nasze oczekiwania dotyczące marketingu internetowego. Zgodnie z przygotowanym planem Verseo zoptymalizowało nasza stronę www, zamieściło bannery reklamowe, wdrożyło kampanie Google AdWords. Jeśtemy bardzo zadowoleni z efektów tej pracy..



Invest Complex

Z przyjemnością rekomenduję firmę Verseo jako opiekuna kampanii AdWords. Od pierwszych miesięcy prowadzenia konta udało jej się poprawić efektywność kosztową kampanii. Jakość zapytań generowanych przez kampanie jest coraz lepiej dopasowana do naszych potrzeb...

Marek Skrzeczyński
Prezes Zarządu
WDX S.A.

Agencja Verseo od początku do końca zaplanowała strategie rozwoju naszej firmy w wyszukiwarkach internetowych. Prowadziła i prowadzi dla Nas równolegle wiele różnych projektów z których każdy przynosi odpowiedni zwrot z inwestycji.

Krzysztof Mrugalski
Chief Executive Officer
Agencja Eventowa – Event For You

Verseo to firma bardzo profesjonalna. Zna się na swojej pracy. To, co ma być zrobione, jest załatwione. Ja często nie mam czasu na głębszą analizę kampanii. Bardzo pomaga mi zatem podejście Verseo, które samo odzywa się z pomysłami, sugestiami czy pytaniami. Ta komunikatywność to istotny element współpracy. Podsumowując, Verseo jest po prostu dobrym partnerem.

Łukasz Piecuch
Prezes Zarządu
Bright Group sp. z o.o.

Verseo.pl odpowiada za cały marketing internetowy Naszej Hurtowni. Cenimy ich za uczciwość i rzetelne podejście do klienta.



Hurtownia Doris

Verseo.pl od dawna prowadzi kampanie dla 3 naszych sklepów internetowych. Stale monitoruje efekty naszych kampanii oraz optymalizuje koszty. Stały kontakt, szybkie reagowanie na problemy to główna zaleta Verseo.pl. Firma godna Polecenia!



Firma Handlowo Usługowa Vixen

Verseo.pl na początku współpracy przeprowadziło szczegółowy audyt naszej dotychczasowej i mało skutecznej kampanii reklamowej w systemie Google AdWords, a następnie zaprojektowało całkowicie nową. Rezultatem tych działań są dwukrotnie niższe koszty prowadzenia kampanii przy znacznie zwiększonej jej efektywności.

Mateusz Fatek
Prezes Zarządu
Biuro Tłumaczeń Fatix

W zakresie reklamy w Internecie współpracujemy z Verseo już od 2013 roku. Od podstaw stworzyli i skutecznie wdrożyli strategię e-marketingową naszej firmy. Polecamy Verseo – dzięki niej zdecydowanie wzrosły statystyki sprzedaży i nasze zyski.

Sławomir Bielenia
Prezes Zarządu
mastersport.pl

Nasza firma otrzymała należyte wsparcie w zakresie kampanii AdWords oraz SEO. Rekomenduje współpracę z Verseo wszystkim tym, którzy poszukują solidnego i świetnie zorientowanego w świecie marketingu internetowego partnera biznesowego.

Dariusz Perski
Właściciel Firmy
Villa en Sol

Ponad 95% naszych klientów decyduje się na przedłużenie współpracy

Producent płynów do mycia naczyń

Sieć sklepów

Producent narzędzi elektrycznych i spalinowych

Lider w produkcji sprzętu AGD

Producent sprzętu sieciowego

Sklep jubilerski

Sieć sklepów z art. spożywczymi

Włoski producent samochodów luksusowych

Salon samochodów używanych

Biuro pośrednictwa pracy

Producent nawozów rolniczych

Producent kawy

System płatności internetowych

Marka rozwiązań higienicznych

Sklep internetowy z butami

Księgarnia Internetowa

Stoiska targowe

Marka mebli kuchennych

Szkoła języka angielskiego

Spółka Marketingowo-specjalistyczna

Sklep internetowy

Centrum medycyny sportowej

Producent kabin i brodzików prysznicowych

Internetowa drogeria i perfumeria

Sklep internetowy z dywanami

Partner i doradca w rolnictwie

Autoryzowany Dealer Samochodowy

Myjnie samochodowe

Deweloper budowlany

Sklep internetowy z odzieżą damską

Producent szaf pancernych i sejfów

Galeria Handlowa

Dystrybutor materiałów izolacyjnych

Szewc, dorabianie kluczy, zegarmistrz

Producent hal namiotowych

Kantor internetowy

Inwestor zagraniczny

Producent przenośników, regałów magazynowych

Internetowy sklep meblowy

Hurtownia sanitarna

Biuro tłumaczeń

Biuro projektowania wnętrz

Integrator systemów informatycznych

Hosting stron WWW

Lider branży budowlanej w Polsce

Ekskluzywna odzież damska i męska

Mieszkania deweloperskie

Dystrybutor materaców

Meble ogrodowe i restauracyjne

Suplementy diety

Autolawety Lublin

Sklep ekologiczny

Sklep z odzieżą dziecięcą

Ogrodnictwo

cesarskie ogrody

Architekt wnętrz

Sklep z odzieżą damską

Video tutoriale

Producent Materaców

Kancelaria adwokacka

Tonery do drukarek

Odszkodowania lotnicze

Internetowe Biuro Tłumaczeń

Rolety, zasłony, żaluzje

Bistro

Kursy stacjonarne i online

Escape Room

Guitar Project

Sklep fryzjerski, hurtownia online

Meble metalowe, sejfy, kasy pancerne

Dystrybutor podług nowoczesnych i klasycznych

Sklep online

Poradnia Dietetyczna

Blog o projektowaniu odzieży

Pizza-catering

Optyka, optometria

Artykuły jeździeckie

Żaluzje, moskitiery, plisy, rolety

Pionier w branży poliuretanów

Kleje do metali i tworzyw sztucznych

Systemy informatyczne

Tomasz Pluszczyk logo

Projektant odzieży

Piekarnia Online

Uno Design Logo

Willa w Międzyzdrojach

Resort Art&SPA

Ośrodek wypoczynkowy w Zakopanem

Place zabaw dla dzieci

Copyright © 2019

Verseo - Agencja interaktywna Poznań, ul. Grunwaldzka 515b, 62-064 Plewiska

All rights reserved | Kariera | Polityka Prywatności