Google Ads

Verseo CSS

  • 20% tańsze kliknięcia w kampaniach produktowych PLA
  • Szybka i łatwa implementacja
  • Zasięg na całą Unię Europejską

Prowadząc kampanię produktową PLA z naszą porównywarką CSS pomijasz marżę z każdego kliknięcia, którą musiałbyś zapłacić korzystając z rozwiązania od Google. Tym samym kampania produktowa jest tańsza o ok. 20% z każdego kliknięcia. Otrzymujesz też dodatkowo darmowy ruch ze strony naszej porównywarki.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Verseo CSS - zdjęcie nr 1 Verseo CSS - zdjęcie nr 2 Marika Kachaniak Customer Success Manager

Reklamują się u nas m.in.:

Verseo CSS - zdjęcie nr 3 Verseo CSS - zdjęcie nr 4 Verseo CSS - zdjęcie nr 5 Verseo CSS - zdjęcie nr 6 Verseo CSS - zdjęcie nr 7 Verseo CSS - zdjęcie nr 8 Verseo CSS - zdjęcie nr 9 Verseo CSS - zdjęcie nr 10 Verseo CSS - zdjęcie nr 11 Verseo CSS - zdjęcie nr 12 Verseo CSS - zdjęcie nr 13 Verseo CSS - zdjęcie nr 14 Verseo CSS - zdjęcie nr 15 Verseo CSS - zdjęcie nr 16 Verseo CSS - zdjęcie nr 17 Verseo CSS - zdjęcie nr 18 Verseo CSS - zdjęcie nr 19 Verseo CSS - zdjęcie nr 20

Oszczędzaj do 20% na każdym kliknięciu z reklam produktowych PLA.

Skaluj sprzedaż korzystając z ruchu dostarczanego przez porównywarką Verseo CSS!

Obsługujemy kampanie z małym, średnim i dużym budżetem. Jesteśmy ekspertami w dziedzinie reklam płatnych, pozycjonowania stron, analityki internetowej i działań UX.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

20%

tyle oszczędzasz korzystając z Verseo CSS

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

100 mln

roczny skumulowany budżet jakim zarządzamy dla klientów

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jak działa CSS?

Na początek klient jest zobowiązany do przesłania listy produktów, które posiada w swoim sklepie internetowym. W tym celu wykorzystuje panel umieszczony na stronie internetowej Verseo CSS. Wybrane artykuły wyświetlają się w Zakupach Google na ogólnych stronach wyników wyszukiwania. Warto zaznaczyć, że nasz Verseo CSS w niczym nie ustępuje usługom świadczonym przez Google. Jest jednak pozbawiony prowizji, którą należy uiścić korzystając z rozwiązania google`owskiego. Dzięki temu nasz CSS oferuje wyświetlanie się reklamy produktowej o 20% taniej!

Verseo CSS vs Google Shopping
(udział w aukcji)

Verseo CSS
max CPC = 0,2

pełna kwota CPC = 0,2
bierze udział w aukcji

Google Shopping
max CPC = 0,2

Google pobiera około 20% marży
CPC = 0,16 wchodzi do aukcji

Zasady ekspozycji poszczególnych reklam opierają się na systemie aukcyjnym. Opiekun kampanii może ustalać stawki samodzielnie albo wybrać ustawienia automatyczne. W ten sposób reklamodawcy wystawiają swoje produkty do rywalizacji o przestrzeń reklamową. Współpraca z Verseo CSS zapewni Tobie przewagę na tym etapie. Dzięki obniżeniu stawki o 20% przechylisz szalę zwycięstwa na swoją stronę, nawet jeśli konkurenci uzyskali identyczny wynik jakości. W efekcie Twoje reklamy będą wyświetlać się częściej przy takim samym koszcie.

W ramach usługi porównywania cen na koncie Google Merchant Center otwierane jest oddzielne konto dla każdego sprzedawcy, który jest reprezentowany w Zakupach Google przez Verseo. Takie rozwiązanie otwiera możliwość przesłania produktów, a następnie utworzenia kampanii produktowej.

Verseo bierze udział w programie partnerskim Comparison Shopping Partner, który został zainicjowany przez Google. Inicjatywa umożliwia zachowanie konkurencyjnego środowiska reklamowego, a ponadto gwarantuje korzyści zarówno usługodawcom, jak i sprzedawom.

  • Proces konfiguracji został znacznie uproszczony. Dzięki temu możemy bardzo sprawnie przygotować usługę do działania. Jednocześnie – jeżeli dany sklep nie jest w gronie naszych klientów – nie będziemy mieli dostępu do danych związanych z przebiegiem kampanii. Możemy podejrzeć jedynie oferowane produkty, ich ceny oraz status, czyli wszystkie informacje, które są niezbędne do sprawnego zarządzania reklamą produktową.
  • Współpraca z Verseo zapewnia tobie udział w aukcji przy pominięciu marży narzucanej przez Google. Takie rozwiązanie umożliwia zaoszczędzenie nawet do 20% nakładów finansowych na kampanię. Usługa jest dostępna na wszystkich rynkach znajdujących się w obrębie Unii Europejskiej. W efekcie możesz prowadzić skuteczne działania na arenie międzynarodowej. Wszystkie elementy ekosystemu Google funkcjonują we wzajemnej harmonii. Usługa porównywania cen zostanie ściśle zintegrowana z Google Ads oraz Google Merchant Center. Posiadanie produktów w porównywarce Verseo CSS nie obniża wyniku jakości kampanii.
  • Otrzymujesz możliwość segregowania wszystkich produktów według rozmaitych atrybutów. Takie podejście znacząco ułatwia proces optymalizacji kampanii.*
  • Możesz liczyć na cykliczne odświeżenie ekspozycji produktów. W ten sposób pobudzisz zainteresowanie potencjalnych klientów i unikniesz stagnacji.*

*Wariant wymaga dodatkowej opłaty.

Jak przebiega wdrażanie CSS?

Proces implementacji usługi przeprowadzamy w czterech prostych krokach. Plan działania prezentuje się następująco:

  • Łączymy twoje konto Merchant Center z CSS Verseo.
  • Pobieramy twoje produkty z pliku produktowego. Następnie publikujemy cały asortyment w Porównywarce Verseo Shop.
  • Testujemy sprawność usługi.
  • Przeprowadzamy integrację pozostałych kampanii. Dzięki temu twoje reklamy będą ukazywać się w wyszukiwarce Google z dopiskiem „przez CSS Verseo”.
Verseo CSS - zdjęcie nr 35

Spis treści

Czytasz teraz:

Verseo CSS – reklama produktowa bez prowizji Google

Zamknij